A
Anoniem
Guest
Jammer dat je niet komt, maar ik hoop dat de organisatie al eerder op de hoogte was. Veel plezier met de Mazda Classics!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Phoenixrood74 zei:Leuk!Ik ga morgen mijn Passat optisch voorbereiden voor de rit. Die is na een lange winterslaap en dito verblijf bij de buurtgarage klaar voor een nieuw seizoen.
Moderator
grensrijder zei:Verder heeft de dorpellijn van mijn tronie een beschermende laag tegen de elementen gekregen (cryptischer kan ik het niet omschrijven).
Scherp gezien, jungske! Inderdaad niet mijn sterkste punt, maar ik was afgelopen weekend toch maar mooi twee keer heel vroeg op de beurs.simca1006 zei:Phoenixrood74 zei:Leuk!Ik ga morgen mijn Passat optisch voorbereiden voor de rit. Die is na een lange winterslaap en dito verblijf bij de buurtgarage klaar voor een nieuw seizoen.
Morgen vóór het evenement nog?Dan moet je heel vroeg op PR74. En da's niet je sterkste punt!
Een buurtgarage? Wij EMW-ers hebben iets met buurten. Toch maar een buurtfeest houden in 2013?:T
Moderator
Phoenixrood74 zei:Scherp gezien, jungske! Inderdaad niet mijn sterkste punt, maar ik was afgelopen weekend toch maar mooi twee keer heel vroeg op de beurs.
Phoenixrood74 zei:Scherp gezien, jungske! Inderdaad niet mijn sterkste punt, maar ik was afgelopen weekend toch maar mooi twee keer heel vroeg op de beurs.simca1006 zei:Phoenixrood74 zei:Leuk!Ik ga morgen mijn Passat optisch voorbereiden voor de rit. Die is na een lange winterslaap en dito verblijf bij de buurtgarage klaar voor een nieuw seizoen.
Morgen vóór het evenement nog?Dan moet je heel vroeg op PR74. En da's niet je sterkste punt!
Een buurtgarage? Wij EMW-ers hebben iets met buurten. Toch maar een buurtfeest houden in 2013?:T
Leuk! Met de Alfa 155 of toch gewoon met de fiets?Joël D. zei:Ik zal jullie opwachten. :T
Ik fotografeer liever een witte 155!Joël D. zei:Met de Alfa denk ik.
Fietsen zou ook kunnen, is net zo snel.
Ik ben morgen gewoon aanwezig met een BX met vijf bollen, of doelde je daar niet op?Phoenixrood74 zei:Degene met de meeste bolletjes zal de plaat wel poetsen.
Eddy C zei:Ik ben ook weer veilig thuis gekomen. In totaal heeft de Cuore ruim 400 km gereden, maar ik heb VW1200 in mijn Cuore de bollenrit laten rijden. Mijn rug voel ik wel evenals mijn zitvlak. Het vermoeiende is vooral de extra aandacht die je op de weg moet houden omdat je de zwakste schakel bent.
Het was een geslaagde dag met een mooi stukje geschiedenis van Ford. Dank aan Wouter82 voor het uitzetten van de bollenrit. Volgens mij hebben we elk veld gehad.
VW 1200 zei:Eddy C zei:Ik ben ook weer veilig thuis gekomen. In totaal heeft de Cuore ruim 400 km gereden, maar ik heb VW1200 in mijn Cuore de bollenrit laten rijden. Mijn rug voel ik wel evenals mijn zitvlak. Het vermoeiende is vooral de extra aandacht die je op de weg moet houden omdat je de zwakste schakel bent.
Het was een geslaagde dag met een mooi stukje geschiedenis van Ford. Dank aan Wouter82 voor het uitzetten van de bollenrit. Volgens mij hebben we elk veld gehad.
Bedankt dat ik jouw Cuore mocht besturen! Echt een charmant autootje. Ik begrijp wel wat je bedoelde, want ik had gisteren toch ook een behoorlijk beurs zitvlak en dat 2cilinder roffeltje hoorde ik 's avonds nog!
Wouter: bedankt voor het opzetten van een mooie rit! Ik woon er niet ver uit de buurt (sterker nog, ik werk in de bollenstreek...) maar ben op plekken geweest die ik nog nooit gezien had!