Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Phoenixrood74 zei:
Wouter82 zei:
Martyn83r zei:
Sierra was een geduchte concurrent, met 1 nadeel: achterwielaandrijving :)

Echte mannen noemen dat een voordeel :)
Echte mannen drinken geen thee:)

Dat compenseer ik met mijn vijf achterwielaandrijvers :p

nissan-prairie-1984.jpg

Nog niet iedereen heeft zich aangemeld voor 21 april! Meld je nog snel even aan want vrijdag willen we de reserveringen definitief maken!

stellarbollen5.jpg

A.s. weekend 14 en 15 april staat Elk Merk Waardig weer op de oldtimerbeurs in EXPO Haarlemmermeer in Vijfhuizen.

Tip: download HIER de kortingsbon voor de beurs!

Adresgegevens:
Expo Haarlemmermeer
Stelling 1
2141 SB Vijfhuizen

T 023-56 60 140
F 023-56 60 146

Er zal geen Stellar te zien zijn. Dat ding heeft ergens een danig olielek dat het niet verstandig is er veel mee te rijden. Auto staat nu bij mijn monteur, waar ik hem heb omgeruild met de P100 die weer is voorzien van verse riempjes en dito waterpomp :)

@ Matrancho: Jammer, ik ga je dan niet zien, ik kom zaterdag even op de koffie.

@ Wouter: Jammer, ben wel benieuwd wat het is. Motorolie of automaatbakolie.

Vanmiddag de stand in Vijfhuizen opgebouwd, morgen nog twee auto's er bij en wat details regelen en dan zijn we weer klaar voor een nieuw beursweekend!

vijhuizen20121.jpg

vijhuizen20122.jpg

vijhuizen20123.jpg

vijhuizen20124.jpg

Ziet er gezellig uit :p. Ik zou graag langs komen, maar ik heb het toch iets te druk dit weekend. Ik moet die P100 eens in het echt zien :eek:.

Vandaag een leuke eerste beursdag gehad in Vijfhuizen! Onze stand valt goed op en we hebben vier zeer verschillende auto's bij elkaar gezet. Verspreid over de dag hadden we een bezetting van maar liefst zes EMW-ers. De beurs is kleiner qua opkomst dan bijvoorbeeld Rosmalen, maar ik had de indruk dat er meer bezoekers waren dan vorig jaar. De hal is erg licht (en daardoor ook snel warm), wat ervoor zorgt dat je ook binnen mooie foto's kunt maken. Vanaf tien uur tot aan het eind van de beurs hadden we flink wat aanloop met een aantal potentiële nieuwe leden. Zouden we binnenkort onze eerste Pacer kunnen verwelkomen?:eek: Ook leuk was dat een aantal enthousiaste liefhebbers vanuit een facebook-groep op onze stand afkwam. Bijzonderheden op de eerste dag: spiegeleieren, een natte sigaar, een amorfe massa en... het eerste EMW-huisdier: een nijver spinnetje dat een EMWeb weefde bij onze sfeerverlichting.
Zowel binnen als buiten was zeer veel spotwaardigs te zien, van zeer EMW (een felgroene Avantime) tot uitermate exclusief (BMW 3200 CS). Ik heb ruim tweehonderd foto's genomen, zowel op het parkeerterrein als binnen in de hal. Mijn toestel staat nu even af te koelen tot morgen.

Voor degenen die nog geen plannen hadden of op zoek waren naar een motief om dat verplichte familiebezoekje te kunnen verijdelen:

[size=x-large]KOMT ALLEN!!![/size]

Phoenixrood74 zei:
[size=x-large]KOMT ALLEN!!![/size]

Te samen....

Iig de stand staat er weer goed bij in de licht en warme hal van het EXPO gebouw te Vijfhuizen. Iets meer bezoekers dan vorig jaar maar nog steeds helaas onder de gewenste maat.Die mensen met die Pacer moeten echt lid worden. Leuke lui volgens mij en een Pacer is echt EMW!

Met een Pacer in het midden bereikt EMW wel het stadium van volwassenheid. Dan hoop je alleen dat er ook nog iemand lid wordt met een Gremlin.

simca1006 zei:
Die mensen met die Pacer moeten echt lid worden. Leuke lui volgens mij en een Pacer is echt EMW!

Mailbox al gelezen meneer de secretaris, de aanmelding is binnen!!!!!!!!!!!!!!(y)(y)

Nee,even gemist, meneer de penningmeester. Ik had even andere dingen te doen... :rolleyes: sorry..

Zo, bijkomen van een geslaagd en gezellig beursweekend in Vijfhuizen. Gelukkig vandaag geen spiegeleieren en wittevissenbuiken, wel weer natte sigaren.

@isla: echt waar, super! Leuk stel ook, die van die Pacer. Zou graag 'ns in zo'n Pacer meerijden :D

Nog wat foto's:
img1487573455.jpeg

img1487573574.jpeg

img1487573650.jpeg

Een onverwachte musthave runner up (voor mij althans), een Goggomobil!! Word ik hebberig van.
img1487573701.jpeg

img1487573748.jpeg

Ik ben ook even op de beurs te Vijfhuizen geweest en heb me uitstekend vermaakt.
Ik vond het dan ook vandaag weer pure NOODzaak om wat foto's te maken in deze mooie lichte hal.

Inderdaad, het was een leuk weekend! Collega's en Matrarancho: dank voor de gezelligheid.(y) We hebben er dus zeker weer een lid bij en hebben onze vereniging goed kunnen promoten. Veel mensen kenden ons al van naam en het uitgangspunt van onze club krijgt over het algemeen heel positieve reacties.
Ik heb verspreid over twee dagen 437 (ahum) foto's gemaakt. De komende dagen ga ik het forum eens rustig bijlezen en in de verschillende topics foto's posten. Nu even uitrusten, want zo'n weekend staan en veel gesprekken voerend is behoorlijk vermoeiend.

Niet één maar zelfs twee aanmeldingen op een dag, de tweede persoon heeft een 404 + Dyane + 205 en komt uit de regio van Vijfhuizen, die zal dus ook wel de beurs bezocht hebben.

Leuke beurs zo te zien! Vorig jaar vond ik ook al geslaagd moet ik zeggen!

Ik zal a.s. zaterdag eens wat anders meenemen naar de bollenrit dan mijn bekende Cherry's en Bluebird. De Primera staat namelijk met smart te wachten om weer eens meegenomen te worden naar een meeting:LOL:

Het valt me eigenlijk tegen wat er daar buiten aan klassiekers staat. Bij CitroMobile struin rustig ik de halve dag over de parking, met wat ik op deze foto's zie ben je snel klaar...

@x-trailrijder: Heb je die nog? Leuk, dat model (of jouw 'jaargang') is gewoon goed geslaagd en zie je te weinig! Misschien moet je even je 'Auto's in bezit'-lijstje bijwerken, ik geloof niet dat je ook nog twee X-Trails hebt...?

isla zei:
Niet één maar zelfs twee aanmeldingen op een dag, de tweede persoon heeft een 404 + Dyane + 205 en komt uit de regio van Vijfhuizen, die zal dus ook wel de beurs bezocht hebben.
Leuk! Ik denk dat ik weet wie het is: een heel enthousiast iemand die via een groep op Facebook met ons in contact is gekomen en zaterdag bij ons op de stand langskwam.

@MWH: de beurs is duidelijk rustiger dan Rosmalen en natuurlijk is de opkomst veel geringer dan bij Citromobile. Bovendien heb jij natuurlijk ook een voorliefde voor Citroëns. Dat samen zou een verklaring kunnen vormen voor het (in jouw ogen) tegenvallende aantal interessante auto's op het parkeerterrein. Ik heb zaterdag buiten een rondje gemaakt en veel interessants gezien én gefotografeerd.

Nou, doorwerken dan! Die foto's willen we zien! :p Misschien gaven de paar foto's hierboven een vertekend beeld.

MWH zei:
Nou, doorwerken dan! Die foto's willen we zien! :p Misschien gaven de paar foto's hierboven een vertekend beeld.
Met alle respect voor Marbih (dank voor de link naar de foto's): zijn foto's geven inderdaad een vertekend beeld. Zoals ik hierboven al schreef: ik heb er ruim vierhonderd gemaakt (al zitten er wel een paar flinke series van bepaalde auto's tussen). Ik ga daar een kleine selectie van posten in diverse topics, want anders ben ik de hele week bezig!

Over facebook gesproken, waar blijft de emw groep? Is daar überhaupt belangstelling voor?

Hoe wordt bepaald welke auto's er van de club op een beurs komen te staan?

21 april ben ik er niet bij wegens een uitje met een andere club.

Tnx! Ik heb hem inderdaad nog steeds! Ondertussen 235.000km op de teller en loopt nog steeds helemaal probleemloos! Twee x-trails heb ik niet in bezit maar eentje indirect wel, is namelijk de auto van de zaak samen met de Juke. Wie weet neem ik de x-trail ook nog eens mee, is wel een leuk idee eigenlijk!:D

x-trailrijder zei:
Tnx! Ik heb hem inderdaad nog steeds! Ondertussen 235.000km op de teller en loopt nog steeds helemaal probleemloos! Twee x-trails heb ik niet in bezit maar eentje indirect wel, is namelijk de auto van de zaak samen met de Juke. Wie weet neem ik de x-trail ook nog eens mee, is wel een leuk idee eigenlijk!:D
Twee auto's van de zaak, toe maar...! Je X-Trail is van het stel wel het minst EMW, maar voor de afwisseling, waarom niet. :D
Dan nog, er mag dus één X-Trail in je profiel van 'Auto's in bezit' naar 'Vorige auto's'. ;)

@rzasa: Nog een facebook-spamgroep, altijd leuk. ;)

@PR74: Pff, moet ik nog in diverse topics gaan kijken ook, wat een werk... :( :p

MWH zei:
@PR74: Pff, moet ik nog in diverse topics gaan kijken ook, wat een werk... :( :p
Heel goed, weet jij ook eens wat werken is!:p Maar even serieus: prioriteit 1 is het voltooien van de voorbereidingen voor Passat/Audi 80-meeting van zondag a.s., daarna ga ik (de komende dagen) foto's posten in de register- en wat zag je vandaag voor bijzonders-topics en wellicht ook nog wat hier. Maar het zal een zeer beperkte selectie worden van de 400+ foto's.

En wat nu als we meer willen dan een beperkte selectie? :)

Maar even serieus: Succes met de voorbereidingen van die meeting. :)

rzasa zei:

Welke auto's hebben we nog niet gehad, welke auto's zijn sterke blikvangers, welke auto's verkeren in toonbare staat, welke auto's zijn beschikbaar. Ongeveer :)

Vers van de pers. De Camry is niet langer te koop. Ik zal daar gek zijn ja........................o_O

Wouter82 zei:
rzasa zei:

Welke auto's hebben we nog niet gehad, welke auto's zijn sterke blikvangers, welke auto's verkeren in toonbare staat, welke auto's zijn beschikbaar. Ongeveer :)
En niet te vergeten: welke auto's voldoen aan de EMW-criteria (voor zover die al officieel bestaan).

@ZDRIE: (y)(y)(y)

Ik kom niet de 21e.
Mijn vader wordt 60, en heb de 22e een fortentocht van de 626 club met de Mazda Classics, dat wordt knalhard werken en beregezellig...
Dus ik sla even over. EMW Weekend ben ik ook niet van de partij helaas, te ver weg, en te kostbaar, moet helaas al mijn spaarcentjes in de witte 626 gaan stoppen, anders is ie vertrokken binnen een jaar ben ik bang...

Iemand nog een leuke V6 kopen misschien? :)

Verder geen nieuws uit MAzda-midden Nederland :)

veel plezier toegewenst zaterdag !

Terug
Bovenaan