der Magistrat
Kilometervreter
Durashift zei:der Magistrat zei:Niet 1 keer per week hoog, hooguit 2x per maand. Maar het lijkt me inderdaad een erg prettige reiswagen voor dergelijke ritten.
Ik snap je laatste opmerking niet, denk ik. Ik kan niet via de bestuurdersdeur naar binnen, pas nadat ik deze via de passagiersdeur ontgrendeld heb?
(..)
Ah jammer.. dat je eigenlijk zo minimaal per maand urenlang kan genieten van dat heerlijke XM comfort...
Wat betreft jouw laatste opmerking.. ik doelde op het onderstaande en dan met name (wat ik dan niet begrijp, vandaar mijn vraag) het woord 'binnendoor'..
der Magistrat zei:De auto kan enkel op slot via de passagiersdeur en zelfs dan moet je een aantal keer proberen. Om de auto te openen moet dat ook via die deur en daarna moet ik binnendoor de bestuurdersdeur openen.
Hoezo binnendoor? Je kan toch buitenom omlopen naar de bestuurdersdeur en die dan van buitenaf openen (dus slechts de hendel bedienen en niet het slot).
OF bedoel je te zeggen dat je CV eigenlijk geheel buiten werking is.. en er slechts nog 1 portierslot met de sleutelbediening werkt en dat is de passagiersdeur (in jouw geval) linksvoor?
Geniet, maar rijd met mate.
Voor wat betreft de CV: Niet geheel, maar niet-werkend bij de bestuurdersdeur. Of, het lijkt er vooral op dat bij het ontgrendelen niet per se alles ontgrendeld wordt. Bij het vergrendelen zal na een aantal keer proberen dit wel gebeuren. Op basis van wat ik hoor, lijkt het probleem zich rond de kofferklep te situeren (uit die hoek hoor ik een haperend geluid).
@Zadelsnuiver: Dank! Het is een automaat en volgens mij zit er een vrij modern stuurwiel in (dus niet het eenspaakswiel). Gelukkig, want hoe tof dat eenspaakswiel er ook uit ziet, erg prettig rijden lijkt het me niet. Ik zal er eens een foto van maken.
De auto gaat komende week de eerste grote tocht maken (naar België) en wordt daar meteen voorzien van een der Magistratbehandeling. Dan volgen meer foto's.
@Nico GTR: Bedankt! Hopelijk ga ik zelf wat dingen op kunnen knappen inderdaad, ik ga denk ik beginnen met het weer zwart krijgen van verschillende inmiddels grijze elementen.
Dank ook aan rzasa, Bofkont, Lancia Lover en Kristian!