A
Anoniem
Guest
Echte mannen drinken geen theeWouter82 zei:Martyn83r zei:Sierra was een geduchte concurrent, met 1 nadeel: achterwielaandrijving![]()
Echte mannen noemen dat een voordeel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Echte mannen drinken geen theeWouter82 zei:Martyn83r zei:Sierra was een geduchte concurrent, met 1 nadeel: achterwielaandrijving![]()
Moderator
Phoenixrood74 zei:Echte mannen drinken geen theeWouter82 zei:Martyn83r zei:Sierra was een geduchte concurrent, met 1 nadeel: achterwielaandrijving![]()
![]()
Verdorie, ja, helemaal niet aan gedacht! Deze slag is voor jou.Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Echte mannen drinken geen theeWouter82 zei:Martyn83r zei:Sierra was een geduchte concurrent, met 1 nadeel: achterwielaandrijving![]()
![]()
Dat compenseer ik met mijn vijf achterwielaandrijvers![]()
Moderator
Moderator
Phoenixrood74 zei:Kaal hier, zo zonder EMW-ling.Zal ik? Nee, niet te ongeduldig.
Matrancho zei:Volgens mij meer ruimte als vorig jaar!![]()
Phoenixrood74 zei:[size=x-large]KOMT ALLEN!!![/size]
simca1006 zei:Die mensen met die Pacer moeten echt lid worden. Leuke lui volgens mij en een Pacer is echt EMW!
simca1006 zei:Nee,even gemist, meneer de penningmeester. Ik had even andere dingen te doen...sorry..
Leuk! Ik denk dat ik weet wie het is: een heel enthousiast iemand die via een groep op Facebook met ons in contact is gekomen en zaterdag bij ons op de stand langskwam.isla zei:Niet één maar zelfs twee aanmeldingen op een dag, de tweede persoon heeft een 404 + Dyane + 205 en komt uit de regio van Vijfhuizen, die zal dus ook wel de beurs bezocht hebben.
Met alle respect voor Marbih (dank voor de link naar de foto's): zijn foto's geven inderdaad een vertekend beeld. Zoals ik hierboven al schreef: ik heb er ruim vierhonderd gemaakt (al zitten er wel een paar flinke series van bepaalde auto's tussen). Ik ga daar een kleine selectie van posten in diverse topics, want anders ben ik de hele week bezig!MWH zei:Nou, doorwerken dan! Die foto's willen we zien!Misschien gaven de paar foto's hierboven een vertekend beeld.
Twee auto's van de zaak, toe maar...! Je X-Trail is van het stel wel het minst EMW, maar voor de afwisseling, waarom niet.x-trailrijder zei:Tnx! Ik heb hem inderdaad nog steeds! Ondertussen 235.000km op de teller en loopt nog steeds helemaal probleemloos! Twee x-trails heb ik niet in bezit maar eentje indirect wel, is namelijk de auto van de zaak samen met de Juke. Wie weet neem ik de x-trail ook nog eens mee, is wel een leuk idee eigenlijk!![]()
Heel goed, weet jij ook eens wat werken is!MWH zei:@PR74: Pff, moet ik nog in diverse topics gaan kijken ook, wat een werk...![]()
![]()
Moderator
rzasa zei:Hoe wordt bepaald welke auto's er van de club op een beurs komen te staan?
En niet te vergeten: welke auto's voldoen aan de EMW-criteria (voor zover die al officieel bestaan).Wouter82 zei:rzasa zei:Hoe wordt bepaald welke auto's er van de club op een beurs komen te staan?
Welke auto's hebben we nog niet gehad, welke auto's zijn sterke blikvangers, welke auto's verkeren in toonbare staat, welke auto's zijn beschikbaar. Ongeveer![]()