Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bmwe46csl zei:https://www.autoscout24.nl/aanbod/abarth-punto-evo-benzine-wit-0228a553-4aee-3c4b-e053-e350040a2521?cldtidx=1
Als het dan toch een abarth moet zijn.
Beide zou ik graag proberen, nu een dealer vinden die ze 'zomaar' uitleent.
Damianw26 zei:Te oud helaas, en maar bar weinig aanbod in NL en DE. Zonder twijfel mooier en gaver dan de abarth 500
Bmwe46csl zei:https://www.broekhuis.nl/auto/peugeot-208-16-thp-208pk-3d-gti-by-sport-navi-2015/476613733/#
Ook erg dik en wat een p**no interieur.
Bmwe46csl zei:https://www.broekhuis.nl/auto/peugeot-208-16-thp-208pk-3d-gti-by-sport-navi-2015/476613733/#
Phaeton W12 zei:Ik heb ook ervaring met zowel 500 als Fiesta. En de bochtindraai van een Fiesta ST is een stuk beter dan die van een 500. Op de limiet gedraagt de Fiesta zich ook goedmoediger.
Bofkont zei:Ach Nico, in een standaard Essee Essee heb je net zoveel plezier, dat is mijn punt:T
Pietzoveel zei:Beetje ouder en dan wil je wat meer comfort, meer cilinders, automaatje, open dakje..... en hoeft het niet allemaal meer als de 'brandweer'... maar als ik nog jong zou zijn wist ik het wel!![]()
Nico GTR zei:Bofkont zei:Ach Nico, in een standaard Essee Essee heb je net zoveel plezier, dat is mijn punt:T
Verkoop je BMW dan!![]()
Damian zei:Overigens las ik over de abarth dat de 1.4Tjet zeer gevoelig is voor vervuiling.
Nico GTR zei:Damian zei:Overigens las ik over de abarth dat de 1.4Tjet zeer gevoelig is voor vervuiling.
Das elke direct ingespoten benzinemotor.
Tijdig olie en eens in de 2 of 3 jaar een granulaat kleppen reiniging.
Damianw26 zei:Probleem voor mij is dat ik 1 september weer ga beginnen met studeren en zodoende nog 1 dagje blijf werken, wat niet voldoende is om iedere x weer wat anders te kopen. Feit blijft dat die abarth nu 3 jaar en 33K km oud is, en ik er in 4 jaar 100K bij wil rijden zonder hoge kosten. Meer benzine en wegenbelasting is het grote probleem niet, maar dure reparaties aan wat dan ook wel
Untitled by Damian Willemsen, on Flickr
Untitled by Damian Willemsen, on Flickr
Untitled by Damian Willemsen, on FlickrMechanix zei:Mja, je wil toch ook wel eens studeren of uit huis (er vanuitgaande dat je nog geen eigen huis hebt)? Een auto is uiteindelijk maar een auto.
Damianw26 zei:Precies, daarom gewoon door met de up, hoe leuk het ook is om wat anders te zoeken
speedtouch zei:Damianw26 zei:Precies, daarom gewoon door met de up, hoe leuk het ook is om wat anders te zoeken
Precies, het is leuk om te fantaseren, proef te rijden, kost niets!
R-W zei:Welke leds heb je er in gedaan?
Vwb hothatch, idd leuk maar niet het juiste moment imho.
Damianw26 zei:speedtouch zei:Damianw26 zei:Precies, daarom gewoon door met de up, hoe leuk het ook is om wat anders te zoeken
Daarom, we zien het wel.
-Comas- zei:Damianw26 zei:speedtouch zei:Damianw26 zei:Precies, daarom gewoon door met de up, hoe leuk het ook is om wat anders te zoeken
Daarom, we zien het wel.
Kan aan mij liggen hoor, maar ik zou mijzelf super ongemakkelijk voelen als ik zou proefrijden in de wetenschap dat ik de auto toch niet koop..of de kans erg klein is. Hebben jullie dat niet?
Damianw26 zei:-Comas- zei:Damianw26 zei:speedtouch zei:Damianw26 zei:Precies, daarom gewoon door met de up, hoe leuk het ook is om wat anders te zoeken
Daarom, we zien het wel.
Kan aan mij liggen hoor, maar ik zou mijzelf super ongemakkelijk voelen als ik zou proefrijden in de wetenschap dat ik de auto toch niet koop..of de kans erg klein is. Hebben jullie dat niet?
Ja en nee, daar is toch een proefrit voorAls het top is, offerte laten maken! Als het het net niet is, bedanken en aanbieden wat benzine erin te gooien.