Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Phoenixrood74 zei:Zijn jullie schizofreen of op verschillende dagen met elkaar op pad geweest?
Had ik al gedaan, maar de dag is hetzelfde: 30 april.isla zei:Phoenixrood74 zei:Zijn jullie schizofreen of op verschillende dagen met elkaar op pad geweest?
.....of je kijkt eens naar de tijdstippen waarop de beide berichten gepost zijn.....![]()
Matrancho zei:.... Als tip kreeg ik dat de toerrit wat langer mocht zijn dan 20 Kilometer, ....
Als je een lege mail krijgt, meld je dat toch even aan de verzender? Als je dat had gedaan, had je alle info al binnen.x-trailrijder zei:Van sander? Ja, een lege mail! De rest heb ik niet ontvangen. Bij de contributiemail ging er ook al iets verkeerd, daar bleek mijn naam niet goed te staan. Let op, het laatste woord in mijn naam is bruijn, ik schijn enkel met bruin in de mail te staan![]()
Phoenixrood74 zei:Dank je!
simca1006 zei:Mails met invitaties voor evenementen komen toch wel aan?![]()
Moderator
Phoenixrood74 zei:Als je een lege mail krijgt, meld je dat toch even aan de verzender? Als je dat had gedaan, had je alle info al binnen.x-trailrijder zei:Van sander? Ja, een lege mail! De rest heb ik niet ontvangen. Bij de contributiemail ging er ook al iets verkeerd, daar bleek mijn naam niet goed te staan. Let op, het laatste woord in mijn naam is bruijn, ik schijn enkel met bruin in de mail te staan![]()
![]()