Ik ben ook nog heel erg benieuwd wat m'n nieuwe auto gaat worden, ik neig wel naar een bepaalde auto maar ben er nog niet helemaal over uit... Denk wel dat ik de Mégane op het juiste moment heb verkocht, heb er 20000km mee gereden en het maximale uit de auto gehaald. Verkocht voor een mooi bedrag dus daar mag ik niet over klagen

Iets meer dan dat ik er zelf voor betaald heb, wilde er snel vanaf eigenlijk en de auto stond al een aantal dagen op marktplaats. Staan super veel Mégane Cabrio's op marktplaats dus het was wel een uitdaging een auto met roestblaasjes en loslatende lak te kunnen verkopen. Maar door de wat lagere prijs is dat wel gelukt.
@JW01: ik neig er naar om iets meer uit te geven aan een auto. Wil weer een klasse kleiner rijden sowieso vanwege mrb, maar dan liever wel iets nieuwers vanaf 99-00. Maar ik weet het nog niet helemaal, misschien weer een simpel ding uit 97. Ben er nog niet over uit haha, hou iig marktplaats in de gaten.
We zijn dit weekend even naar Leuven op en neer geweest naar m'n nicht met de Alfa. Ding heeft zich eigenlijk prima gedragen, en rijdt voortreffelijk zolang je je oren dichthoudt. De motor tikt als een gek (drijfstang/krukaslagers) en bovendien kraakt de wielophanging. Dus oren dicht, radio en blower hard aan en rijden maar

Maar hij gaat de deur uit, waarschijnlijk maandag voor een zielig bedrag van 300 euro...
@Adinsx: ik vond de Mégane ook wel een opvallende verschijning. Kleur idd zeldzaam, uitvoering wat minder zeldzaam denk ik. Maar zoals gezegd, door de optische gebreken vond ik het geen mooi ding meer...
@Elco: opzich kan ik het prima betalen al dat onderhoud enzo, maar ik vind het gewoon zonde van het geld. Dan besteed ik dat liever aan een nieuwere auto. Sowieso is het onderhoud niet echt anders ofzo tussen een cabrio of niet-cabrio, daar hoef je het echt niet voor te laten.
@haarr: thanks voor de suggesties. Baleno en 323 vind ik niets. Ik wil echt Europees blijven rijden, daar heb ik de meeste klik mee. De Peugeot vind ik sowieso te oud en te groot voor mezelf, de Ibiza te oud en bovendien lijkt 'ie vrij afgetrapt. Ik speur liever Marktplaats dagelijks af, iedere dag nieuw aanbod.
@JW01: Focus vind ik mooi, maar helaas wel te groot en nét iets te duur. Toch bedankt, suggesties zijn altijd welkom!