Guest
En weer gespot! Vanmiddag in de Prinsesselaan in Groningen zoefde je me voorbij toen ik met mijn lesauto aan de kant van de weg het kruispunt daarvoor besprak met m'n leerling. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Snipe zei:Zo'n ding ziet er ook niet uit - dan maar een deukje. Ik heb gisteren ook nog een parkeerdeukje uit mijn auto laten halen, het kostte drie tientjes.
Dat dacht ik ook, totdat iemand het kennelijk normaal vond om er maar een deuk in te rijden en een briefje bij zo'n oud barrel niet nodig vond.Mechanix zei:Och, wat is het toch heerlijk om een oude auto te hebben die al talloze putjes in de flanken heeft zitten.
Dakloos zei:Heb je er ook een voor de binnenkant van de kofferklep? tongue sticking out smiley
Elco zei:Ik ga ze overigens niet aansluiten, maar gewoon plaatsen en afplakken bij de APK-keuring.
Elco zei:Door alles rondom de deukjes vergat ik bijna mijn laatste aanwinst te tonen. Vers geïmporteerd vanuit het Brabantse land, per 760Li naar het noorden getransporteerd en nu wachtend op lekker sleutelweer:
https://i2.photobucket.com/albums/y30/I-Racer/temporary_zpsf1f20e9a.jpg
Echte, zo goed als nieuwe ronde Phase II-mistlampen, dus nog niet met het Phase 3 helder glas. Dit past perfect bij mijn koplampen. Ik ga ze overigens niet aansluiten, maar gewoon plaatsen en afplakken bij de APK-keuring.
Elco zei:Als ik de keuringseisen goed lees, zijn mistlichten vóór geen verplichte verlichting (klopt). Bij controle van de werking staat niet dat de mistlichten gecontroleerd worden. De armaturen moeten wel deugdelijk zijn en goed vastzitten.
Aansluiten zorgt voor nogal veel gedoe. Ik moet dan m'n richtingaanwijzerhendel vervangen, een controlelampje hebben en dan hoop ik ook nog maar dat de bedrading werkt. Nee, mij teveel gedoe.
Elco zei:Aansluiten zorgt voor nogal veel gedoe. Ik moet dan m'n richtingaanwijzerhendel vervangen, een controlelampje hebben en dan hoop ik ook nog maar dat de bedrading werkt. Nee, mij teveel gedoe.
Elco zei:Klopt, bij de mijne was dat ook zo, evenals 't mistachterlicht. Bij de Ph2 zitten die functies aan de ruitenwisselhendel. Ik durf 't wel aan om hem naar de APK te sturen met niet-werkende mistlichten.
R-W zei:@Solo, jij hebt dan ook een dak, dat scheelt een stukje. Zwart lederen bekleding kan goed warm worden in een open auto die in het zonnetje heeft gestaan. Voorstoelen omklappen is dan wel prettig.
Moderator
Twix zei:R-W zei:@Solo, jij hebt dan ook een dak, dat scheelt een stukje. Zwart lederen bekleding kan goed warm worden in een open auto die in het zonnetje heeft gestaan. Voorstoelen omklappen is dan wel prettig.
Witte handdoek op de stoel. Tip van de maand.
Terence zei:En terwijl ik dat post bedenk ik mij dat dat al gebeurd is. Mag dat schijnbaar nog een keer!
Moderator
arosa zei:Mooie auto. Die luxe platen staan eenn stuk beter. Bij aanschaf van de auto probeer ik ze meestal erbij te ondehandelen.