Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Damianw26 zei:Nee klopt, maar goed als 2 bedrijven er naar kijken en komen met volledig overspuiten lijkt me dat mooier (ook meer winst voor hun uiteraard:T ) ook gezien de al aanwezige steenslag op de onbeschadigd kant , dan is het meteen helemaal mooi en in 1x klaar.
adinsx zei:Damianw26 zei:Nee klopt, maar goed als 2 bedrijven er naar kijken en komen met volledig overspuiten lijkt me dat mooier (ook meer winst voor hun uiteraard:T ) ook gezien de al aanwezige steenslag op de onbeschadigd kant , dan is het meteen helemaal mooi en in 1x klaar.
En jij denkt dat de verzekeraar dat een goed idee vindt?![]()
Damianw26 zei:Nee klopt, maar goed als 2 bedrijven er naar kijken en komen met volledig overspuiten lijkt me dat mooier (ook meer winst voor hun uiteraard:T ) ook gezien de al aanwezige steenslag op de onbeschadigd kant , dan is het meteen helemaal mooi en in 1x klaar.
Untitled by Damian Willemsen, on Flickr
Led by Damian Willemsen, on Flickr
Led by Damian Willemsen, on Flickr
Halogeen oem by Damian Willemsen, on Flickr
Untitled by Damian Willemsen, on FlickrEenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Tja, wat moet je erover zeggen... In ieder geval dat het mij niet verbaasd.
Wellicht tijd voor wat kwaliteit: koop die Abarth.
Damianw26 zei:Ben overigens niet bij de dealer geweest, is niets aan te doen en Pon kent soms wel coulance voor het vervangen van de bak maar meestal niet. Of het wordt nog het meeste als bakeigenschap afgedaan, gezien er wel mee te rijden is in principe...
Flieger zei:Damianw26 zei:Ben overigens niet bij de dealer geweest, is niets aan te doen en Pon kent soms wel coulance voor het vervangen van de bak maar meestal niet. Of het wordt nog het meeste als bakeigenschap afgedaan, gezien er wel mee te rijden is in principe...
Dat vul je nu zelf in? Of heeft de dealer dat telefonisch aangegeven?
Damianw26 zei:Dealer komt morgen erop terug voor diagnose + evt coulance!
speedtouch zei:Damianw26 zei:Dealer komt morgen erop terug voor diagnose + evt coulance!
Laten we hopen dat Dealer/Pon zich van hun beste kant laten zien! Formeel is de garantie natuurlijk voorbij of had je een jaar bijgekocht?
Enzo Ferrari zei:Ik heb op mijn werk vaak zat 2012 VW UP's binnen gekregen met 160k+ km op de teller. Daarbij ook in de ROB historie gekeken. Maar ik zie daar eigenlijk nooit versnellingsbak reparaties in terug komen.
Damianw26 zei:Inmiddels contact met de dealer gehad, men kan de bak voor 95% maar dus niet volledig uitsluiten. Garantie is voorbij dus 70% coulance op onderdelen. En vanuit de dealer (hoop klanten binnen familie) 50 % korting op arbeid. Desalniettemin zal dus de bak eraf moeten en zal men onderzoeken wat er mis is, dat kan dus simpel de koppeling zijn of de bak zelf. Eigenlijk bizar dat dit gebeurt bij een auto van verdomd 2,5 jaar oud en 27k km met zorgvuldige bestuurder.