Tomolino zei:
Die koplampen in de 159 zijn toch wel erg gaaf! Jammer dat hij opgevolgd gaat worden, ik ben benieuwd waar de keuze op gaat vallen. Zowel de V70 als 9-5 zijn erg mooie auto's met meer dan voldoende ruimte en mogelijk ook vermogen.
Eens, ik vind het lastig. Een tijdje ook nog naar een 159 3.2 Q4 gekeken maar het is toch tijd voor iets anders denk ik. Ooit komt er wellicht een terug. Er is een mogelijke verhuis naar NL mogelijk dus dat speelt ook nog in het achterhoofd. Welke auto is voor altijd (LHD) en welke even (RHD)
Voorlopig kijk ik naar beide en wordt het lijstje met wensen wat specifieker.
Volvo:
Exterieur kleuren: Blauw metallic (afspraak gemaakt om er een te bekijken, werd ie verkocht, grrr) Zilver (lekker incognito), Zwart metallic.
Interieur: Het liefst Atacama, anders zwart. Beige niet zo'n fan van.
Automaat of handbak maakt me niet zoveel uit. Handbak dan het liefts eentje uit 2004 dus met spacebal.
SAAB:
Het lieft een 2.0t of 2.3t benzine, eventueel een diesel omdat ergens in mijn hoofd speelt om er ooit een electrische aandrijlijn in te gooien.
Heel graag een AERO, met 19" turbine wielen.
Kleuren: Alles behalve zwart en beige interieur.
Sanoma zei:
Gave foto van de 159
Qua hoge zit: ik weet niet wat het budget is, maar er zijn natuurlijk veel (kleine) hoogzitters op de markt gekomen de laatste jaren. Dus keuze is reuze!
Mijn ouders hebben sindskort een Captur PluginHybride: zij rijden nu voornamelijk elektrisch, dus zeer zuinig
Ik ben nog 'arm' van ons huis kopen en verbouwen waarbij je hier in het VK flink wat eigen cash geld moet steken, en een auto financieren vind ik niks dus zo'n £10k. Daar kan je hier een mooie Cactus voor kopen.
Tomba1961 zei:
Blijft een mooie verschijning die AR159, kan niet anders zeggen: en zeker een mooie look met die koplampen.
Nadat ik mijn AR156 had weggedaan heb ik er nog aan zitten twijfelen echter besloot ik toch voor een Duitser.
Had nog gedacht aan een AR166 Sporttronic echter voor dagelijks gebruik was dit niet de slimste keuze.
Benieuwd naar de opvolger, suc6 met je zoektocht.
Is een Mitsubishi Outlander PHEV niets voor je vrouw?
Dank, op zich heb ik met 2 kinderen het niet meer nodig maar om nou elke dag naar een Outlander te moeten kijken verhoogt mijn libido nou niet echt. Op papier idd wel een goede kandidaat idd.
Hier bloedheet (40+) gelukkig werkt de airco in de zwarte alfa lekker.................oh wacht.
Vanmorgen de airco compressor vast gelopen. V-snaar beschadigd maar nog niet geknakt. Maar zelfs met airco uit slipt ie nog dus Alfa is even uit de running. Gelukkig heeft mijn vrouw de XC90 nog en ik de Land Rov....................oh nee die is ook niet klaar (Versnellingsbak) Bus, fiets en mijn vrouw maar lief aankijken dus.