Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Damianw26 zei:En geheel ontopic, wat heet de poor boys black hole een gigantisch water afstotende werking, auto blijft glimmen!![]()
Damianw26 zei:Vandaag en morgen ga ik voor het eerst sinds mijn rijlessen 2 jaar geleden weer met een diesel rijden, en wat voor een! Een 3 liter diesel met handgeschakelde 6 bak, het is een witte italiaan. Meer verklap ik nog niet:T

Micha D. zei:Pas maar op, voor je het weet heb je 5 waxen in de kast staan :T.
Damianw26 zei:Micha D. zei:Pas maar op, voor je het weet heb je 5 waxen in de kast staan :T.
Zonder te overdrijven, ik denk niet dat er behalve dan een glascoating iets is wat voor zo'n glans zorgt, ongekend op het moment zelfs na een tourrit met een beetje regen van 300km lang nog vol glimmend, top wax super water afstotend
Micha D. zei:Pas maar op, voor je het weet heb je 5 waxen in de kast staan :T.
Damianw26 zei:Dank u heren, mwoah zo veel als nu heeft ie nog nooit geglommen. Een polijstbeurt zal vast wonderen doen maar dat durf ik zelf niet, en de apparatuur kost een fortuin!

@Adinsx, Mooie filmpjes en wat een fantastische auto zo'n megane rs echt een kanon! Ik was hem altijd gewoon op de stoep, maar inderdaad een super fijne wasbox, en slechts 800m van mijn huis af ongeveer. Ja dat zand is pure ellende, hierachter bouwen ze ook en als je met een natte auto langs komt is ie meteen weer voorzien van een schitterend laagje zand op de achterkant...