Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
British Racing Green zei:Uitgelezen moment voor een groepsfoto van het gezinswagenpark...
Ik kan de gok goed voorstellen. Alleen had ik een Fiat Qubo als eigentijdse keuze/ de meest voor de hand liggende keuze voor een meisje niet zo snel gemaakt. Vandaar mijn vraag aan BGR.MWH zei:@Altai: Mijn gok....
MWH zei:Ik heb even op het forum gezocht op 'Qubo', BRG heeft het in het Opel-topic al uitgelegd. Gingen eigenlijk voor een Panda, enorme korting op de Qubo deed daartoe besluiten.
BRG zei:Er komt iets bij voor dochterlief ter vervanging van haar Micra:
Fiat Qubo 1.4 Street
(met extra-optiepakket parkeersensoren, centrale armsteun, in hoogte regelbare chauffeurszetel met lendensteun, donkere ramen en reservewiel)
thans met supervoorwaarden op stockvoertuigen (enkel nog een grijze en eentje in amore red beschikbaar)
(catalogus 16.000, nu nieuw mee te nemen bovenop inruil van de gedeukte Micra van 200 EUR voor 10.000 EUR - u leest het goed : 6.000 EUR gewone korting, extra-stockkorting - wegens een nieuw neusje binnenkort - en slooppremie voor de Micra).
BRG zei:Ging eigenlijk een Panda worden, maar de prijs voor een Panda met airco en een Qubo met heel veel leuks op was vrijwel dezelfde. En dan is een klein extra-pakezeltje voor de deur wel handig.
British Racing Green zei:Heerlijk cabrioweer vandaag!!!
Uitgelezen moment voor een groepsfoto van het gezinswagenpark...
![]()
der Magistrat zei:Het kan aan mij liggen, maar is parkeren onder de carport niet voor een deel uit gemakzucht? Dat gemak wordt door die hoes wel weer enigszins teniet gedaan, waardoor de auto in de garage parkeren wellicht weer aantrekkelijker wordt?
Niseko zei:Uit curiositeit, hoeveel betaal jij jaarlijks BRG? Denk dat wij zowat hetzelfde profiel hebben, lease auto voor de kilometers, mx voor de hobby en een laag schadeverleden.
Ik betaal 365€ voor mijn WA en zit op bonus malus 0. Maatschappij is AXA, vroeger zat ik bij Fortis op bonus malus -2 (> 13 jaar schadevrij rijden).
Axa is geen prijsbreker maar gezien ik er met de rest (2 huizen, aanvullende hospitalisatie verzekering) ook zit en tevreden ben over de service (2x stormschade, vlot afgehandeld) ga ik niet shoppen voor het koopje van de maand.
Niseko zei:Thanks BRG, ik zit met mijn rechtsbijstand bij een andere maatschappij (= extra kost uiteraard).
Het verbaast me dat je als Lic in de Rechten beide bij dezelfde maatschappij hebt, dat is mij namelijk "altijd ontraden" (rechter en partij tegelijk). Maar misschien had ik gewoon wat minder moeten brossen bij mijn lessen Recht aan de UG![]()
Niseko zei:@BRG : je auto komt van dezelfde garage als die van mij; check zeker eens of je een brandblusser / gevaren driehoek / verbandkist hebt...
Meeuw zei:Zie trouwens dat er een flinke file staat tussen Antwerpen en Gent. Is dat normaal?
voiture zei:Zitten de katten nooit op je kofferdeksel of motorkap? Want die zijn met zo'n hoesje niet beschermd.
Niseko zei:Bofkont, je zou tranen met tuiten huilen moest je zien wat het - voorzichtig- in en uitzetten van een kinderstoel doet met het bruine lederen interieur van mijn Niseko MX-5. Zelfs met de Recaro zetelbeschermer die onder het zitvlak van de stoel gaat...
Maar goed, het blijft een gebruiksvoorwerp en die smile van kid van 6 als ik hem vandaag kwam halen op school met de mx, priceless![]()
Niseko zei:... - voorzichtig- in en uitzetten van een kinderstoel doet met het bruine lederen interieur van mijn Niseko MX-5. Zelfs met de Recaro zetelbeschermer die onder het zitvlak van de stoel gaat...