Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor wie ziende blind is, bedoel je waarschijnlijk.Veel vaker dan dat zullen we m ook niet gaan zien
‘Het’ auto?Ik kan het onmogelijk mooi vinden. Is het ontworpen voor de Chinese markt?
Dan staan alle 6 medewerkers weer op straat....En als straks alle 12 bestelde ds8's gebouwd zijn, wat gaan ze dan doen in die fabriek?
wel zo makkelijk voor de curator straks.Is dat rechtstreeks van DS? Die doen hun administratie waarschijnlijk ook gewoon in een Excelleke. Kan niet zo ingewikkeld zijn.
Altijd maar dat geklaag over dat auto's witgoed zijn/worden, maar telkens als er een aparter model uitkomt, is het ook weer niet goed.
President MacaroniBecause if the President wants to send out a strong signal in favor of "made in France", the car in question, a DS N°8, is... made in Italy!
En waarom zou Macron van de Duitsers moeten winnen?Hij heeft wel zo'n kop van, omg moeten wij hiermee van de Duitsers winnen ?
Ik vind het wel schattig deze positieve reacties. Maar even erop ingaand, wat vind je er precies zo prachtig aan? Ik zie een vrij lomp rechthoekig vlak met generieke smalle koplampen.Prachtige neus en profil van de nieuwe DS!
Wat vind jij zo schattig aan de positieve reacties?Ik vind het wel schattig deze positieve reacties. Maar even erop ingaand, wat vind je er precies zo prachtig aan? Ik zie een vrij lomp rechthoekig vlak met generieke smalle koplampen.
Merken en modellen ophemelen met over-positieve reacties als een soort marketing, dat vind ik schattig. Als een merk of model echt goed is dan heeft het deze gemaakte ophemeling niet nodig denk ik.Wat vind jij zo schattig aan de positieve reacties?
Over smaak valt niet te twisten maar de DS koplampen 'generiek' noemen... Ik kan niet zo snel een merk noemen die zo'n scherpe hoek in de neus van een productiemodel verwerkt als deze. Dat kan je mooi vinden of niet maar opvallend het wel. Dit is meer een niche product voor de liefhebber. Anderen kopen maar een Volkswagen.Ik vind het wel schattig deze positieve reacties. Maar even erop ingaand, wat vind je er precies zo prachtig aan? Ik zie een vrij lomp rechthoekig vlak met generieke smalle koplampen.
Een product dat als een luxe merk word gepositioneerd is voor de massa? Lijkt me sterk. Zuid-Europese limousines zijn meestal voor de fijnproevers. Dus waarom aan het bestaansrecht twijfelen?Een niceproduct voor de liefhebber, sure, strllantis hoopt gewoon dat dit een succes wordt, die maken geen niceproducten maar voor de massa, daarom zal ds ook niet lang meer bestaan denk ik zo.
Over smaak valt niet te twisten maar de DS koplampen 'generiek' noemen...
een niche product voor de liefhebber
Ik doelde op de puntige uitstekende dagrijverlichting. Die zie ik op geen van de genoemde modellen.EZ-60, EV4, iX, i7, ES, Ariya etc etc. Er zijn zoveel strakke koplampen, dan wel dagrijverlichting. Ieder ontwerpt het weer net wat anders.
![]()
Ik doelde op de puntige uitstekende dagrijverlichting. Die zie ik op geen van de genoemde modellen.
Ja natuurlijk, bmw en Mercedes zijn toch ook massa producten? Je kan geen fabriek in stand houden voor een handvol autos per maand, tenzij je farrari bent oid.Een product dat als een luxe merk word gepositioneerd is voor de massa?
Welke Zuid-Europese limousines?Zuid-Europese limousines zijn meestal voor de fijnproevers. Dus waarom aan het bestaansrecht twijfelen?
Zolang DS winst maakt, zou ik er gewoon mee verder gaan.Ja natuurlijk, bmw en Mercedes zijn toch ook massa producten? Je kan geen fabriek in stand houden voor een handvol autos per maand, tenzij je farrari bent oid.
De nieuwe ceo zal hier echt in moeten gaan snijden, al lijkt koppigheid en trots ook veel van het beleid uit te maken.
Jij ziet gewoon wat je wilt zien: wat een onzinreactie. Die man kijkt gewoon tegen de zon in.Hij heeft wel zo'n kop van, omg moeten wij hiermee van de Duitsers winnen ?
Natuurlijk hoopt Stellantis dat dit een succes wordt. Alleen weten wij niet wat het businessplan van Stellantis is voor DS, vanaf wanneer deze wagen voor het merk een succes is.Een niceproduct voor de liefhebber, sure, strllantis hoopt gewoon dat dit een succes wordt, die maken geen niceproducten maar voor de massa, daarom zal ds ook niet lang meer bestaan denk ik zo.
Het oogt ook niet eens chic. Het ontbreekt er nog maar net aan dat er .com achter staat.Wat ik zelf wel storend of erg aanwezig vind is dat ‘DS AUTOMOBILES’ achterop.
Precies dat! Doet mij erg denken aan de plaklettertjes die je bij Halfords kon kopen. Een bescheiden DS-logo was mooier geweest.Het oogt ook niet eens chic. Het ontbreekt er nog maar net aan dat er .com achter staat.