stoterstangen90
Net ingestapt
de xantia 1a behoort de chevronnetjes inderdaad op de motorkap te hebben ipv op de grille.
Een vermeubeld exemplaar dus Foei!
Een vermeubeld exemplaar dus Foei!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
stoterstangen90 zei:ja, zo zie je ze niet veel meer.
Alleen die zonneklep naar beneden, daar verliest ie echt punten op.
Das echt "not done"
dat zijn wel de originele fabrieksstickers. Hete zou pas onacceptabel zijn als ze er niet op zouden zitten.D. Elzinga zei:stoterstangen90 zei:ja, zo zie je ze niet veel meer.
Alleen die zonneklep naar beneden, daar verliest ie echt punten op.
Das echt "not done"
Er lijken ook twee stickertjes op de achterruit te zitten. Dat is natuurlijk volstrekt onacceptabel.
dat zijn wel de originele fabrieksstickers. Hete zou pas onacceptabel zijn als ze er niet op zouden zitten.
Die schande ontloopt ook een model als de xantia niet.D. Elzinga zei:dat zijn wel de originele fabrieksstickers. Hete zou pas onacceptabel zijn als ze er niet op zouden zitten.
Dan is een groot deel van de Xantia's die ik zie flink verpest, die hebben de stickertjes namelijk niet...
929V6 zei:VW Vento, FF-XH-87. Een barrel van een auto die inmiddels is voorzien van een Golf-front. Maar wel een van de oudste Vento's.
Rob013 zei:929V6 zei:VW Vento, FF-XH-87. Een barrel van een auto die inmiddels is voorzien van een Golf-front. Maar wel een van de oudste Vento's.
Zeker! Alleen is dit exemplaar nog vier maanden ouder!
gearhead zei:Rob013 zei:Vandaag een Astra G gezien met TD-kenteken ('98). Evenals een A4 met JZ-kenteken ('95). Beiden erg vroeg dus!
Ik zag onlangs een hardblauwe Golf 4 met een SP-kenteken. Moet ook ene van de eersten zijn geweest.
Rob013 zei:Crap....
De jouwe is precies een dag eerder op naam gezet!
Phoenixrood74 zei:Ik mis op de openingspagina van dit topic wel de mogelijk oudste Ro80 van Nederland die ik een aantal weken geleden heb doorgegeven. Is die pagina nog bij?
Niet dat ik je met werk wil opzadelen, maar is het ook een idee om de sortering op de openingspagina per type te doen i.p.v. te scheiden op oud/jong? Dat maakt het volgens mij overzichtelijker en voorkomt daarmee overbodige posts (voor zover je van 'overbodig' kunt spreken in zo'n leuk topic). Ik ga nog even op zoek naar de oudste/jongste Ro80 en Passat I.D. Elzinga zei:Phoenixrood74 zei:Ik mis op de openingspagina van dit topic wel de mogelijk oudste Ro80 van Nederland die ik een aantal weken geleden heb doorgegeven. Is die pagina nog bij?
Nog niet helemaal.
Het gaat trouwens uitsluitend om auto's die nog bestaan. Wel hoeven ze niet perse een geldige APK te hebben.