Wouter82
Moderator
ZDRIE zei:Zal ik dan misschien voor een Citroen gaan shoppen nu mijn voor 3/4 afgebouwde Fiat 850 coupe weer is opgehaald door de oude eigenaar
Me not happy today..........
Dat klinkt heel raar ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
ZDRIE zei:Zal ik dan misschien voor een Citroen gaan shoppen nu mijn voor 3/4 afgebouwde Fiat 850 coupe weer is opgehaald door de oude eigenaar
Me not happy today..........
ZDRIE zei:Zag ik nu dat Ente met een 404 die kant op is gekomen?
Miniatuurauto's koop ik nog wel. Binnenkort meld ik me wel bij je met een lijstje met verzoeknummers.ZDRIE zei:Inkrimpen PR74????? ik heb nog wel wat miniatuurauto's hoor (maar ruilen voor een echte doe ik niet meer)
Heb ik iets gemist of word ik vergeetachtig? Er gaat even geen bel rinkelen...ZDRIE zei:Ahum PR74 je vergeet de Multipla toch nietEn volgens mij staat die bij 1 van onze leden op de oprit
![]()
ZDRIE zei:Ahum PR74 je vergeet de Multipla toch nietEn volgens mij staat die bij 1 van onze leden op de oprit
![]()
Phoenixrood74 zei:Heb ik iets gemist of word ik vergeetachtig? Er gaat even geen bel rinkelen...ZDRIE zei:Ahum PR74 je vergeet de Multipla toch nietEn volgens mij staat die bij 1 van onze leden op de oprit
![]()
Hey verrek, deze ken ik!Matrancho zei:Zoals beloofd, klik hier voor de foto's van Citromobile 2012.
Moderator
Als je mn ouders zo ver kan krijgen lid te worden heb je er een Premacy bij als EMW-ling.Phoenixrood74 zei:@del cortigo: als ik me niet vergis hebben we nog helemaal geen MPV's binnen EMW. Een Premacy zou dan wel een mooie vertegenwoordiger zijn, lijkt me. Koop je er dan ook nog een Prairie en een heel vroege Space Wagon bij?![]()
929V6 zei:Phoenixrood74 zei:Heb ik iets gemist of word ik vergeetachtig? Er gaat even geen bel rinkelen...ZDRIE zei:Ahum PR74 je vergeet de Multipla toch nietEn volgens mij staat die bij 1 van onze leden op de oprit
![]()
Volgens mij heeft onze Maestro Van-piloot er eentje op de oprit staan.
Klopt! Ik word dus oud en vergeetachtig...929V6 zei:Phoenixrood74 zei:Heb ik iets gemist of word ik vergeetachtig? Er gaat even geen bel rinkelen...ZDRIE zei:Ahum PR74 je vergeet de Multipla toch nietEn volgens mij staat die bij 1 van onze leden op de oprit
![]()
Volgens mij heeft onze Maestro Van-piloot er eentje op de oprit staan.
Dat zijn Multi Person Vehicles, geen Multi Purpose Vehicles, opschepper!grensrijder zei:ZDRIE zei:Ahum PR74 je vergeet de Multipla toch nietEn volgens mij staat die bij 1 van onze leden op de oprit
![]()
Klopt. En laten we de Coleman Milne Dorchester VI en de Woodall Nicholson Kirklees van een zeker iemand niet vergeten. Twee rasechte MPV's!
Phoenixrood74 zei:Dat zijn Multi Person Vehicles, geen Multi Purpose Vehicles, opschepper!grensrijder zei:ZDRIE zei:Ahum PR74 je vergeet de Multipla toch nietEn volgens mij staat die bij 1 van onze leden op de oprit
![]()
Klopt. En laten we de Coleman Milne Dorchester VI en de Woodall Nicholson Kirklees van een zeker iemand niet vergeten. Twee rasechte MPV's!![]()
Tja, dat zijn zo de standaarddingen die je met een auto doet, toch?grensrijder zei:Phoenixrood74 zei:Dat zijn Multi Person Vehicles, geen Multi Purpose Vehicles, opschepper!grensrijder zei:ZDRIE zei:Ahum PR74 je vergeet de Multipla toch nietEn volgens mij staat die bij 1 van onze leden op de oprit
![]()
Klopt. En laten we de Coleman Milne Dorchester VI en de Woodall Nicholson Kirklees van een zeker iemand niet vergeten. Twee rasechte MPV's!![]()
Zeg bijdehandje, die Dorchester heeft een eindexamengala, een 12,5-jarige bruiloft en rouwritten gereden, dienstgedaan als EMW-nachttaxi, 700 kg tapijttegels vervoerd, herhaaldelijk een caravan getrokken en als gipsvervoer gefungeerd en jij durft het MPV-gehalte te bekritiseren?!![]()
Dat is inderdaad een hele mooie kandidaat! En hoe heet ook alweer dat hele gekke Subaruutje met die enorme voorbumper?Guus Leferink zei:De 1985 Toyota Space Cruiser
Phoenixrood74 zei:Dat is inderdaad een hele mooie kandidaat! En hoe heet ook alweer dat hele gekke Subaruutje met die enorme voorbumper?Guus Leferink zei:De 1985 Toyota Space Cruiser
Moderator
Rembrandt zei:En vandaag was ik wat aan het browsen op het WWW, toen ik dit tegenkwam:
Wat een beauty!
En......nog maar kortgeleden te koop gestaan op Ebay.
Wat zou ik graag lid worden van de EMW-club met deze auto!![]()
Rembrandt zei:Wat zou ik graag lid worden van de EMW-club met deze auto!
![]()