Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Stif zei:Ik had ooit een ford taunus met HZ op het kenteken, dat was dus echt een van de allerlaatsten begrijp ik nu uit bovenstaand sierra verhaal.
Mooi!D. Elzinga zei:Ik zal de OP weer eens ga bijwerken, misschien dat ik er uiteindelijk een duidelijker overzicht in een Word-bestand van maak.
Phoenixrood74 zei:Mooi!D. Elzinga zei:Ik zal de OP weer eens ga bijwerken, misschien dat ik er uiteindelijk een duidelijker overzicht in een Word-bestand van maak.Mijn commentaar was ook opbouwend bedoeld, hoor (kwam misschien niet zo over).
D. Elzinga zei:Phoenixrood74 zei:Mooi!D. Elzinga zei:Ik zal de OP weer eens ga bijwerken, misschien dat ik er uiteindelijk een duidelijker overzicht in een Word-bestand van maak.Mijn commentaar was ook opbouwend bedoeld, hoor (kwam misschien niet zo over).
Nou ja, het is makkelijker zoeken of je een vroeger/later exemplaar hebt gespot als tot dusver bekend, als er een handig register is. Vandaar dat ik eraan zit te denken om een tabelletje te maken oid.
Wouter82 zei:Stif zei:Ik had ooit een ford taunus met HZ op het kenteken, dat was dus echt een van de allerlaatsten begrijp ik nu uit bovenstaand sierra verhaal.
Ik zag van de week een HR, misschien een van de oudste nog bestaande?
TéDé-I zei:Wouter82 zei:Stif zei:Ik had ooit een ford taunus met HZ op het kenteken, dat was dus echt een van de allerlaatsten begrijp ik nu uit bovenstaand sierra verhaal.
Ik zag van de week een HR, misschien een van de oudste nog bestaande?
Ford Taunus - HS-98-RF
De eerste E30s hadden een laat H-kenteken volgens mij.Rob013 zei:Wat is eigenlijk de oudste BMW 3-serie (e30)? Ik zag vanmiddag een exemplaar rijden uit april 1983 (kenteken: JS-83-LF) en dat leek me een behoorlijk vroeg exemplaar. Hij zag er goed uit, alleen de uitlaat had een behoorlijke rokershoest. Alhoewel de eigenaar dat ongetwijfeld af zou doen als 'sportief'.
Klassiekerrijder zei:De eerste E30s hadden een laat H-kenteken volgens mij.Rob013 zei:Wat is eigenlijk de oudste BMW 3-serie (e30)? Ik zag vanmiddag een exemplaar rijden uit april 1983 (kenteken: JS-83-LF) en dat leek me een behoorlijk vroeg exemplaar. Hij zag er goed uit, alleen de uitlaat had een behoorlijke rokershoest. Alhoewel de eigenaar dat ongetwijfeld af zou doen als 'sportief'.
Moderator
grensrijder zei:Gisteren zag ik een mooie Ford Sierra 1.6 GL met het kenteken JF-05-ZR. Dat moet wel één van de oudste in Nederland zijn. Raadpleging van de RDW-website leerde mij bovendien dat deze op 5 november 1982 voor het eerst geregistreerde auto al sinds 22 december 1983 bij dezelfde eigenaar verblijft. De man achter het stuur zag er inderdaad al wat ouder uit. Hij glunderde van trots toen ik een dikke duim omhoog stak uit het raam.
TéDé-I zei:Eén van de eerste testwagens in de NL was een 2-deurs 320i, de JJ-52-KB, maar die zal wel niet meer bestaan.
De E21 is nog één jaar doorgeproduceerd als de instap BMW 315.
929V6 zei:De oudste Visa voor zover mij bekend: DT-38-FZ
Ja, dat deed Grensrijder dus.Wouter82 zei:grensrijder zei:Gisteren zag ik een mooie Ford Sierra 1.6 GL met het kenteken JF-05-ZR. Dat moet wel één van de oudste in Nederland zijn. Raadpleging van de RDW-website leerde mij bovendien dat deze op 5 november 1982 voor het eerst geregistreerde auto al sinds 22 december 1983 bij dezelfde eigenaar verblijft. De man achter het stuur zag er inderdaad al wat ouder uit. Hij glunderde van trots toen ik een dikke duim omhoog stak uit het raam.
Gaaf!![]()
Fuego 81 zei:Van de eerste generatie (1997-2003) houd ik een kentekenregister bij.
Rob013 zei:Fuego 81 zei:Van de eerste generatie (1997-2003) houd ik een kentekenregister bij.
Achja, niemand is perfect
Goede bijdrage overigens! Echt fantastisch om die foto's te zien, alleen ontstaat dan weer het discussiepunt of de auto's momenteel nog wel geregistreerd staan... Sommigen vinden dat die niet mee mogen doen namelijk.
Maaruh, tussen jou en mij gesproken (maar vooral gezwegen), lekker blijven posten die foto's!
929V6 zei:@Fuego 81,
Is de 53-GL-ST jou ook bekend? Heb ik vaak in meegereden en enkele keren ook zelf gereden. Je zou dit model Prius ook in dit topic kunnen aanmelden, dan kun je er binnenkort wellicht nog meer aan je register toevoegen.
Stif zei:BMW 3 serie ["nieuw type"] van april 1991 ZK-61-NX is ook weer een hele vroege.
Goed idee trouwens om de lijst van oudste/laatste openbaar te maken en dan bv de laatste en eerste tien, dit maakt het spotten weer wat leuker.
Rob013 zei:Stif zei:BMW 3 serie ["nieuw type"] van april 1991 ZK-61-NX is ook weer een hele vroege.
Goed idee trouwens om de lijst van oudste/laatste openbaar te maken en dan bv de laatste en eerste tien, dit maakt het spotten weer wat leuker.
Helemaal vooraan in dit topic kwamen we al tot de ontdekking dat er exemplaren met een Y-kenteken zijnTenminste, ik neem aan de je de E36 bedoelt?
Moderator
gearhead zei:Ik zag gisteren een Astra F met een DX kenteken. Zag er volslagen origineel uit.![]()
Wouter82 zei:gearhead zei:Ik zag gisteren een Astra F met een DX kenteken. Zag er volslagen origineel uit.![]()
Vanmorgen een vroegere gezien: DN-RG-84![]()
929V6 zei:
Wouter82 zei:Een wat late Granada uit juni 84, geleverd tot in 85: LF-14-NT.
Niels. zei:De oudste Volvo 850 Estate:
![]()