A
Anoniem
Guest
XBXG zei:De Picasso is er nog geweest met DX-kentekens.
Volgens mij zelfs met met DT-kentekens.
Vanmiddag een heel vroege Méganè II gespot, een 2.0 16v automaat uit maart 2003 (kenteken: 56-LN-GZ).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
XBXG zei:De Picasso is er nog geweest met DX-kentekens.
D. Elzinga zei:Bedacht me dat ik weinig vroege (<2000) Smarts meer zie. Ben even gaan zoeken en dit lijkt mij een van de eersten:
Vanmorgen zag ik een XP-kenteken en toen dacht ik exact hetzelfde. Ik meen overigens dat er zelfs TZ-exemplaren waren, maar dat weet ik niet zeker.
D. Elzinga zei:Bedacht me dat ik weinig vroege (<2000) Smarts meer zie. Ben even gaan zoeken en dit lijkt mij een van de eersten:
![]()
Luap zei:Ik zag vandaag een Opel Corsa C uit maart 2001, kenteken 90-GS-TJ. Lijkt mij een heel vroege, of heb ik het mis?
Daewoo-Chevrolet zei:Eén van de laatste Hyundai Pony's? Geleverd tot oktober 1994, deze is in november '94 op kenteken gezet.
![]()
Link: https://www.autowereld.nl/hyundai/pony/1.5i-gs-esprit-1845515/foto.html
Rob013 zei:Die mag er dan wel eens voorzichtiger mee omgaan! Lelijke beschadiging ook in die kofferklep....
![]()
929V6 zei:En toevallig zag ik vanmorgen ook de HP-77-FS voor het verkeerslicht staan wachten, de oudste Volvo 760.
929V6 zei:07-HT-21, de jongste Audi 100 Coupé S? Zag ik vanmorgen bij een bedrijf hier in de buurt staan, op de personeelsparkeerplaats.
Pedigreepaul zei:In Hengelo OV staat een Mazda 323 uit de BD-serie (1980-1984) met een kenteken dat begint met GK of GX. Binnenkort zien dat ik er een foto van krijg
![]()
Rob013 zei:Da's een mooie 305! Wat is het verhaal erachter?
Moderator
244-55 zei:... en misschien ook wel de enige Sierra 1.3 custom ! Geweldig dat dit bewaard is en blijft !!
Hier in Friesland rijdt trouwens een JD......, een lichtgroene 1.6 L met niet-originele dichte grille.