Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klassiekerrijder zei:Ik heb vroeger nog gesleuteld aan de LV-92-VF, ook een E-Kadett.
[size=x-small]Waarom kan ik dat onthouden en heb ik moeite met mijn eigen telefoonnummer?[/size]![]()
Rob013 zei:Klassiekerrijder zei:Ik heb vroeger nog gesleuteld aan de LV-92-VF, ook een E-Kadett.
[size=x-small]Waarom kan ik dat onthouden en heb ik moeite met mijn eigen telefoonnummer?[/size]![]()
![]()
Wouter82 zei:Ja, verkocht. Maar nog niet gevonden!![]()
gearhead zei:Lijkt mij een hele vroege V40. Ik heb ze nooit met een jonger P kenteken gezien in ieder geval.
![]()
Mach1 zei:D. Elzinga zei:Mach1 zei:D. Elzinga zei:GolfGTIG60 zei:Oudste Nederlandse Golf II GTI: KV-75-NY 16-03-1984
Introductie was in januari, dus twee maanden tot levering van de eersten in Nederland?
Wat een verschil met nu, waarbij er soms wel meer dan een half jaar voor de daadwerkelijke verkoop al de eerste beelden verschijnen.
Er zijn zelfs een aantal Golfjes II van '83.
Maar dat zijn geen GTI's.![]()
Klopt![]()
Wouter82 zei:Van de week een Renault 5 Tonic gezien met GB-TN-05. Zou dat jongste R5 zijn?
Rob013 zei:Overigens zag ik vandaag een BMW 5-serie (e34) met YT-kenteken. Lijkt me een erg vroege, alhoewel ik geen flauw idee heb wanneer de eerste er waren.
520d zei:Rob013 zei:Overigens zag ik vandaag een BMW 5-serie (e34) met YT-kenteken. Lijkt me een erg vroege, alhoewel ik geen flauw idee heb wanneer de eerste er waren.
De eerste versie kwam in 1988 op de markt, ik herinner me exemplaren waarvan het kenteken begon met TH.
BMW-bolle zei:520d zei:Rob013 zei:Overigens zag ik vandaag een BMW 5-serie (e34) met YT-kenteken. Lijkt me een erg vroege, alhoewel ik geen flauw idee heb wanneer de eerste er waren.
De eerste versie kwam in 1988 op de markt, ik herinner me exemplaren waarvan het kenteken begon met TH.
De mijne was uit april 1988
Bram91 zei:Ik weet er nog wel een: Xantia met het kenteken JN-JV-01. Niet de oudste op kenteken omdat deze in 94' vanuit Belgie is gekomen, maar volgens ORGA nummer(5974) van de allereerste productiedag van het model. Waarschijnlijk dus ook de oudste in Nederland.
![]()
![]()
Rob013 zei:April '93 inderdaad, best een oudje dus! En ziet er ook nog goed uit hoor.
XBXG zei:Bram91 zei:Ik weet er nog wel een: Xantia met het kenteken JN-JV-01. Niet de oudste op kenteken omdat deze in 94' vanuit Belgie is gekomen, maar volgens ORGA nummer(5974) van de allereerste productiedag van het model. Waarschijnlijk dus ook de oudste in Nederland.
![]()
![]()
Rob013 zei:April '93 inderdaad, best een oudje dus! En ziet er ook nog goed uit hoor.
Ik ken die Xantia, en hij is echt heel erg fraai!
Zoals op de tweede foto is te zien: het organummer is 5974, wat betekent dat deze Xantia op 18 maart 1993 van de band is gerold.
Moderator
929V6 zei:-GB- is een late, GB- zou wel weer een heel vroege zijn.![]()
Ja, das erg zonde. Ook jammer is dat het originele Juttezak interieur er niet meer inzit en is vervangen voor een veel luxere Exlusive.......grensrijder zei:XBXG zei:Bram91 zei:Ik weet er nog wel een: Xantia met het kenteken JN-JV-01. Niet de oudste op kenteken omdat deze in 94' vanuit Belgie is gekomen, maar volgens ORGA nummer(5974) van de allereerste productiedag van het model. Waarschijnlijk dus ook de oudste in Nederland.
![]()
![]()
Zoals op de tweede foto is te zien: het organummer is 5974, wat betekent dat deze Xantia op 18 maart 1993 van de band is gerold.
Wat jammer dan weer van de ZX-wieldoppen. Maar wel bijzonder!
stoterstangen90 zei:Ja, das erg zonde. Ook jammer is dat het originele Juttezak interieur er niet meer inzit en is vervangen voor een veel luxere Exlusive.......grensrijder zei:XBXG zei:Bram91 zei:Ik weet er nog wel een: Xantia met het kenteken JN-JV-01. Niet de oudste op kenteken omdat deze in 94' vanuit Belgie is gekomen, maar volgens ORGA nummer(5974) van de allereerste productiedag van het model. Waarschijnlijk dus ook de oudste in Nederland.
![]()
![]()
Wat jammer dan weer van de ZX-wieldoppen. Maar wel bijzonder!
Rob013 zei:Naja, het kon veel erger natuurlijk. De eigenaar had ook de slooppremie kunnen innen en een C1 aanschaffen.