Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Ligt eraan of het witte of blauwe rookpluimen zijn. In het laatste geval heb je een ander afdichtingsprobleem (via de klepzittingen of - erger - langs de zuigers).

Nee, er komt een paus aan (witte rook). Ik dacht toch echt dat dat ding nu technisch goed zou zijn, maar nee hoor :D

Stellar is nog niet geholpen, wordt dinsdag waarschijnlijk. Keerring is wel hoofdverdachte.

Weet je al wat je met de Charmants gaat doen?

autosmetemwbannerhoog.jpg

21apr12cuoregalant2.jpg

21apr12cxp100.jpg

21apr12passat.jpg

21apr21p100museum.jpg

21apr12meriva.jpg

21apr12galantonderweg.jpg

21apr12bxonderweg.jpg

21apr12camryonderweg.jpg

21apr12charmantonderweg.jpg

21apr12passatonderweg.jpg

In koude toestand rookt elke auto wit. Zolang het maar verdwijnt na 5-10 minuten (afhankelijk van de buitentemperatuur) is er niets aan de hand.

Eigenlijk is in koude toestand elke auto dus een soort van Vaticaan. Niet gek dus dat er van Heilige Koe wordt gesproken.

Ja ik weet dat elke koude auto wat rookt, maar dit was toch even een wat anders. Uiteraard kan er nog steeds sprake zijn van vals alarm. Rookt de paus eigenlijk zelf ook? :confused: :D

Alleen als hij straks in de hel brandt. Trouwens, Wouter, ik meende bij de Paasrit gezien te hebben dat er wat blauwe rook uit je uitlaat komt. Dat is trouwens ook heel makkelijk te controleren, omdat blauwe rook (= verbrande olie) een heel kenmerkende geur heeft.

Ja de P100 heeft waarschijnlijk ook een wat afwijkend rookbeleid, wellicht niet geheel conform de EU-reglementen. In elk geval is een van de gloeibougies op waardoor die niet altijd even lekker start, maar of dat een relatie heeft met blauwe rook?

Misschien heb ik hierboven niet goed gelezen, maar ik had het over de Custom.

Oh wacht - ik zat meteen aan de Bollenrit te denken maar je doelt op de Paasrit van de Taunusclub :D Oeps o_O Oke, dus ook blauwe rook uit de Custom :( Hm, nu nog rode en ik kan morgen goed voor de dag komen :LOL:

Ach, je hebt al auto's in rood, wit en blauw. PR74 doet daar met zijn Passat (bijna oranje) en NSU nog een schepje bovenop en komt dus altijd goed voor de dag op Koninginnedag.

Toevallig ga ik morgen met de Passat een ritje rijden ter ere van Koninginnedag. Normaal doe ik daar niets aan - sterker nog, ik mijd die mensenmassa's als de builenpest - maar ik ben door Matrarancho uitgenodigd, en dat is veel te gezellig om af te slaan.

Vandaag weer met Simca1006 een voorbereidingsdag voor het EMWeekend gehad. Degenen die het gaan missen, zullen vreselijk spijt krijgen. o_O

Inderdaad grensrijder. Er zijn gister weer stappen gemaakt om het programma gestalte te geven. Het wordt hilarisch. Hoewel de inschrijftermijn voorbij is kunnen er nog aanmeldingen bij. Grensrijder en ik regelen vast nog wel een bedje voor je.
Voor minder dan honderd euro een heel weekend met leuke EMW mensen op pad en een gevarieerd programma. Dat wil je toch niet missen?

Zijn jullie schizofreen of op verschillende dagen met elkaar op pad geweest?

Phoenixrood74 zei:

.....of je kijkt eens naar de tijdstippen waarop de beide berichten gepost zijn.....o_O

isla zei:
Phoenixrood74 zei:

.....of je kijkt eens naar de tijdstippen waarop de beide berichten gepost zijn.....o_O
Had ik al gedaan, maar de dag is hetzelfde: 30 april.:p

Een voorbereidingsdag van 4 minuten? Dan zit het met de besluitvaardigheid van het bestuur blijkbaar wel snor.:)

Gewoon strak plannen, veel koffie, geen gezever en serieus de zaken behandelen dan komt alles goed! :D

De koffie dan wel de dag tevoren erin gieten, anders kom je helemaal niet meer aan praten toe.:p

Gisteren de vuurdoop gehad, ik heb bij ons in het dorp samen met een andere persoon de 1ste Oranjerit van Zuid-Scharwoude mogen organiseren. We hadden mede dank zij het weer een hele leuke opkomst van zeer diverse auto's. Of het nu echt EMW is? Nee, maar wel heel erg leuk! Klik hier voor de foto's!

Leuk en zeker zeer divers. Lijkt het nou dat er weinig publieke belangstelling voor de auto's was?

In ieder geval een heel grappige mix van deelnemers.(y)

Er was zeker voor een eerste keer genoeg publiek aanwezig.
En de sfeer zat er goed in. Iedereen wil volgend jaar weer aanwezig zijn, maar ook mensen uit het publiek zijn er volgend jaar bij met hun auto. Als tip kreeg ik dat de toerrit wat langer mocht zijn dan 20 Kilometer, maar dit jaar zijn we bewust klein begonnen.

20 kilometer lijkt me inderdaad wel wat kort. Volgend jaar tijdig een persbericht rondsturen, dan kunnen de bladen er ruchtbaarheid aan geven.

Matrancho zei:
.... Als tip kreeg ik dat de toerrit wat langer mocht zijn dan 20 Kilometer, ....

Vlak in de buurt: 65 km.
https://downloads.rlpt.nl/20120422_cappuccinovoorjaarsrit/

wel enkele te hoge drempels in het begin, maar voor de rest misschien een kanshebber.

Op de website van het evenement vind je alle info. :p

Maar je bedoelt natuurlijk de EMW-presentatie. Heb je de e-mail van onze beurzencoördinator vorige week niet ontvangen?

Van sander? Ja, een lege mail! De rest heb ik niet ontvangen. Bij de contributiemail ging er ook al iets verkeerd, daar bleek mijn naam niet goed te staan. Let op, het laatste woord in mijn naam is bruijn, ik schijn enkel met bruin in de mail te staan;)

x-trailrijder zei:
Van sander? Ja, een lege mail! De rest heb ik niet ontvangen. Bij de contributiemail ging er ook al iets verkeerd, daar bleek mijn naam niet goed te staan. Let op, het laatste woord in mijn naam is bruijn, ik schijn enkel met bruin in de mail te staan;)
Als je een lege mail krijgt, meld je dat toch even aan de verzender? Als je dat had gedaan, had je alle info al binnen.;)

Phoenixrood74 zei:
x-trailrijder zei:
Als je een lege mail krijgt, meld je dat toch even aan de verzender? Als je dat had gedaan, had je alle info al binnen.;)

Dat zou ik inderdaad wel doen... maar dankzij enkele meldingen, waarond x-trailrijder heb ik de mails even opnieuw verstuurd.

Heren/dames EMW-ers, ik zie zojuist dat het nog maar acht nachtjes slapen is voordat het EMWeekend begint! Wat snel al! Laten we hopen/bidden/een kaarsje aansteken/iemand veel geld toeschuiven* voor prachtig weer.

[size=small]*afhankelijk van voorkeur/levensovertuiging**[/size]

[size=x-small]** doorstrepen wat niet van toepassing is[/size]

Primeur: de eerste officiële foto van ons project CX BreakDance, dit jaar de spil in de Limousine Lounge van de Citroën CX Club Nederland tijdens de beurs CitroMobile.

BreakDance.jpg

Een deejay gaat deze auto bemannen en loungemuziek draaien, ondersteund door een daverende licht- en lasershow. Komt dat zien! :D

Hij gaat erin zitten? Erop, met een tafel voor hem? Ernaast staan? Hm, ik zal wel gewoon even langs lopen. ;)

Hij gaat erin staan. Het achterste deel van het dak is open. Op de dakdragers liggen plateaus met de draaitafels en de platencollectie.

Zal ik dan misschien voor een Citroen gaan shoppen nu mijn voor 3/4 afgebouwde Fiat 850 coupe weer is opgehaald door de oude eigenaar :confused:
Me not happy today..........

Terug
Bovenaan