SVF
Asfaltkampioen
Gisteravond bij het openen van de nieuwe occasionwedstrijd had ik eerst de tekst uit het vorige topic gecopieerd en meteen getest of ik het bericht kon plaatsen ivm de limiet van 20.000 tekens. Dat was geen probleem. Als ik echter maar iets in de tekst aanpas kreeg ik de melding dat het bericht niet geplaatst kon worden, ook niet na het verwijderen van de banner en afbeeldingen! En inderdaad tussendoor telkens opnieuw moeten inloggen. Uiteindelijk de hele tabel van de voorgaande wedstrijden maar in een aparte post gezet wat overigens ook niet vlekkeloos ging. Ik had het in eerste instantie opgeslagen in een word bestand en vandaar weer gecopieerd naar mijn bericht maar dan zitten er opeens overal loze ruimtes tussen de regels!
De irritatie liep bij mij zo hoog op dat ik bijna had besloten om definitief af te haken! Ik was in het begin redelijk positief over het nieuwe forum maar dat is langzaam aan omgeslagen in ergenis. Er zijn wel wat dingen die beter zijn maar overall verlang ik toch terug naar de oude opzet. Ik sluit mij verder helemaal aan bij het verhaal van Pobresh hierboven!
Ik hoop echt dat er heel snel iets gedaan wordt aan de hier door velen genoemde ergenissen!
De irritatie liep bij mij zo hoog op dat ik bijna had besloten om definitief af te haken! Ik was in het begin redelijk positief over het nieuwe forum maar dat is langzaam aan omgeslagen in ergenis. Er zijn wel wat dingen die beter zijn maar overall verlang ik toch terug naar de oude opzet. Ik sluit mij verder helemaal aan bij het verhaal van Pobresh hierboven!
Ik hoop echt dat er heel snel iets gedaan wordt aan de hier door velen genoemde ergenissen!