Guest
BMW 6-serie E24: Deze twee vroege jongens bestaan ook nog: een groenige 630 CS (94-NF-25) van 27-9-1976 en een zwarte 633 CSi (68-NM-90) van 14-10-1976. Beide zijn helaas gepimpte bakken en i.m.o. geen fotoplaatsing waard.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat is die 6-serie toch lang in productie geweest! Blijft een prachtige auto. Zonde dat ze vrijwel altijd verprutst worden.929V6 zei:![]()
BMW 633 CSi uit het eerste productiejaar 1976. Blijkt nog te bestaan! Het kenteken eindigt op 45, voor alle duidelijkheid.
PR74 zei:Zonde dat ze vrijwel altijd verprutst worden
Rob013 zei:PR74 zei:Zonde dat ze vrijwel altijd verprutst worden
'Werden' zul je bedoelen? Tegenwoordig zie ik eigenlijk alleen maar (redelijk) originele exemplaren. En het is inderdaad een schitterende auto.
Precies. En daarom schreef ik ook bewust: worden.D. Elzinga zei:Rob013 zei:PR74 zei:Zonde dat ze vrijwel altijd verprutst worden
'Werden' zul je bedoelen? Tegenwoordig zie ik eigenlijk alleen maar (redelijk) originele exemplaren. En het is inderdaad een schitterende auto.
Ik zie ze nog regelmatig met foute wielen, chromen wielkastrandjes, bruluitlaten, ledverlichting...
er zijn er nog veel met een F kenteken. In het laatste jaar is er in NL nog aardig wat van verkocht en er zijn er redelijk wat die de tand des tijds nog aardig hebben doorstaan.Niels. zei:En nog een Saab 96 uit het op één na laaste productiejaar, veel nieuwere zullen er ook niet in Nederland zijn. Het kenteken is DH-40-TR.
Fuego 81 zei:Om bij Fords uit de jaren '90 te blijven, vandaag zag ik deze Scorpio I 2.9i GLX uit '94. De jongste?
![]()
Pedigreepaul zei:Vanochtend op de A1 haalde ik een redelijk vroege Mazda 626 (exact de uitvoering onderstaand model, alleen rood) in met kenteken TJ-12-SH, van juni '88
![]()
gearhead zei:Ik zag onderstaand model met een PV-..-.. kenteken rijden. Moet ook een van de eersten zijn.
![]()
Luap zei:Zeker niet, ouders van een vroegere vriendin reden in een Scorpio met kenteken JG-..-..
Dattoman zei:De eerste Datsun 120Y in Nederland moet wel de 24-AP-48 zijn geweest. Een foto van deze auto is te vinden in de Olyslager van dit type. De eerst volgende mij bekend (Uit een beeldbank) is een "AZ". Ik heb zelf de 78-BF-27 gehad, helaas te ver heen.
244-55 zei:Enkele vroegerds:
86-GR-ZD: Mondeo II
Dattoman zei:@t 929V6.
Wow... Top! Ook nog met de zeldzamere basic wieldopjes. Ik zit nu in 1981 in de beeldbank cultureel erfgoed, ook een ware schatkist. Uit welke beeldbank komt dit plaatje?