AutoWeek forum feedback topic

Ik heb nooit echt problemen gehad met het oude forum.
Het nieuwe is even wennen, maar werkt verder ook prima.
Wat ik wel lastig vind / een gewoonte is die ik misschien moet afleren:
Ik benader(de) het forum altijd via 'Actieve Topics' en die kan ik nu ook nog wel vinden.
Maar vroeger opende hij de laatste post in dat topic bij het klikken op de forumtitel en nu de eerste.
Is daar nog iets aan te veranderen, of moet ik daar gewoon aan wennen?
Als je naar nieuwe berichten gaat en daar ook weer naar nieuwe berichten dan staat er helemaal rechts een tijd en een avatar van de laatste persoon die gepost heeft en klik je daar op dan kom je bij de laatste post uit. Helaas niet bij de eerste nieuwe post.

Ik heb ondertussen het hele forum gemarkeerd als gelezen...

De (2) blijft staan. Ach, dat wordt vast nog een keer opgelost.
De teller staat op (4) nu. We gaan binnenkort wel zien hoe we ze kunnen vinden.

Ik heb de zoekfunctie nu ook een paar keer gebruikt. Werkt vaak goed, maar zoeken op "MG" ging niet, want de zoekterm was te kort.

Kunnen ook likes zijn oid. Had hem op 3 staan, scroll hier doorheen, over een like heen, nu weer 2.

Likes vind ik wel een goede toevoeging, als je weinig toe te voegen hebt kan je een like geven om aan te geven dat je het gelezen hebt. Of natuurlijk om gewoon aan te geven dat je het er mee eens bent.

Laatst bewerkt:
Likes vind ik wel een goede toevoeging, als je weinig toe te voegen hebt kan je een like geven om aan te geven dat je het gelezen hebt. Of natuurlijk om gewoon aan te geven dat je het er mee eens bent.

Ik heb die likes altijd al iets onzinnigs gevonden, dat behoort wat mij betreft onder de categorie spamberichten.
Reageer dan gewoon, en als je toch niets aan een bericht toe te voegen hebt dan is het reageren op een bericht ook nutteloos.

Ik heb de oorzaak van het telkens opnieuw moeten inloggen i.p.v. automatisch ingelogd worden inmiddels ook ontdekt: een digitale krant lezen zorgt ervoor dat ik hier op één of andere manier weer uitgelogd wordt. (en andersom idem)
Knap irritant.

Ik vind het wel handig de likes. Ik waardeer het dat de mensen hier van alle nieuwe auto's een topic maken, maar bij 99% van de hier niet te krijgen auto's heb ik niks te melden maar nu kan ik wel een like geven om te laten weten dat ik het wel waardeer.

Het continu opnieuw moeten inloggen begint mij ook zwaar te irriteren. Vaak is 1 muisklik genoeg maar zonet moest ik mijn inloggegevens weer invullen en natuurlijk was ik mijn wachtwoord vergeten. Voorheen was dit alleen als ik van mijn telefoon naar de pc ging maar nu moet ik echt elke keer inloggen als ik even niet op het forum ben geweest. Als dit niet snel wordt opgelost dan vrees ik dat het heel rustig gaat worden op het forum.

Laatst bewerkt:
Wat mij vooral opvalt is dat het bijna niet opvalt als je níet bent ingelogd. Vroeger was dat veel duidelijker.
Maar het is inderdaad erger geworden, lijkt het. Eerder moest ik steeds opnieuw inloggen als ik wisselde van laptop naar mobiel of vice versa, nu zit ik bijna continue op de mobiel te forummen maar moet ik nog steeds opnieuw inloggen.

Positief: ik vind dit forum veel beter geschikt voor een mobiele telefoon. Maar nog steeds lijkt de functionaliteit vooral gericht op desktop-gebruik.

Ik heb de oorzaak van het telkens opnieuw moeten inloggen i.p.v. automatisch ingelogd worden inmiddels ook ontdekt: een digitale krant lezen zorgt ervoor dat ik hier op één of andere manier weer uitgelogd wordt. (en andersom idem)
Knap irritant.
Ik gebruik geen digitale krant, maar wordt toch telkens uitgelogd. Dus dat lijkt het niet te zijn.

Ik gebruik geen digitale krant, maar wordt toch telkens uitgelogd. Dus dat lijkt het niet te zijn.
Klopt, ik gebruik alleen AutoWeek en ook ik moet af en toe opnieuw inloggen. Het gekke is dat dit alleen voor het forum is. Ik kan gewoon bij mijn "Mijn auto's" en dergelijke. Dus ik moet dan uitloggen en weer inloggen.

Het gaat hier blijkbaar mis als er een andere gebruikersnaam/wachtwoord/mailadres gebruikt voor een ander blad wat ook onder DPG valt waar ik in het verleden ook automatisch ingelogd werd.
In het verleden had ik er totaal geen last mee, maar sinds je op het Autoweek forum (ook al bij het oude forum) tevens tientallen andere totaal onbekende "gebruikers" (veelal nummers) in de lijst ziet staan speelt het probleem met uitgelogd worden en opnieuw moeten inloggen hier (en op Tubantia idem) al.
Als ik op Tubantia niet inlog dan hoef ik hier ook niet meer opnieuw in te loggen, dan wordt ik wel gewoon automatisch ingelogd... en andersom idem.

Het gaat hier blijkbaar mis als er een andere gebruikersnaam/wachtwoord/mailadres gebruikt voor een ander blad wat ook onder DPG valt waar ik in het verleden ook automatisch ingelogd werd.

Yep, had ik ook al aangegeven. Erg irritant. Ik moet me dus steeds ook elders weer uit- en inloggen. Net weer moeten doen.

Ik heb die likes altijd al iets onzinnigs gevonden, dat behoort wat mij betreft onder de categorie spamberichten.
Reageer dan gewoon, en als je toch niets aan een bericht toe te voegen hebt dan is het reageren op een bericht ook nutteloos.
Als er een bericht is met 10 likes, kan een topicstarter ook zien dat het een gewaardeerd bericht is, en zien dat het dus waarschijnlijk klopt.

Beter dan 10 keer een reactie met ^ja dit oid. In die zin kan het ook gewoon best nuttig zijn.

Dat is net hoe je er zelf tegenover staat, 10x een like of 10x enkel een "ja" zonder inhoudelijke toevoeging is voor mij één pot nat en vind ik dus beide net zo onzinnig c.q. irritant als reactie.
Ik post puur een bericht om een reactie of persoonlijke mening ergens op te geven, niet omdat ik zoveel mogelijk duimpjes wil scoren en/of populair gevonden wil worden.
Maar goed, ik ben daarin volgens sommigen ook wel een heel ouderwetse l#l.:giggle:

Dat is net hoe je er zelf tegenover staat, 10x een like of 10x enkel een "ja" zonder inhoudelijke toevoeging is voor mij één pot nat en vind ik dus beide net zo onzinnig c.q. irritant als reactie.
Ik post puur een bericht om een reactie of persoonlijke mening ergens op te geven, niet omdat ik zoveel mogelijk duimpjes wil scoren en/of populair gevonden wil worden.
Maar goed, ik ben daarin volgens sommigen ook wel een heel ouderwetse l#l.:giggle:
Het mooie is: het gebruik is volledig vrijblijvend. Er zijn overigens nog veel meer keuzes dan het duimpje.

Tja, als het voor jou niet belangrijk is kan je er ook niet druk om maken, toch? Mij boeien likes ook niet zoveel, iig niet voor mijn ego. Een like/waardering op een post vind ik wel degelijk een toevoeging. Bv mijn Keicar-topic; weinig mensen reageren maar je kan ook moeilijk elke keer weer posten van "bedankt, leuke info" oid. Dan is een like wel handig zodat ik weet dat ik het niet voor de katsekut aan het doen ben.

Het mooie is: het gebruik is volledig vrijblijvend. Er zijn overigens nog veel meer keuzes dan het duimpje.
Het gebruik wel, maar het ontvangen van die "like" onzin is dus niet vrijblijvend.

Om die reden ben ik al gestopt met diverse app-groepen, met enkel het volop strooien van likes zonder daar verdere inhoud aan toe te voegen kun je toch geen fatsoenlijke conversatie meer opbouwen... en dat laatste is naar mijn idee wel het eigenlijke doel van een appgroep of forum.

Verder vind ik het ook absoluut niet nodig dat iedereen even kenbaar maakt dat ze mij zo leuk, lief of aardig vinden.... want misschien wordt mijn vrouw daar wel jaloers van, en dan moet ik daar ook nog weer uitgebreid mee in discussie. ;)

Het gebruik wel, maar het ontvangen van die "like" onzin is dus niet vrijblijvend.

Om die reden ben ik al gestopt met diverse app-groepen, met enkel het volop strooien van likes zonder daar verdere inhoud aan toe te voegen kun je toch geen fatsoenlijke conversatie meer opbouwen... en dat laatste is naar mijn idee wel het eigenlijke doel van een appgroep of forum.

Verder vind ik het ook absoluut niet nodig dat iedereen even kenbaar maakt dat ze mij zo leuk, lief of aardig vinden.... want misschien wordt mijn vrouw daar wel jaloers van, en dan moet ik daar ook nog weer uitgebreid mee in discussie. ;)
Laat haar maar niet horen dat je inmiddels opgenomen bent in de "Hall of Fame" dan. :LOL:

Nieuw forum = lekker opgefrist, ik zeg goed bezig.

Wellicht is 't al genoemd (sorry ik heb deze 5 blz niet helemaal doorgelezen); oude gesloten topics staan 'open'?

Een te hoge waarde of uitzetten van het limiet kan wel leiden tot prestatieproblemen en het forum trager maken. Aangezien sommige oude topics wel standaard meer tekens bevatten, heb ik de limiet van 10000 naar 20000 veranderd. Hopelijk is dit genoeg voor alle huidige topics binnen het forum.

Met de Nieuwe auto's Index kom ik er alsnog niet helemaal uit. Dat komt vooral doordat het topic een verzameling linkjes is, waardoor het aantal tekens enorm aantikt. Omdat ik in dat topic de eerste vier berichten voor mijn rekening heb, heb ik gekeken of ik de nu in twee berichten opgedeelde openingspost kon verspreiden over vier berichten, maar dat is nog steeds niet voldoende. Ik denk dat ik er zes nodig heb.

Dit kan worden opgelost door hetzij het verruimen van de limiet (kan zoiets voor slechts één topic?) of door het bericht over méér dan vier berichten te verspreiden, hetzij door twee extra berichten achter de eerste vier te zetten, of door de berichten van anderen daar te verwijderen, zodat ik mijn gang kan gaan. Hopelijk is dit stukje tekst te volgen. ;)

Overigens viel me op dat sommige links in dat topic nu verwijzen naar topics in de rubriek Scoops, volgens mij omdat topics nu geen cijfercode als url meer hebben, maar een url gebaseerd op het onderwerp van een topic. Die topictitels komen in Nieuwe auto's en Scoops vaak overeen

En inderdaad, de inlogsituatie is verslechterd sinds het nieuwe forum. Ik besef nu pas dat de Volkskrant onder dezelfde paraplu van DPG valt; dat inlogaccount conflicteert nu dus met een AW-inlog.

En het zou mooi zijn als de limiet van 20 foto's per post ook wordt opgehoogd. Zoals ik eerder al zei zou dat met de huidige limiet van 20.000 tekens grofweg neerkomen op zo'n 200 foto's per post. Misschien een maximum op basis van data ipv het aantal? Maximaal 50 MB bijvoorbeeld, Ik noem maar een getal. Of een maximum resolutie instellen? Of een combinatie van al deze factoren. We leven toch niet meer in het stenen tijdperk waarin bijna iedereen nog een trage dsl of inbelverbinding had...

Laatst bewerkt:
Forum ziet er goed uit, indeling is even wennen. Maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet meer lees sinds de wijziging omdat er geen mogelijkheid is om naar het eerste ongelezen bericht te springen in een topic. Kan die optie alsjeblieft weer toegevoegd worden? Ik heb dus echt geen zin om een hele lijst met berichten langs te scrollen om het eerste ongelezen bericht te vinden om vervolgens weer alles te lezen.

Als ik op Google een woord uit de laatste pagina van dat topic zoek (ik koos voor "Fourgonnette") en de volgende zoekopdracht gebruik:

Fourgonnette "wat zag jij voor bijzonders vandaag" site:autoweek.nl/forum

dan krijg ik als een van de eerste hits de laatste pagina van dat topic, en als ik erop klik kom ik ook gewoon op die laatste pagina. Het lijkt mij dus dat je alleen "site:autoweek.nl/forum" aan je zoekopdracht hoeft mee te geven ("wat zag jij voor bijzonders vandaag" is optioneel, zodat je minder hits van andere topics krijgt), en de zoekfunctie van Google brengt je in ieder geval naar de juiste pagina.

Dat werkt ook met andere zoekmachines.

zyv3l7P.png

En als ik dan op de link klik gaat ie gewoon naar de eerste pagina van dat topic..

Forum ziet er goed uit, indeling is even wennen. Maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet meer lees sinds de wijziging omdat er geen mogelijkheid is om naar het eerste ongelezen bericht te springen in een topic. Kan die optie alsjeblieft weer toegevoegd worden? Ik heb dus echt geen zin om een hele lijst met berichten langs te scrollen om het eerste ongelezen bericht te vinden om vervolgens weer alles te lezen.
Zodra je een topic een keer hebt geopend na de migratie, kan je gewoon op de topictitel klikken en dan gaat hij maar het eerste ongelezen bericht. Althans, bij mij wel.

Nou, nog maar een keer een poging doen dan.
Waarom blijft het inloggen zo vreselijk lastig?

Dat ik er met enige regelmaat (dagelijks?) uitgegooid wordt kan ik nog mee leven, maar dat het inloggen ervolgens zo verschrikkelijk lastig is snap ik echt niet.

Boven aan bij "account" staat gewoon het reguliere menu alsof ik ingelogd ben. Onderaan een topic zie ik geen reactie veld en moet ik inloggen. Klik ik daarop, gebeurt er niets. Meermaals niet.
Vervolgens bij "account" uitloggen, weer opnieuw inloggen en het lukt wel maar dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Nou, nog maar een keer een poging doen dan.
Waarom blijft het inloggen zo vreselijk lastig?

Dat ik er met enige regelmaat (dagelijks?) uitgegooid wordt kan ik nog mee leven, maar dat het inloggen ervolgens zo verschrikkelijk lastig is snap ik echt niet.

Boven aan bij "account" staat gewoon het reguliere menu alsof ik ingelogd ben. Onderaan een topic zie ik geen reactie veld en moet ik inloggen. Klik ik daarop, gebeurt er niets. Meermaals niet.
Vervolgens bij "account" uitloggen, weer opnieuw inloggen en het lukt wel maar dat kan toch niet de bedoeling zijn?

We zijn inderdaad op de hoogte van de login issues die momenteel nog aanwezig kunnen zijn. De samenhang van een nieuw single sign-on systeem en het nieuwe forum platform zijn nog geen geslaagd huwelijk, maar we zijn er momenteel mee bezig om het zsm op te lossen!

Gebeurt er werkelijk niets of merk je het niet op?

Ik heb namelijk hetzelfde: Ik wil reageren in een draadje, geen reactieveld. Dus ik druk op 'log in' en de pagina ververst, krijg geen log-in scherm te zien ofzo. Maar wél een reactiescherm.

Op de frontpage idem dito. Wil ik daar een plusje geven, lukt niet. Eerst op de knop 'inloggen' drukken en na verversing lukt dit wel én kan ik reageren op het onderwerp.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het gebruik van dit forum op een mobiel telefoonscherm valt mij wel tegen, eerlijk gezegd. In VVS vorm dan.

Eerst de instelling van de telefoon wijzigen in 'automatisch draaien toestaan' zodat ik het forum op landscape formaat kan bekijken. Hiermee kan ik wél de paginanummering zien zodat ik op de laatste pagina kan drukken (lukt via het onderwerpregel immers niet). Dan weer VVS draaien om het draadje te lezen, want ik vind VVS wel makkelijker lezen dan landscape.

Hoop gedoe. Jammer.

Er gebeurt dan werkelijk niets. Vandaag gaat het goed, ik hoef niet in te loggen en kan dit bericht gewoon direct typen.

Er gebeurt dan werkelijk niets. Vandaag gaat het goed, ik hoef niet in te loggen en kan dit bericht gewoon direct typen.
Werkt bij mij op mijn PC thuis ook niet lekker, ik kom er gewoon niet in. Op mijn werklaptop geen problemen.

We zijn inmiddels weer even verder. Alles went zeggen ze. Dat mensen dit forum een verbetering vinden snap ik echt niet. Of je bent weinig actief of je gebruikt veel features niet..

- Inloggen blijft een probleem, komt door DPG.
- Foto's plaatsen blijft irritant. Aangezien je steeds foto direct ziet en je beeld verspringt. Elke keer weer omhoog scrollen als je weer afbeelding invoegen-knop wil gebruiken.
- Geen urls te zien dus valt niet te kopiëren voor ander forum/site. Al met al veel meer onnodig werk.
- Linkjes worden voluit getoond, voorheen vond ik fijner. Wel makkelijker een woord een link te geven.
- Via mobiel gaat ie niet naar laatste post. Je moet helemaal naar beneden scrollen voor laatste pagina en daar begint ie ook weer bovenaan.
- Tekst kopiëren van andere websites resultaat vaak in ander lettertypeformaat, linkjes in artikel worden gelijk overgenomen of soms worden woorden als cursief geplaatst.
- Geen standaard Actieve topics.
- Zogenaamde ongelezen berichten. Bij mij (23).
- Limiet van posten van foto's per post is niet altijd handig.

+ Het forum zelf ziet er een stuk beter uit.
+ Waardering kunnen geven.
+ Lange quotes worden niet meer direct volledig weergegeven.
+ Wel meer features
+ Youtube-filmpjes worden niet meer zo groot geplaatst.

Had liever het oude forum gezien maar in nieuwe look en met wat extra features.

- Foto's plaatsen blijft irritant. Aangezien je steeds foto direct ziet en je beeld verspringt. Elke keer weer omhoog scrollen als je weer afbeelding invoegen-knop wil gebruiken.
Dat kun je omzeilen door je bericht te editen in de "Bekijk"-modus (of die juist uit te schakelen, in elk geval door dat knopje aan te klikken). Je ziet dan ook gelijk alleen de url's.

Dat jij het geen verbetering vind betekent niet dat het geen verbetering is.
Het inloggen, heb ik geen last van en nooit gehad ook. Geen idee of dit komt doordat ik een DPG account had.
Foto's plaatsen gaat prima, alleen doe ik het weinig en nu is het voordeel dat je het meteen ziet en dus ook weet of het werkt zonder dat je voorbeeld moet kiezen.
Geen idee wat je niet goed doet, maar je kan nog steeds gewoon een woord plaatsen, iets wat je ook ziet in bijvoorbeeld het Occasionwedstrijd topic.
Via mobiel kan ik ook gewoon naar laatste post.
Het actieve topic was wel handig.

Bij mij niet. Ik zie altijd de afbeeldingen.

Geen idee wat je niet goed doet, maar je kan nog steeds gewoon een woord plaatsen

Wat bedoel je?

Dat jij het geen verbetering vind betekent niet dat het geen verbetering is.

Dat jij geen problemen hebt met inloggen wil niet zeggen dat anderen daar ook geen problemen mee hebben.

Via mobiel kan ik ook gewoon naar laatste post.

Bij mij niet.

Foto's plaatsen gaat prima, alleen doe ik het weinig

Ja dat zeg ik juist..

Laatst bewerkt:
Ik reageer met het plaatsen van woord hier op: - Linkjes worden voluit getoond, voorheen vond ik fijner. Wel makkelijker een woord een link te geven.

Het inloggen blijft echt een drama, op mijn laptop kom ik er helemaal niet in en op de iPad is het elke keer opnieuw inloggen. ik hoef dan verder geen gegevens in te geven…

ik pleit er echt voor dat ‘actieve topics’ terug komt.

Foto's plaatsen vind ik op zich prima gaan: ik deed altijd al handmatig de img-codes invoeren ([ img ] [/ img]) en heb nooit de 'afbeelding invoegen'-knop gebruikt. Ik heb even gekeken en inderdaad: met de 'afbeelding invoegen' knop zie je altijd de afbeeldingen.

Alleen na het plaatsen van een bericht vervalt die mogelijkheid: als je dan op 'bekijk' klikt, zie je niet de img-codes maar gewoon de afbeeldingen, dus per saldo is het ook voor mij een verslechtering.

Overigens vind ik het ook handig dat de mogelijkheid bestaat om je eigen berichten te verwijderen, zo had ik laatst een bericht in Scoops in plaats van Nieuwe auto's geplaatst omdat de linkjes in de nieuwe auto's index nu soms naar scooptopics verwijzen...

Even hulde voor automatisch bewaren van je nog niet geplaatste tekst. Ik had er net één van twee dagen oud, ik klikte op het topic met 0 reacties en kon gewoon verder typen.
(y)(y)

We zijn inmiddels 3 weken verder met dit vernieuwde forum, maar ik begin geleidelijk aan toch steeds meer terug te verlangen naar de oude versie.
Blijvende inlogproblemen, spontaan uitgelogd worden terwijl je een bericht aan het typen bent, tekstbalken door het beeld als de muis per ongeluk weer even ergens op staat, nietszeggende likes alsof je hier op feestboek zit... ik begin me steeds meer te ergeren aan deze vernieuwde opzet.:confused:

Ik zou al blij zijn als de mails komen na het volgen. Merk dat ik al helemaal geen zin meer heb om te gaan zoeken....dus nauwelijks meer hier kom.

Bijn het oude forum moest ik 3x per week opnieuw inloggen, maar op het nieuwe kan ik zelfs na inloggen nog niet meteen wat posten, het loopt gewoon niet soepel.
Er zijn forums waar ik na jaren weer eens kom en meteen (nog) ingelogd ben, het kan dus wel...

Ik heb me even onthouden van commentaar hier. Eerst gekeken hoe goed er op klachten wordt gereageerd, want in het verleden bleek dat niet te gebeuren met soortgelijke topics.

Wat me wederom opvalt is dat slechts enkele kleine problemen worden opgepikt door degene die het forum gebouwd hebben.
Maar dat er vooral een hoop klachten en dergelijke genegeerd worden die de forumbeleving enorm naar beneden halen.

Conclusie: feedback geven heeft dus wederom weinig tot geen nut. Zoals in de voorgaande feedbacktopics ook al het geval was. Dusja, waarom zou ik dan nog mijn collega forummers herhalen met dezelfde klachten?

Er zijn forums waar ik na jaren weer eens kom en meteen (nog) ingelogd ben, het kan dus wel...

Lijkt mij juist een vreemd idee... in het kader van beveiliging. Ben jij nog wel de digitale persoon die je járen geleden was... ;)

Terugkoppeling van benoemde punten door gebruikers kan beter, denk ik. In de eerste uren na de migratie is genoemd dat er nog enkele zaken gerepareerd moesten worden. Of dit intussen gelukt is, is voor mij een vraagteken.

Daarnaast is het, denk ik, goed als bepaalde keuzes in de forumstructuur worden toegelicht. Bijvoorbeeld dat nieuwe berichten boven de actieve topics staan. Of, dat als er vanuit de kop Forum op Nieuwe berichten wordt geklikt, de pagina Wat is er nieuw getoond wordt. Kennelijk is dat een routing keuze, want aangepast is het nog altijd niet.

Misschien in dit draadje een actielijst maken met de geconstateerde gebreken?

Wat mij ook opvalt is de variëteit aan manieren die gebruikers toepassen om het forum te lezen / te bewerken. Er is geen eenduidig van A naar B punt, lijkt het wel. Maakt het lastig om iedereen goed te bedienen / tevreden te stellen, denk ik.

Ik kreeg zojuist nota bene nadat ik net een bericht had opgesteld in een topic de melding dat ik het bericht niet kon plaatsen omdat ik was uitgelogd. Maar dat was niet zo want als ik naar mijn account ging was ik nog steeds ingelogd. De enige manier waarop ik het bericht alsnog kon plaatsen was volledig uitloggen en weer opnieuw inloggen. De zoveelste keer dat zoiets gebeurt en ik ben er wel een beetje klaar mee.

Nog wat puntjes:
- Als je een nieuwe alinea wilt maken en er een lege regel tussen wilt laten, springt de tekst als je die nog verder bewerkt weer terug omhoog. Heel irritant gedrag.
- Privé reageren op een bepaald bericht kan niet meer.

Ik kreeg zojuist nota bene nadat ik net een bericht had opgesteld in een topic de melding dat ik het bericht niet kon plaatsen omdat ik was uitgelogd

Ja, had ik net ook.
Alleen, ik druk dan even op de knop 'Log in' en de pagina herlaad zich en ik kan weer verder.

Ik had even daarvoor wel het menu van de cookieinstellingen op het scherm gehad, uiteindelijk niks gewijzigd, maar ik relateerde dat opnieuw inloggen daaraan. Kennelijk was er een korte bug ofzo?

Terug
Bovenaan