Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Veel snelweg en dan een Reliant Robin overwegen?
Wil je iets courants, dan een Vauxhall of Ford. Maar eigenlijk wil je gewoon een Rover of Jaguar![]()
der Magistrat zei:Robin is toch geweldig?!
MG F / MG TF
Jazz. zei:MG F / MG TF
Jij hebt lef...
Jazz. zei:Bij een F of TF moet je bij elke grote reparatie de complete achteras verwijderen en de motor laten zakkenMaar als je dat eenmaal door hebt is het allemaal een eitje.
Barri zei:In NL staat voor €1200 een Barchetta op Engels kenteken. Wel linksgestuurd...
Jazz. zei:Bij een F of TF moet je bij elke grote reparatie de complete achteras verwijderen en de motor laten zakkenMaar als je dat eenmaal door hebt is het allemaal een eitje.

der Magistrat zei:@Caspian: Dank! Een Robin is ook jouw droom, begrijp ik dan?![]()
der Magistrat zei:- Outsider: Toyota Prius II*
*Van deze auto wil ik eerst nog goed nagaan in hoeverre de accu's niet vooral een nadeel zijn op de snelweg voor het verbruik, aangezien ik slechts zelden in stedelijke gebieden zal rijden. De auto kent echter ook andere zuinigheidsfoefjes (smering/loop/aerodynamica) en wordt gezien als een van de meest duurzame auto's van de laatste +/- tien jaar.
D-C zei:Nogmaals gefeliciteerd met de nieuwe baan en de spannende verandering/verhuizing!
Ik was al aan het zoeken naar een Kia Elan, maar ik heb er nog geen gevonden in de UK.
MG ZS: veel aanbod, kost weinig. Dit is een wat duurder exemplaar, maar wel van eerste eigenaar (een vrouw). Om de een of andere reden vind ik dat laatste enigszins geruststellend bij een auto die wellicht vaak afgeragd zal zijn...
Verder stikt het in de UK van de curieuze importauto's uit Japan. Bijvoorbeeld:
Toyota Altezza
Toyota WiLL Cypha
Toyota Sera (met vleugeldeuren!)
Honda Beat
Daihatsu Midget
Mitsubishi i (dus de i-MiEV maar dan met benzinemotor)
Nissan Cube
Mitsuoka Ryoga
Mitsuoka Viewt
A3-White zei:Ik ken een Alfa specilialist in de UK, ene Sketcher, hulpvaardig en spreekt Nederlands.........
British Racing Green zei:Zou je niet alvast een verblijfs- en werkvisum aanvragen nu UK uit de EU stapt?
Rob0032 zei:Belachelijk inderdaad dat een welvarend eiland niet bij een subsidieslurpend continent wil horen.![]()
Micha D. zei:Tof!!! Geweldig man! Onze forumroddelkous zei dat het een vierwieler zou zijn, maar dit is eigenlijk nog leuker. Ik hoop dat het hem echt gaat worden! Of is de knoop al definitief door?