Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Micha zei:Als je gaat polijsten moet je ook kleien.
Nico GTR zei:Micha zei:Als je gaat polijsten moet je ook kleien.
Waarom? Klei is bedoeld om ingebrand en ingeslagen vuil te verwijderen dat er niet met de washandschoen is uit te krijgen. Tegelijkertijd krijg je met klei ook een zekere vorm van krassen. Marring, ken jij uiteraard wel, noemen ze dat.
Het is niet gezegd dat het nodig is om te kleien. (Los daarvan denk ik wel dat het moet hoor) maar zolang een auto schoon te krijgen is met zeep en Iron-X hoef je niet nog eens te kleien voor het polijsten.
Ook polijsten is geen stap die verplicht is voor je gaat coaten, als de lak goed is hoef je niet eerst nog te polijsten. Maar dat verschilt van auto tot auto. Als die van Damian inderdaad al door de wasstraat is geweest zal t wel moeten.![]()
Untitled by Damian Willemsen, on Flickr
Untitled by Damian Willemsen, on FlickrinderdaadLigt eraan wat de 'professionals' je willen doen geloven. Goed dat ze er zijn voor de risico-aversen, maar met de juiste spullen en ruimte kun je alles prima zelf.
Damianw26 zei:@adinsx
Hahaha 3x joh, waarom dat dan :T Ik ben ook fan van het ding, zit 1 km van mijn huis vandaan dus kom gerust langs tzt. Ik gebruik overigens nooit die borstel die daar hangt, maar het is zeer handig om even de boel af te spuiten met dat kant en klare sop, en dan weer afspuiten. Vooral in de zomer waar je eerder veel stof en stuifmeel op de wagen krijgt ipv vies hechtend vuil. Als je ook een heel goed product wil wat makkelijker aan te brengen is, en ook wat voordeliger is kun je de gyeon cancoat eventueel kiezen, naar het schijnt een topproduct
Hoeveel laags heb jij de coating aangebracht? Ik ga het in 3 lagen aanbrengen
Halogeen oem by Damian Willemsen, on Flickr
Untitled by Damian Willemsen, on Flickr[/quote]@Adinsx
Aha, duidelijk dan blijf je met euro's mikken drinking smiley Hoe lang duurt het nog tot jouw auto afgeleverd is, eind deze maand?
adinsx zei:@Adinsx
Aha, duidelijk dan blijf je met euro's mikken drinking smiley Hoe lang duurt het nog tot jouw auto afgeleverd is, eind deze maand?
Haha, ja dat wel. De GT wordt 3 februari afgeleverd, en mocht je 27 januari niets te doen hebben. Kom gerust even langs in Doesburg bij de dealer. Waarschijnlijk komt Nico helpen met de auto detailen. Extra tips zijn altijd welkom. Wordt alleen tijd dat ik bij Carclean een en ander ga bestellen anders is het te laat binnen. Dank voor de extra tip wat betreft coating.
Het scheelt dat je nog 4 jaar APK hebtDamianw26 zei:Sterker nog ze zouden apk proof zijn, al kan dat niet met een led lamp in een h4 fitting,
Wauw, wassen, kleien en polijsten in een half dagje, dat doe ik je niet na eye popping smiley.
Overigens ga ik er vanuit dat je ook ontvet hebt voor het aanbrengen van de coating? En hoeveel ML coating had je, je hebt namelijk 30, 50 en 100ml grinning smiley.
Had je deze 'test' al gelezen?:Damianw26 zei:Ja komt een stage 1 chip op maat in van vagtechniek rond de 140pk en 240nm. Overigens vind ik een stoplicht sprint wel geinig maar het gaat om de tussenacceleraties, anders is je koppeling zo op:T
Damianw26 zei:https://www.flickr.com/photos/152126164@N05/shares/8DSE8S
Door het oog van de naald en 1000 engeltjes op de schouder, op 2 cm na geen krasje! Meer dan sneu voor de knapen van de Saab en vooral de A1!
Untitled by Damian Willemsen, on Flickromniradius zei:Oef, dat is vervelend man.... kon je hem voor de storm niet ff ergens dagje binnen in een parkeergarage ofzo zetten? Dat had ik denk ik wel gedaan.