Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Elco zei:Wat ga ik er nu mee doen? Nog een maandje rijden om te zien hoe hij zich houdt en of hij betrouwbaar blijkt.
Jay DoubleYou zei:Wel jammer van de gasdop, maar verder fraaie auto.
Edit: Norev heeft 'm in 1/18 uitgebracht.![]()
uwbuurman zei:Gaaf man, ik zie 'm binnenkort wel verschijnen!!! Inderdaad een knappe kleur en een heerlijke motor.
Wouter82 zei:Wel even links een nieuw stadslichtje erin zetten![]()
Elco zei:Thanks! Zo'n anderhalve week geleden was ik er nog in verband met een zekere ooievaar. Wellicht heb je de 306 toen nog (open) zien staan... Volgende ritjes Noorden worden comfortabeler en voordeliger![]()
uwbuurman zei:Elco zei:Thanks! Zo'n anderhalve week geleden was ik er nog in verband met een zekere ooievaar. Wellicht heb je de 306 toen nog (open) zien staan... Volgende ritjes Noorden worden comfortabeler en voordeliger![]()
Kerel, ik heb foto's met de open e30 325iA er naast![]()
Elco zei:Jay DoubleYou zei:Wel jammer van de gasdop, maar verder fraaie auto.
Edit: Norev heeft 'm in 1/18 uitgebracht.![]()
Een gasdop laat ik t.z.t in kleur spuiten. Maar besef wel: die gastank is de enige reden dat dit kan. Zo'n zware en gemiddels 1 op 9 rijdende auto is alleen maar leuk als je hem kan afvullen met goedkope brandstof. Dat het toevallig relatief schoon verbrandend spul is met met een octaangetal van ongeveer 110 is alleen maar mooi meegenomen. Het model is al onderweg, zij het in zilvergrijs!![]()
Zadelsnuiver zei:(...) Ik vind het silhouet van de 407 Coupé schitterend maar de overhang is voor mij wel een afknapper. (...)
Veel plezier ermee!
Jay DoubleYou zei:Wordt vast weer een ombouwprojectje net als bij de 306? Als je die wilt sharen, graag. Lijkt me leuk.
AsconaGT zei:Het grootste nadeel van deze auto is wel dat zijn voorganger zoveel mooier was qua ontwerp
Elco zei:uwbuurman zei:Kerel, ik heb foto's met de open e30 325iA er naast![]()
Share! Like! Subscribe!
Moderator
Ik herken dit. Komt waarschijnlijk doordat auto's steeds lomper en groter worden en dat nadeel van de 407 dus wegvalt tegen heel veel nieuwe auto's.Joe met trema l D met punt zei:Mooi hoor, ik moet zeggen dat het design me meer is gaan liggen. Zo fraai als een 406 Coupé zal het nooit worden, maar het is zeker geen lelijke auto. Helemaal in het rood helemaal goed.
AsconaGT zei:Ook een gevalletje van; ohja die had je ook nog.
Engineer2 zei:Het "je voelt je lekkerder in een Peugeot" is bij jou wel erg sterk ontwikkeld![]()
Escher zei:Erg leuke aanwinst! De 407 Coupé had inderdaad de ondankbare taak om de schitterende 406 Coupé op te volgen.
Mechanix zei:Gaaf dat je zo'n aanschaf aandurft!![]()
Niet fotogeniek? Nou juist wel. Kleur en vorm passen juist weer erg goed bij dit jaargetijde. Een ontzettend mooie foto is dit!Elco zei:
Elco zei:Ik ga je hier net zo lang met foto's bestoken tot je 'm wel mooi vindt!
Jay DoubleYou zei:Fabrieksnieuw!![]()
S RS zei:Leuke KM vreter naast de 306 Elco, goed bezig Nog plannen met de 306 dat hij in de winter wordt gestald, of puur ter bescherming en behoud van de auto?
Volgens mij zag ik op facebook de opmerking dat het 3e pedaal er één teveel is, maar dat past imo perfect bij de auto. Ik gok dat de beleving van het blok gekoppeld aan een automaat een stuk doodser zal zijn.