Bagnole
Wegverkenner
Bijvoorbeeld de Citroën C6, Renault Vel Satis, Lancia Thesis, Maserati Quattroporte…Welke Zuid-Europese limousines?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bijvoorbeeld de Citroën C6, Renault Vel Satis, Lancia Thesis, Maserati Quattroporte…Welke Zuid-Europese limousines?
Dat is maar net wat je als de massa beschouwd. Binnen het clubje super rijken is Bentley ook een massa product.Ja natuurlijk, bmw en Mercedes zijn toch ook massa producten? Je kan geen fabriek in stand houden voor een handvol autos per maand, tenzij je farrari bent oid.
De nieuwe ceo zal hier echt in moeten gaan snijden, al lijkt koppigheid en trots ook veel van het beleid uit te maken.
I zag hem laatst op straat
Jammer dat je geen foto's genomen hebt. Er zijn er nog maar 12 in omloopEn als straks alle 12 bestelde ds8's gebouwd zijn, wat gaan ze dan doen in die fabriek?
Zet hier maar neer, daar dient dit topic voorIk heb toevallig wel een foto genomen, mocht je die willen voor je plakboek. Er zaten stickers op dat het een Stellantis testauto betrof. Geen verkochte auto.
Maar wel een foto van genomen?Ik vind het geen meerwaarde hebben. Niks nieuws/bijzonders ten opzichte van de al getoonde beelden. Auto is niet zo bijzonder.
Ik zou het eerder vormgeven als een parfum flesje:Het oogt ook niet eens chic. Het ontbreekt er nog maar net aan dat er .com achter staat.
Nu noem je er precies 4 die een totale flop waren. En waarom er geen opvolger is. En hee maar de quattroporte dan? Ach, over de bijna doden niets dan goeds.Bijvoorbeeld de Citroën C6, Renault Vel Satis, Lancia Thesis, Maserati Quattroporte…
Begin 2000 hadden alle fabrikanten wel iets raars in het aanbod, toen werd er nog volop geëxperimenteerd. Maar een normale fabrikant stopt als het niet lukt, stellantis blijft maar proberen en geld te verbranden, ds, ar, Maserati, Lancia, allemaal weggegooid geld, wat ten koste gaat van de aandeelhoudersMaar na de Vel Satis en Avantime bestaat Renault nog steeds.
Dit was sowieso een rijk deel in de geschiedenis qua dat. Met name VAG ging los. V5, VR6, W8, V10 TDI. Dat waren imagebuilders. Ook de Clio V6. Werd waarschijnlijk geen geld mee verdiend maar boost voor het imago.Begin 2000 hadden alle fabrikanten wel iets raars in het aanbod, toen werd er nog volop geëxperimenteerd. Maar een normale fabrikant stopt als het niet lukt, stellantis blijft maar proberen en geld te verbranden, ds, ar, Maserati, Lancia, allemaal weggegooid geld, wat ten koste gaat van de aandeelhouders
Experimenteren is van alle tijden. Ik vind het juist te prijzen dat de Fransen en Italianen vol blijven houden. Ik neem aan dat ze zelf ook wel snappen dat het meestal niet music for the millions is. Daar hebben we andere commerciële eenheidsworsten voor. Natuurlijk wil je geld met je merk verdienen maar er is ook nog iets als creatieve expressie en daarvoor staan. Maar ik zal het wel te romantisch zien. Laten we het houden op het verschil tussen het filmhuis en blockbusters.Begin 2000 hadden alle fabrikanten wel iets raars in het aanbod, toen werd er nog volop geëxperimenteerd. Maar een normale fabrikant stopt als het niet lukt, stellantis blijft maar proberen en geld te verbranden, ds, ar, Maserati, Lancia, allemaal weggegooid geld, wat ten koste gaat van de aandeelhouders
Volgens mij ging het om voorbeelden en niet of ze succesvol waren.Nu noem je er precies 4 die een totale flop waren. En waarom er geen opvolger is. En hee maar de quattroporte dan? Ach, over de bijna doden niets dan goeds.
Begin 2000 hadden alle fabrikanten wel iets raars in het aanbod, toen werd er nog volop geëxperimenteerd. Maar een normale fabrikant stopt als het niet lukt, stellantis blijft maar proberen en geld te verbranden, ds, ar, Maserati, Lancia, allemaal weggegooid geld, wat ten koste gaat van de aandeelhouders
Jammer dat de "gewone" versie geen schuifdak heeft.
Succes of niet, het ziet er wel indrukwekkend uit zo.
Lelijk is die ook niet, best fraai zelfs. Misschien moeten ze ds opdoeken en er een Lancia logo opplakken, maar dan worden die Fransen weer geïnitieerd.Succes of niet, het ziet er wel indrukwekkend uit zo.
Goed plan! Een winstgevend merk met 4 modellen stoppen en alles inzetten op een merk met één model, een B-segmenter die 1.400x p/m wordt verkochtLelijk is die ook niet, best fraai zelfs. Misschien moeten ze ds opdoeken en er een Lancia logo opplakken, maar dan worden die Fransen weer geïnitieerd.
De DS4 PHEV heeft serieus op m’n shortlist gestaan. Voor mij persoonlijk een prachtige wagen, goed geproportioneerd. Tikje excentriek.Met de introductie van de N°8 lijkt het mij voor de verkopen beter om meer lijn in het design en de naamgeving te krijgen. Tot nu toe vond ik DS wat zoekend met gekkige vormpjes maar dit nieuwe topmodel lijkt mij een goede basis om de rest van het gamma mee te krijgen.
Dat is gewoon kopiëren en plakken. Dit hebben we ook al een aantal keer gezien bij Alfa Romeo, maar kwam uiteindelijk niks van terecht. Eerst zien en dan geloven.@Howie Hersey:
Van zo’n onderbouwde bijdrage leren we dan toch een pak meer dan van het ongefundeerde geblaat van andere posters!
Ik acht het weinig waarschijnlijk dat alle merken van Stellantis het redden maar het is duidelijk dat er een bedrijfsstrategie is. Daar kan je mee aan de slag.
Het is duidelijk dat het FCA niet meer in hun eentje lukte om met iets nieuws te komen. Vandaar de afbraakpolitiek de laatste jaren voor de fusie. De laatste jaren zie je weer nieuwe modellen verschijnen, zoals voorzien in de strategische plannen. Dus hoezo komt er niks van terecht?
Dat ging over FCA.Het is duidelijk dat het FCA niet meer in hun eentje lukte om met iets nieuws te komen. Vandaar de afbraakpolitiek de laatste jaren voor de fusie. De laatste jaren zie je weer nieuwe modellen verschijnen, zoals voorzien in de strategische plannen. Dus hoezo komt er niks van terecht?
Ik lees hier meestal hoe gedoemd DS wel niet is dus een beetje evenwicht lijkt mij wel gezond voor een forum.Ja, dat hebben ze wel goed voor elkaar hier![]()
Wat is het probleem: dit is een topic over een nieuwe wagen, zolang de informatie van leden van het forum komt en niet door de fabrikant zelf gepost wordt, kan er toch geen probleem zijn?Excuus voor het ongemak, we hebben de bezem gehaald door het marketingaanbod van Stellantis.
Moderatie
Same here. Gebeurt vaker. En dan posts die er al dagen staan.Gek een post van mij is verwijderd met reden 'off-topic' maar van anderen wel blijven staan.
Mensen,we hebben het hier over de DS No.8, niet over (veronderstelde) werkgevers van forumleden of speculaties op andere gebieden. Ik heb van dergelijke 'randgebieden' berichten verwijderd.
Moderatie