Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
British Racing Green zei:Barri zei:Ik zit even op de site te kijken, maar de kleuren zijn wel jammer. Rood is gaaf. En hopelijk is één van die witte kleuren echt wit. Met een rood interieur zou donkergrijs nog wel kunnen.
Enkel zwart leder af fabriek verkrijgbaar.
Niseko zei:Vandaag is het perfect cabrio weer, zon en niet te warm -> enorm genoten van het toertje met mijn MX-5![]()
British Racing Green zei:(..)
Of toch minstens tot de volgende opstoot van "doet 'ie het of doet 'ie het niet?"
Durashift zei:British Racing Green zei:(..)
Of toch minstens tot de volgende opstoot van "doet 'ie het of doet 'ie het niet?"
Bij de aankomende opfrisbeurt van het nieuwe model?
Rob0032 zei:Durashift zei:British Racing Green zei:(..)
Waarschijnlijk over een maandje weer.![]()
Rob0032 zei:Durashift zei:British Racing Green zei:(..)
British Racing Green zei:Rob0032 zei:Durashift zei:British Racing Green zei:(..)
Ja Rob, boys & toys...
Er zijn er ook die bijvoorbeeld al dromen van een vijfde auto als de vierde nog maar pas werd aangekocht
Eerlijk gezegd.
Ik ben nog steeds dolblij met mijn oude "Miata"; die heeft "iets" onbeschrijfbaars wat ik in een nieuwe auto ga missen...
Carfanatic zei:de nieuwe mx5 kunnen we dan al wegstrepen.