Bhuddymahn
Wegverkenner
Aangezien de blauwe leeuw al helemaal onder de swirls zat en ik geen tijd heb om binnenkort te poetsen, heb ik 'm door de wasstraat gegooid. Duurste programma inclusief een behandeling in de poetsstraat incl tyreshine. Je gaat eerst door de normale wasstraat, dan ff stofzuigen en daarna door de poetsstraat, waarbij je auto eerst wordt ingesprayd met wax en daarna door een 'droge' wasstraat gaat met alleen maar lappen. Auto is weer compleet schoon, maar alles wordt dan wel duidelijk (van dichtbij dan): krassen, deukjes (het zijn er echt veel, 20 ofzo) enz. Geen grote schades maar het is wel jammer natuurlijk.
Van ver lijkt het nog wel aardig:
Van dichtbij dus veel krassen (die gaan we er maar een keer uitpoetsen)
En tenslotte het dak met hagelschade
Je ziet het op de foto niet heel duidelijk, maar op het dak zijn het een stuk of 10 van die kleine deukjes die je een beetje ziet op de foto.
Ach ja, uiteindelijk blijft het een auto, en voor een auto met 230000km op de teller ziet 'ie er niet zo vreselijk uit
Hij rijdt overigens echt fantastisch. Motor draait zeer, zeer mooi, stuurt strak, weinig kraakjes en piepjes, dus ik heb het vermoeden dat 'ie vooral op de snelweg is gebruikt.
Van ver lijkt het nog wel aardig:
Van dichtbij dus veel krassen (die gaan we er maar een keer uitpoetsen)
En tenslotte het dak met hagelschade
Ach ja, uiteindelijk blijft het een auto, en voor een auto met 230000km op de teller ziet 'ie er niet zo vreselijk uit