@springbok, ja is wel de bedoeling, diverse ervaringen van mensen waarvan verlengde garantie ondanks een gechipte motor gewoon van toepassing is geweest als er wat stuk ging. Blaas je binnen de garantie het blok op dan lijkt me dat niet het geval, sowieso niet echt een realistische voorspelling :T Verder kijk ik niet zo heel precies, ik rijd er toch rustig mee en eenmaal goed warm heel af en toe eens de turbo kort laten werken. Wel zo veel mogelijk verschillende toerentallen, dus een paar km 2200rpm, dan paar km 2300rpm dan weer 2000rpm etc etc.
@hellracer, dankjewel, hij is vooral nog luxer, automatische airco, ruitenwissers,verlichting etc etc. En op zoveel kleine punten veranderd, zo heb ik bijv nu een hoedenplank met 2 touwtjes, een lampje in het kofferruim, diverse led's standaard etc.
@totall los, zoals patcore al uitlegt zit er een usb gang achter de haak. Verder is je smartphone doormiddel van een vw app volledig geïntegreerd als navi baardcomputer etc, kan ook via de knoppen in de auto dus worden bediend.
@patrick, dankjewel, up rijdt een stuk beter dan de andere drieling met name van de vorige generatie.
@bob, ook bedankt, en je hebt volledig gelijk, al ben ik dan ook wel heel erg benieuwd naar een golf 1 gti, niet dat het super vergelijkbaar is maar wel een leuke ervaring.