75pacer zei:
Nou, ik lees een en ander en moet daar toch op reageren......ja ik ben ook secretaris van een Amerikaanse auto club van wagens voor 1964.....mijn cadillac 1963 is langlopend restauratie project en daarom eerst de Pacer maar afgemaakt. In de club rijdt ook een Studebaker Avanti (een 1963 R1 model om exact te zijn) en we hadden een voorjaarsrit georganiseerd door noord-holland. De dag ervoor heeft de stude mee gereden door de bollenstreek (en ik met Pacer door de bollenstreek in de Noord-Oost-Polder) en afgelopen zondag met elkaar gereden......
Na de lunch ( bij de museum molen) kwamen daar een stuk of 5 Cappucino's aan rijden. Later op de middag kwamen wij ze nog eens tegen, bij de van der Valk in Purmerend. Ook erg EMW!
Dus, het is dezelfde Pacer van Vijfhuizen en op de foto......
Leuk, welkom ook hier op AW!! We hebben elkaar gesproken op de stand van EMW laatst in Vijfhuizen, daar was je samen met je partner.
Euverigens: ik heb gisteren wat gekocht...
Geen idee wat ik er verder mee moet

maar hij is weer van de export gered. Ook een halve auto aan onderdelen heb ik hiermee weer terug. Terug, want voor de meesten van jullie is deze Charmant natuurlijk een oude bekende. Eerst maar eens kijken of er een beetje makkelijk weer een APK op kan.