Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Elco zei:Bij mijn niet-originele kap is de achterruit helaas niet te vervangen, hij zit erin gebakken. Mocht mijn ruit nog verder aftakelen, hij heeft al een paar scheurtjes op de vouwen, dan moet er een compleet nieuwe kap op. Je begrijpt, dat stel ik liever nog even uit. Gelukkig is-ie nog lang niet broos en vergeeld.
Nico GTR zei:Toch begin ik hem stiekem gaaf te vinden! Niet zo mooi als een Laguna Coupe...maar wel gaaf!
BleuZ NL zei:Nico GTR zei:Toch begin ik hem stiekem gaaf te vinden! Niet zo mooi als een Laguna Coupe...maar wel gaaf!
Smaken verschillenDe Laguna coupé is wel een gewaagde concurrent voor de 407 coupé inderdaad. Het interieur lijkt me in zo'n Laguna wat verfijnder; ik heb nog niet (mee)gereden in die generatie, maar het oogt allemaal wat zachter en knusser.
Mechanix zei:Met die kilometers ben je blij dat hij op gas rijdt! Maar wel een fijne manier om kilometers te vreten lijkt me!
brg zei:Waar ik vroeger de 407 coupé maar een flauw aftreksel vond van de beeldschone 406 coupé, moet ik toegeven dat de 407 mooier veroudert dan de 406 die intussen eerder antiek oogt. Als ik jouw 407 zo mooi blinkend zie staan, is het echt wel een hebbeding![]()
Wat een prachtige plaatjesElco zei:
Joe met trema l D met punt zei:Kan het zijn dat ik je afgelopen zaterdagochtend zag rijden, uurtje of 10 op de A1 zag rijden met de kap eraf?![]()