Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BENZine zei:@ BRG: Je zegt "ten hoogste 2010/2011", bedoel je daarmee niet ouder dan 2010 of niet nieuwer dan 2011?
Niseko zei:Wat je zegt. Ik heb die van mij ook rond die periode gekocht en heb maar van 1 ding spijt, namelijk dat ik dat niet eerder had gedaan.
Hopelijk nog een mooie Belgische herfst en veel fijne open kilometers gewenst Peter![]()
Engineer2 zei:NB: ik hoop dat de gebroken enkel inmiddels goed geheeld is/aan het helen is. De MX-5 is dan inderdaad even niet geschikt. Overigens voor andere gevallen misschien juist wel. Ik heb ooit mijn vrouw na een knie operatie een paar dagen met de Corvette rondgereden. Dat was de enige auto waarin ze haar been gestrekt kon houden. In- en uitstappen was wel bijzonder lastig.
Niseko zei:Wat dan weer een serieus gat laat vallen naar de “40” lijn die een stuk compacter is.
Kristian zei:Een waardig opvolger van de Accord al blijf ik het jammer vinden dat die auto hier geen opvolger heeft gekregen.
B-Real zei:Had je er eigenlijk vooraf mee proef gereden?