Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die sensoren worden vanmiddag vervangen. Mocht het dan niet werken dan zal het de controle module zijn maar dan zijn die sensoren in ieder geval preventief vervangen.uwbuurman zei:Vaak is het de zendersensor in de radiateur of thermostaathuis, die dood is, geeft dan geen signaal dat de koelfan aan moet slaan. Ding van 12 euro ofzo. Meestal, ik weet het nu niet, want geen Jagkenner, is het zo dat je twee sensoren hebt, met verschillende temperatuur. Dus 1 van 92°C. ofzo, die de eerste fan aan zet of de eerste trap en als de koelvloeistof op 99°C. komt, schakelt de tweede sensor en gaat de tweede fan ook aan of je enige in hoog tempo.
Mijn advies is om die sensoren preventief te vervangen.
Thanks. Ik heb helaas geen foto's van interieur. Ik was voornemens om bij thuiskomst een paar mooie foto's te schieten maar dat mocht helaas niet zo zijn.michel1975 zei:Wat een prachtig apparaat en een schitterende kleur. Jammer van de valse start.
Heb je ook foto's van het interieur?
Snap ik wel. Persoonlijk vind ik ze erg mooi en laten ze het geheel een stuk moderner ogen t.o.v. de pre-facelift.SVF zei:Sjiek ding hoor!Ik vind alleen de velgen er niet zo goed bij passen (en wel erg groot) maar da's een kwestie van smaak.
406c zei:Er is ook een cabrio XKR. Maar ik heb niets met cabrio's, er is maar 1 auto waarvan ik de cabrio mooier vind dan de reguliere versie en dat is de Jaguar E-type.
Waar zit dat dan in? Ik vind de convertible ook prachtig, maar dat verwacht je ook wel met mijn naam. Jaguars uit dit tijdperk oogden al klassiek toen ze uitkwamen naar mijn idee, dat was juist de kracht.Elco zei:Zeker bij deze generatie XK oogt de coupé jaren moderner dan de open variant.

406c zei:Waarom wil je specifiek een X300?
Dakloos zei:Waar zit dat dan in? Ik vind de convertible ook prachtig, maar dat verwacht je ook wel met mijn naam. Jaguars uit dit tijdperk oogden al klassiek toen ze uitkwamen naar mijn idee, dat was juist de kracht.Elco zei:Zeker bij deze generatie XK oogt de coupé jaren moderner dan de open variant.
406c zei:Bij het demonteren bleek dat de voorgaande houders best wat lakschade hebben gemaakt en er ook een hoop kitresten zitten. Daarnaast zijn er ook nog eens 10 voorgeboorde gaten aanwezig voor montage en daarmee dus 8 onnodig,
Ik heb begrepen dat af fabriek de voorgeboorde gaten worden afgedekt met een zwart rond plakkertje, en het zijn er zelfs twaalf:T. Maar zoals micha al aangaf, meer foto's meer beter:Elco zei:Begrijp ik nu goed dat de fabriek 10 gaten heeft voorgeboord, of zijn er ook de nodige hobbyisten/handelaren met hun geliefde parkers in de weer geweest?
Het gezegde; de velgen maken de auto gaat wel op. Het maakt het model zeker af. De pre-facelift met suffe 17" smoelt meteen heel anders. Gelukkig zijn dit geen 22" maar een meer respectabele 20", groot zat.MX6 zei:Flinke velgen onder die XKR, is dat 22 inch?
Staat'em echt goed.
Dat kan geregeld worden! Wilde wat foto's met herfstkleuren schieten maar daarin niet heel erg geslaagd. Genoeg plekken in geel en rood te vinden maar waar ik makkelijk foto's kon maken was het te groen. Desalniettemin wel leuke kiekjes kunnen maken.omniradius zei:Ben benieuwd naar meer foto's van je XKR!![]()
406c zei:Wilde wat foto's met herfstkleuren schieten maar daarin niet heel erg geslaagd. Genoeg plekken in geel en rood te vinden maar waar ik makkelijk foto's kon maken was het te groen. Desalniettemin wel leuke kiekjes kunnen maken.
![]()
![]()
![]()