Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
RobEU zei:In een andere kleur wrappen, een nog sportiever geluid geven, mooie set wintervelgen.
D. Elzinga zei:RobEU zei:In een andere kleur wrappen, een nog sportiever geluid geven, mooie set wintervelgen.
Haha, lees ik hier nou advies van Rob om een auto te pimpen?![]()
Poets by Damian Willemsen, on Flickr
Poets by Damian Willemsen, on Flickr
Poets by Damian Willemsen, on FlickrDamianw26 zei:Kan ik ook, weliswaar langzaam, doorsparen voor de grote droom, een Scirocco 2.0t of R, wat een vet ding is dat.
Schade by Damian Willemsen, on Flickr
Schade by Damian Willemsen, on FlickrJoël D. zei:Gewoon bij jouw adres laten doen. Auto is vrijwel nieuw, dus moet ook gespoten worden zoals het was, als nieuw. Niet akkoord gaan met een of andere beunhaas.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Vervelend Damian. Gelukkig is het nog een Alfa die je een kusje gaf
Als hij het cash wilt doen, prima, maar dan bepaal jij waar. Eventueel even met die Boekhorst overleggen. Niets gaat bijna zoveel over de kop als schadeherstel. Dus moet vast wat mogelijk zijn.
AsconaGT zei:idd, gewoon laten maken waar jij dat wil. Je wil niet later wéér gezeur hebben omdat het net niet goed genoeg is gelukt
en als hij dat te duur vind en écht moeilijk gaat doen; een 2e offerte laten maken bij een andere fatsoenlijke schadehersteller. Waarschijnlijk zal dat ongeveer gelijk zijn. Dan het verschil delen.
Daarna naar jou spuiter gaan om te kijken of er niet wat mogelijk is, het zal minimaal zijn denk ik.
Damianw26 zei:Ja ik ben daar veel te aardig voor om knalhard door zee te gaan in sommige gevallen, maar nu zie je toch de ware aard van iemand, wat een suffe zak. Ik heb hem gevraagd waar zijn geopperde spuiterij zit, als die te ver weg is heeft ie de keuze, 350 euro in groessen of via de verzekering, aju paraplu!
Bofkont zei:Nico,
Wellicht staat de auto ook wel op zijn moeders naam , dat is geen enkele fraude hoor.
Je mag dan best in die auto rijden incidenteel![]()
Nico GTR zei:Bofkont zei:Nico,
Wellicht staat de auto ook wel op zijn moeders naam , dat is geen enkele fraude hoor.
Je mag dan best in die auto rijden incidenteel![]()
Juist, zeker weten! Incidenteel. Maar je gaat ze de kost niet geven die verzekeren op naam van hun ouders.![]()
Springbok zei:Tijd voor een dashcam..![]()