A
Anoniem
Guest
Dit is zuur zeg. Ook een beste deuk in de dakstijl! Succes met de afwikkeling van de schade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hellracer zei:Ik woon in Groningen en wij hadden (alweer) weinig last van de storm.
Elco zei:Hellracer zei:Ik woon in Groningen en wij hadden (alweer) weinig last van de storm.
Jij hebt andere problemen![]()
Hellracer zei:Elco zei:Hellracer zei:Ik woon in Groningen en wij hadden (alweer) weinig last van de storm.
Jij hebt andere problemen![]()
Je hebt pas een probleem als je drank op is.
Maar verder zou ik niet weten wat voor problemen ik zou hebben :')
Elco zei:Daar de meeste schadebedrijven te werk gaan volgens de 'er zit toch verf op?' leasemethode vrees ik meestal het ergste.
Moderator
Meet by Damian Willemsen, on Flickr
Meet by Damian Willemsen, on FlickrBofkont zei:Een oude lexus vind ik ook niets.
Pietzoveel zei:Hebben ze van Abt geen geluidsmodule? Nu krijgt je omgeving 'gratis' je wens voor meer herrie....
Monsieur Le Loure zei:Bofkont zei:Een oude lexus vind ik ook niets.
Dat mag,maar die heerlijke 6 in lijn zou jou zelfs kunnen bekoren.
Monsieur Le Loure zei:Een Mercedes A45 AMG vind ik ook niets, uit een 4 cilinder komt geen mooi geluid, dan is een 3 cilindertje nog wel grappig om aan te horen.
omniradius zei:
Moderator
Barri zei:Ik zou bij een up! moeilijk kunnen kiezen. Dat blauw, of zelfs donkerblauw. Of dat geel/goud, of meer de oranje tint. Prachtig allemaal!
Kristian zei:Mooie plannen. Maar eerlijkheid gebiedt me dan toch te zeggen dat ik het niet begrijp dat je geen UP! GTI hebt gekocht. Volgens mij is de meerprijs gering en met alle aanpassingen die je nu doet kan deze nog weleens duurder zijn. Een GTI heeft toch iets speciaals wat een gewone nooit heeft. Plus die 6-bak zou me ook wel wat waard zijn en de aanpassingen aan het onderstel gaan verder bij de GTI dan een paar andere rubbertjes en andere veren.
Untitled by Damian Willemsen, on Flickr
Untitled by Damian Willemsen, on Flickr