Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
British Racing Green zei:Het obligate visje staat er inmiddels ook achterop
![]()
Reyner zei:Mij al dikwijls afgevraagd; wat is de betekenis van dat visje?
Niseko zei:BRG werkt in een grote (maar niet DE grootste) haven van België is mijn gok?![]()
Reyner zei:Mij al dikwijls afgevraagd; wat is de betekenis van dat visje?
British Racing Green zei:B-Real zei:Had je er eigenlijk vooraf mee proef gereden?
Zelfs niet gezien; gewoon toegezegd op foto.
B Real zei:British Racing Green zei:B-Real zei:Had je er eigenlijk vooraf mee proef gereden?
Zelfs niet gezien; gewoon toegezegd op foto.
Held
Ach, met zo'n auto is het de gok wel waard. Je ziet ze steeds meer rijden, dus je weet dat je het model aantrekkelijk vind. Donkerblauw is altijd goed, licht interieur is altijd goed, combinatie van beide is top. Velgen staan goed en 250pk valt ook niet tegen. Wat kan er fout gaan?![]()
CorZa zei:Idyllisch plekje met fraai wagens op het erf... wat heb je het goed voor elkaar![]()
CorZa zei:Zeeland is heel mooi en rustig, maar... niet verder vertellen anders wordt het straks nog druk hier![]()
British Racing Green zei:Toen we gisteravond weer Zeeland binnen reden, hadden we beide tegelijk de reactie: "Oef, wat is het hier mooi en rustig."
Niseko zei:Drastisch![]()