adinsx
Kilometervreter
Zadelsnuiver zei:Wow wat een goed filmpje! Zouden ze bij Topgear nog iemand nodig hebben?![]()
Nee, niks er van
Een goede video is het wel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zadelsnuiver zei:Wow wat een goed filmpje! Zouden ze bij Topgear nog iemand nodig hebben?![]()
adinsx zei:Stiekem kijkt ie gewoon naar zo'n kekke Avantime :T
https://www.autotrack.nl/a/renault-avantime-49740801
Mechanix zei:Volgens mij zag ik je vorige week vrijdag rijden op -ik meen- de A28.Althans, nog zo'n gele 306 cabrio zou wel heel toevallig zijn. Zat goed gang in!
![]()
Mechanix zei:Althans, nog zo'n gele 306 cabrio zou wel heel toevallig zijn. Zat goed gang in!![]()
uwbuurman zei:Mijn e30 stoelen:
Mechanix zei:Volgens mij zag ik je vorige week vrijdag rijden op -ik meen- de A28.Althans, nog zo'n gele 306 cabrio zou wel heel toevallig zijn. Zat goed gang in!
![]()
Niseko zei:”Fabrieksnieuw” zou Stipt zeggen :T
Barri zei:Interieur is mooi opgeknapt! Ik zat eens te zoeken naar die colourlock setjes, voor de Focus en Fiesta, maar ik vind ze vrij prijzig.
V70man zei:Veel fijner gevoel om zo in te stappen lijkt me. Ben benieuwd hoe duurzaam het is, in de zin, of het (lang) mooi blijft.
R J G Ruiters zei:Kun je de gebruikte items hier vermelden. Ik heb eveneens een zwart lederen interieur op de planning staan, in dit geval van een BMW cabrio.
Micha D zei:Ik vind zwart leer er vaak in perfecte staat al wat gehavend uit zien, je ziet er echt elke vouw in/op. Maar het moet gezegd worden, resultaat is keurig, het interieur past ook gewoon heel goed bij de auto. Het stuur heb je gespoten zo te zien?
Joe met trema l D met punt zei:Goed bezig hoor. Interieur van de Z4 moet ik ook eens aanpakken. Het glimt me allemaal wat te veel.
Colourlock zei:Klanten hebben soms de wens, dat het leder altijd zo mat blijft, als op het moment toen hun de auto werd overgedragen. Helaas is deze wens niet uitvoerbaar. Matteren gaat goed, maar absoluut onveranderbaar maken gaat niet. Leder is mat, omdat het oppervlak, onder een microscoop bekeken, er als een Alpenlandschap uitziet. De reflectie van zo''n ruw oppervlak veroorzaakt de matheid. Door elke keer op het leder te zitten en te bewegen drukt u deze toppen vlak en polijst deze als het ware glad. Door elke huidcontact brengt u steeds een beetje huidvet op (zoals een vingerafdruk op een brillenglas) en vult daarmee de dalen op. Dáárdoor wordt een leder oppervlak glad en verandert de reflectie.
Joe met trema l D met punt zei:Goed bezig hoor. Interieur van de Z4 moet ik ook eens aanpakken. Het glimt me allemaal wat te veel.
Elco zei:
BleuZ NL zei:Dat geel springt er écht uit. Voor de hagelnieuwe 208 is dat natuurlijk niet heel indrukwekkend, maar voor je 306 des te meer. Wat voor een kilometrage heb je er inmiddels op staan?
Moreno83 zei:Mooi hoe je de stoelen weer mooi hebt gekregen! Ik ga dat spul ook kopen!!