Bedankt allemaal!
Inmiddels 110 top km's gereden, echt een compleet andere auto dan de vorige ondanks dat het op het eerste gezicht absoluut niet het geval is, ontelbaar veel veranderde mooiere details. Het koppel is motorisch absoluut het giga verschil, met zeer rustig rijden kom je niks tekort, dit was bij de mpi wel anders die leefde echt op vermogen. Verder, bak en koppeling allemaal wat steviger wat prettig is. Inmiddels ook het tsi logo erop geplakt vanmiddag en wat instellingen aangepast. Prachtig geluid uit de beats audio, automatische verlichting is ook een leuke gimmick met coming home leaving home, maps en more app nog even induiken maar het werkt erg goed geïntegreerd. En tenslotte de led strip onder het dashboard, op de foto werkt het niet echt in het echt heel erg mooi m.i!
Untitled by
Damian Willemsen, on Flickr
Untitled by
Damian Willemsen, on Flickr
@speedtouch, bedankt, zit 4 jaar garantie op of 100.000km
@eenvrijeusername, hahaha, nee ik vind het zelf niks, maar hij heeft een hekel aan saaie alledaagse mensen qua uiterlijk, tja ieder zijn ding he
@springbok, bedankt
@engineer, komt zeker goed! Haha, ja het voordeel van een a segmenter inderdaad. Achterkant is ook nog helemaal plat van die dingen dus sensoren + een camera zijn aan de overdreven kant :T
@caspian, dankjewel!
@pheaton, bedankt. Ik rij de eerste 1500km gewoon rustig qua toeren en belasting vd motor, maar absoluut niet tuttig dus een paar x stevig accelereren is niet erg, mits de boel goed warm is uiteraard! Verkoper raadde mij aan om juist stevig in te rijden, dat lijkt me wat overdreven.
@mach1, bedankt!
@funf, bedankt!
@mechanix, absoluut, zeer behoudend inrijden is des te slechter voor een moderne turbo motor, maar warm rijden des te belangrijker geworden.
@Pjoter, dankjewel!
@Nico, precies, dank voor de uitleg aan anderen ook
@Elco, bedankt, mwah dat weet ik nu wel zeker! Hij moet alleen echt hoognodig een stukje naar benden, net een suv bijna zo hoog staat ie nu!