Zadelsnuiver
Kilometervreter
Spannond! Ik wist niet dat ze die ook in AWD hadden! Ben benieuwd hoor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zadelsnuiver zei:Spannond! Ik wist niet dat ze die ook in AWD hadden! Ben benieuwd hoor!
Barri zei:Gaaf zeg! Zo'n 9-5 vind ik wel echt tof.
Beste rit naar huis trouwens!
Nico GTR zei:Enige herinnering die ik eraan heb is dat ik de stoel niet fijn vond zitten. Maar het is wel echt een auto die prachtig oud wordt.
Zadelsnuiver zei:Hele mooie kar, zal ook wel rijden als een tiet
Ik zal m'n ogen openhouden voor die lichtbalk, wellicht dat ze in deze contreien iets minder zeldzaam zijn.
Bart81 zei:In één woord: Held!
Wat een prachtige oprit zo! Jaloers, hoor.
En een ontzettend gave roadtrip naar Transnistrië. Nog net even een paar tandjes verder dan de rit die ik ooit naakte naar het net van de oorlog herstellende Belgrado, ook in een Volvo (wel "maar" een 340).
406c zei:Bijzonder gave bak! Vond het bij de introductie al een gaaf ding, jammer dat ze zo kort geproduceerd zijn.
Audi A6 zei:Ontzettend mooie toevoeging aan het wagenpark!
zonde van die lichtbak, dat is wel een van de karakeristieke elementen van dit model.
Saab blijft een mooi merk, eeuwig zonde dat het verloren is gegaan.
Ik heb één keer een 9-5 wagon in het wild gezien, in de zomer van 2011 in Fjällbacka (Zweden), die werd toen gewoon gebruikt als gezinsauto, Saab was toen nog maar net ter ziele.
Zadelsnuiver zei:Hele mooie kar, zal ook wel rijden als een tiet
Ik zal m'n ogen openhouden voor die lichtbalk, wellicht dat ze in deze contreien iets minder zeldzaam zijn.
der Magistrat zei:Zadelsnuiver zei:Hele mooie kar, zal ook wel rijden als een tiet
Victor Muller zal er vast nog wel ergens een paar hebben liggen.
OT: Leuk, een vrij late 9-5! Fraaie aankoop hoor!![]()
Dakloos zei:Gaaf! Ik vind het nog steeds een prachtige en moderne verschijning. Dat je ze zo weinig ziet maakt het nog specialer, maar zou mij ergens ook een beetje weerhouden voor dagelijks verbruik gelet op de onderdelenvoorziening en kennis van dit model. Zeker als er al andere auto's op de oprit wachten op herstel.
Ik ben benieuwd naar de zoektocht naar de lichtbalk en de rest van de ervaringen! Leuke rit meteen na aanschaf!![]()
De reden dat het er uit ziet als een private plate is omdat de spacing van de 11 heel vreemd is. Niet specifiek jouw auto, alle 11 plates vind ik er vreemd uit zien. Te meer omdat de 1 geen 1 is maar een I.Sketcher zei:PS2: Veel denken hier dat het een prive plaat is maar niks is minder waar., dit is gewoon het origineel. Volgens mijn vrouw, staat er sweety, vogens een jaloerse collega shity. Zelf had ik met het laatse deel in mijn hoofd: titty.![]()
Moderator
Ik zie het soms, ik weet niet waarom. Mocht je het weer hebben met zo'n lange post, stuur me dan even een PM want dan keur ik 'm goed. Dat is minder werk dan alles opnieuw typen.Even een kleine test. Ik heb gisteren avond een uitgebreid stukje geschreven maar het zou gemodereerd worden en nog niet zichtbaar (waarom?). Hebben andere dat ook, of sta ik op een lijstje smiling smiley ?
uwbuurman zei:Ah beter! En Liverpool hou je tot dinsdag achter de hand, neem ik aan?
Moderator
Barri zei:Niet gek om nog zo'n item te hebben denk ik, want ze worden alleen maar zeldzamer.
Reed onlangs achter een 9-5, en die led balk ziet er wel gaaf uit!
Wat een gedoe met die olieaftapplug zeg. Zit die ring er aan vast of los?
De olie eruit zuigen moet bij een Smart Roadster ook, want die heeft geen aftapplug...
Ik gok op 1 monteur met de verkeerde maat. Pompje is dan een prima (voorlopige) oplossing inderdaad.Sketcher zei:Nog een teleurstelling was dat er klaarblijkelijk 2 monteurs aan hebben gezeten die ik niet hoog inschat. Eén die het olie boutje er te strak op heeft gezet en nog één die geprobeerd heeft om het te verwijderen zonder veel geluk (ze hebben zelf de inkeping en een bijtel geprobeerd, zie foto).
Dakloos zei:De voorkant staat niet verkeerd, maar de zijkant wordt wel anoniem denk ik door het wegvallen van de kenmerkende 'hockeystick'.
Bart81 zei:Dakloos zei:De voorkant staat niet verkeerd, maar de zijkant wordt wel anoniem denk ik door het wegvallen van de kenmerkende 'hockeystick'.
Ja, daar ben ik het wel mee eens. Het glimmende chroom vind ik een belangrijke bijdrage leveren aan het kenmerkend ontwerp.
Dakloos zei:Ik gok op 1 monteur met de verkeerde maat. Pompje is dan een prima (voorlopige) oplossing inderdaad.![]()
uwbuurman zei:Beetje warmstoken kan wel eens helpen. Niet teveel, met die aluspullen, maar warmte helpt. Misschien zelfs goed warmrijden en dan gelijk proberen. Denk er wel om dat olie van 100°c warm is.....
Durashift zei:^^ zie je wel, goedkoop is (duur / geen) koop.![]()
uwbuurman zei:650!! Dat is niet goedkoop, maar nu doet hij het wel weer! Mooi hoor!! Tot maandag! (Ik wil die kudo's)