Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
simca1006 zei:Soloman, kan het zijn dat ik een mailtje van je heb gemist met de aanmelding of heb je een ander (nieuw) mailadres en niet doorgegeven.
Stuur me ff een mailtje.
Het eten wordt geen pannenkoekenrestaurant, maar een ander zeer geslaagd gebeuren. Daar vinden jullie vast ook wel het juiste beleg voor je vork.
Het EMWeekend wordt geen bivak maar een happening die ook jij niet wil missen!
Moderator
Joël D. zei:Mannen, is er al bekend waar en hoe laat er een tussenstop is?
ZDRIE zei:Nou ja, een Scimitar met originele Wolfrace wielen. Zo zie je ze nooit, maar deze week twee keer 1 op de foto en 1 live in Rouveen bij een autohandel (dat was een witte met een Targa dak) Voor foto's kan gezorgd worden overigens.
Een kennis van mij heeft ook een groene Scimitar, maar dan van een type eerder (geen shooting break).
Heel aparte auto's en typisch Engels, dat dan weer wel......
ZDRIE zei:Ja hoor, zijn ze in Nieuwleusen geweest. Volgende keer welkom in Hattem hoor![]()
Moderator
simca1006 zei:Vandaag samen met grensrijder naar 't Noorden van NL geweest, om de regio Emmen te inspecteren. De voorbereidingen voor het EMWeekend zijn 'pending'.
Moderator
ZDRIE zei:Ik blijf Wouter's Hyundai overigens knap uniek vinden. Ben benieuwd hoe de wagen live is.
simca1006 zei:Ik denk eerder dat Wouter de laatste bolletjes geplant heeft...![]()
Soloman zei:He, weerzien met een oude makker, de 626 hatchback. Zo'n eentje reed ik nieuw in 1986/87 ongeveer, ook een witte, maar dan 2 liter. Was een pittige auto, wel mooie bekleding, maar beetje kleine stoeltjes en achterin zat je slecht. De klokkendoos was wel indrukwekkend. Hij deed me wel de forsere Sierra missen, maar de 626 was kwalitatief beter.
grensrijder zei:Het is alsof we een terugblik in de parkeerkelder van Autopalace De Binckhorst krijgen!![]()
Moderator
Martyn83r zei:Sierra was een geduchte concurrent, met 1 nadeel: achterwielaandrijving![]()
Ik vermoed dat ik je dochter liever als avatar zie. Hoe dan ook: EMW staat ook voor Elke Mopshond Waardig of Elk Mokkel Waardig.ZDRIE zei:Bij deze meld ik overigens nog een introducee aan voor de 21e. Naast mijn dochter zal ook de hond mij vergezellen
Hij is zo veelvuldig als avatar in beeld, na de meeting mogen jullie besluiten of ik dochter of hond als avatar zal houden
(ik neem aan dat hij voor een gereduceerd tarief mag meegenieten?)