Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
HarmenA zei:Ik vind de 407 Coupé wel een fraai model, vooral in het zilver oogt die nog erg fris en je zou dan ook zeker niet zeggen dat het ontwerp inmiddels alweer 15 jaar oud is.
Het is wel schrikbarend om te zien hoe weinig ze nog waard zijn tegenwoordig. Heeft dit wellicht ook iets met de betrouwbaarheid te maken? Het is voor m'n gevoel ook alweer een tijdje geleden dat ik er eentje zag rijden..
Peugeot 407 Coupé V6 & Peugeot 406 Coupé V6 by Elco van der Meer, on Flickr
Peugeot 407 Coupé V6 & Peugeot 406 Coupé V6 by Elco van der Meer, on FlickrBarri zei:Best gaaf zo naast elkaar! De 406 was in z'n tijd veel mooier dan de 407 in z'n tijd. Maar nu beginnen auto's zo lomp te worden dat een 406 juist wat te iel oogt. Toch blijft het een prachtig model.
Peugeot 407 Coupé 3.0 V6 by Elco van der Meer, on Flickr
Peugeot 407 Coupé 3.0 V6 by Elco van der Meer, on FlickrBleuZ NL zei:Prachtige foto's weer! Het valt me wel op dat de 407-aanduiding verdwenen is. Dat blijft m.i. een hele ingenieuze oplossing van Peugeot, om de ontgrendelknop voor de kofferbak in de 0 weg te werken.
Komt die er nog terug op? Dat zou de achterkant denk ik wel iets meer in balans brengen, visueel gezien.

Peugeot 407 Coupé 3.0 V6
Peugeot 407 Coupé 3.0 V6
Peter O zei:Fijn dat ie weer rijdt Elco!
Qua wielen, zijn dat "normale" 306 wielen. Als in zaten ze ook onder andere 306 modellen? Mijn vriend Erin werkt tegenwoordig bij "Hans Peugeot" en zij hebben geloof ik een aantal 306-en staan.
STOM trouwens, ik wou nog een foto maken, maar op de Venyard staat ook een gele cabrio!
Peter O zei:Fijn dat ie weer rijdt Elco!
Qua wielen, zijn dat "normale" 306 wielen. Als in zaten ze ook onder andere 306 modellen? Mijn vriend Erin werkt tegenwoordig bij "Hans Peugeot" en zij hebben geloof ik een aantal 306-en staan.
STOM trouwens, ik wou nog een foto maken, maar op de Venyard staat ook een gele cabrio!
Elco zei:Ook over de 407 heb ik een update: deze staat te koop. Ik wil een voordeligere daily, zodat ik meer (financiële) aandacht aan de 306 kan besteden en deze tegelijkertijd vaker kan inzetten voor dagelijkse ritten. De 407 is een dure auto om stil te laten staan, vandaar dat ik hem eigenlijk altijd meeneem voor woon-werkritten. Deze wil ik in de toekomst weer vaker per 306 gaan doen.