Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Micha D zei:Ziet er zeker helemaal niet slecht uit! Ik weet niet wat voor machine je hebt, maar harde lakken is echt drama met een gewone, betaalbare Dual Action Polisher. Ik ben daar ook eens op gestuit met een Mercedes-lak en (vreemd genoeg) de Punto van m'n moeder (meestal zijn Italiaanse lakken vrij zacht...).
Jammer van de stappen terug, maar komt vast ook weer goed.
Damianw26 zei:denk dat er maar weinig s60 eigenaren naar de lak omkijken als je de meesten zo ziet. drinking smiley
Het is meer dat er óók nog een 306 Cabriolet gefixt moet worden. Ligt de economie stil vanwege de coronacrisis? Aan mij ligt het niet!Engineer2 zei:650 euro? Valt me nog wel mee eigenlijk. Nu heb ik de laatste tijd wel steviger rekeningen gehad dus alles rond 500 euro lijkt dan wel mee te vallen big smile smiley
Elco zei:De foto hierboven werkt inmiddels ook. Wie spot het verschil?
Ik zie alleen wat blurvlekken, misschien leidt dat te veel af om het verschil te zien.Elco zei:Ook nog een kleine upgrade voor de oplettende kijker:
Rationeel gezien kocht ik een topauto, maar de emotie wilde niet mee. Maandenlang probeerde ik de auto aan mezelf te verkopen. Door hem uitvoerig te polijsten. Door de stootstrips, die bij elke S60 verweerd zijn, zó te behandelen dat ze nu mooi blijven. Door te blijven herhalen hoe fijn hij rijdt. Het mocht allemaal niet baten, ik word nooit een Volvo-mens. Omdat het mij niet gelukt is deze auto aan mezelf te verkopen, verkoop ik hem maar aan jou.
Barri zei:Prachtige S60, maar ik ben benieuwd wie dat geld er voor over heeft. Je gaat 'm missen![]()
Kristian zei:Jammer van de S60, vind het nog steeds een schitterende auto. Maar snap het ook wel als de klik er niet is. Herkenbaar.
adinsx zei:Je hebt auto's korter dan dat ik over een zoektocht doe Elco winking smiley.
Dat was het lastige. Ik keek wél om naar de S60 omdat ie mooi is, maar ik rijd er niet zo graag mee. Het is wel mooi en goed, maar de vonk is niet overgeslagen.BartM94 zei:Zonde, maar ook wel begrijpelijk. De 'klik' moet er zijn. Dat moment dat je nog even naar je auto omkijkt als je 'em net in de parking zet.
Zadelsnuiver zei:Heerlijk zo, net op tijd klaar dus! Interieur van de 9-3 ziet er ook goed uit, is het een speciale uitvoering?
uwbuurman zei:Gespot, nu, in mijn straat... het gele monster vlakbij de 323i haha 20 meter achter je... leuk even kennis gemaakt te hebben in het echie!!
Bij het zien van die foto's zou ik er bijna zelf eentje aanschaffenElco zei:Dan maar wat échte foto's, van zo'n aangenaam avondrondje:
Elco zei:En of! Die fraaie 323i viel me al meteen op bij het inrijden van de straat, maar de link had ik niet gelegd. Leuk elkaar even gesproken te hebben!