Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zadelsnuiver zei:Oh shit wat voel ik me dom![]()
Elco zei:Wat er op termijn met de 406 gaat gebeuren weet ik niet, maar er is een kans dat 'ie binnenkort - wegens veranderende woon- en werkomstandigheden - weer in de etalage gaat.
adinsx zei:Ja zeg, dat is niet de bedoeling. Twee gele rakkers fleuren toch overal de boel op lijkt me
M.b.t. remwerking 308, alles wat er voor nodig is voor de remdrukachter is overgezet? Lijkt me dan nog even wat finetuning inderdaad, maar wellicht goed dat ze dat even inclusief meten op een remrollenbank doen?
uwbuurman zei:Nog een rondje ontluchten, zou ik zeggen.
s velthuis zei:uwbuurman zei:Nog een rondje ontluchten, zou ik zeggen.
Is de meest voor de hand liggende reden inderdaad. Ik vraag me wel af of een schijfremas ook een andere rembekrachtiger nodig heeft. Mijn auto is geleverd met trommels en schijven. De trommel-bekrachtiger werkt met een druk van 50 bar, de schijfrem-bekrachtiger met 100 bar.
Elco zei:adinsx zei:(..)
M.b.t. remwerking 308, alles wat er voor nodig is voor de remdrukachter is overgezet? Lijkt me dan nog even wat finetuning inderdaad, maar wellicht goed dat ze dat even inclusief meten op een remrollenbank doen?
Dat is allemaal overgezet inderdaad en op de remmentestbank scoort 'ie blijkbaar ook voldoende. (..)
Probenator zei:Nog niet eerder gereageerd in jouw topic, maar mooie auto's heb je! Vooral de 406 spreekt mij erg aan, als ik ooit een goedkope station met comfort nodig heb (wat niet ondenkbaar is) dan staat een 406 hoog op het lijstje en dan een van de laatste facelift met mooi leder, origineel xenon en chrome stripjes aan de buitenkant enz. vind ik nog steeds een mooie verschijning.
MX6 zei:Bij mij was er ook een lege kliko vam de buurman tegen mijn auto aan gewaaid, tijdens een hevige storm.
Verzekering keerde ook niet uit wegens overmacht, sindsdien is mijn auto WA+ met stormschade verzekerd.
De buurman bood aan de helft van de schade te betalen.
730 euro was de schade.
Zeker weten van niet! De 406 heeft z'n kleur mee: dit Jaune Louxor 'vreet' deukjes en oneffenheden op. Het is echt een poffertjespan als je goed kijkt, maar als je ook maar iets minder scherp kijkt zie je daar niets van. Daar doe ik m'n voordeel mee! Schrale troost: de prachtige en ontzettend prijzige Toyota 2000GT in het Louwman Museum heeft óók gewoon z'n deurdeukjes.Engineer2 zei:Die ziet er netjes uit maar toch met meer krasjes en deukjes dan de 406.
Moderator
Moderator