Guest
Oma heeft Citroën eerder als stiefdochter aangenomen en niet altijd even fraai behandeld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:VW1200 en ik hebben vandaag de Stellar eens lekker afgesopt. Van binnen en van buiten was die echt goed smerig, nu is het weer een mooie, nette blauwe luxelimo![]()
Foto's volgen![]()
VW 1200 zei:Wouter82 zei:VW1200 en ik hebben vandaag de Stellar eens lekker afgesopt. Van binnen en van buiten was die echt goed smerig, nu is het weer een mooie, nette blauwe luxelimo![]()
Foto's volgen![]()
Als het goed is heb je de link naar de foto's in je mail, Wouter. Hoop dat je er zo bij kan. Hieronder alvast een voorproefje:
![]()
Moderator
Wouter82 zei:Ik weet nog niet of de Stellar meekomt de 21, ik was voornemens met de P100 te komen.
Moderator
tsov zei:Ik kan me ook niet als autoloos lid opwerpen om in één van de EMWaanzinnigheden te chauffeuren, want ik zit dan in Sint-Petersburg. Ik moet dus een keer verstek laten gaan...
Edit: mijn bericht was echt té flauw. Tsov had helemaal gelijk.tsov zei:Ik kan me ook niet als autoloos lid opwerpen om in één van de EMWaanzinnigheden te chauffeuren, want ik zit dan in Sint-Petersburg. Ik moet dus een keer verstek laten gaan...
Hee, sinds wanneer zijn wij gebrouilleerd?tsov zei:Ik ben er de 21e niet bij. Daar ging die hele discussie erboven toch over? En op PR74 reageer ik gewoon niet meer. (Hmm, nu toch weer gedaan...)
Zullen we dan tijdelijk voor de schijn gebrouilleerd zijn? Alleen vanwege de schoonheid van het woord? Dan probeer ik daarna wat minder dubbelzinnig te zijn en een nieuw mooi woord te verzinnen.tsov zei:Wij zijn niet gebrouilleerd, waren we maar gebrouilleerd, dan kon ik dat schitterende woord wat vaker gebruiken. Ik had gewoon helemaal geen zin om op die dubbelzinnige opmerkingen te gaan reageren![]()
Phoenixrood74 zei:Zullen we dan tijdelijk voor de schijn gebrouilleerd zijn? Alleen vanwege de schoonheid van het woord? Dan probeer ik daarna wat minder dubbelzinnig te zijn en een nieuw mooi woord te verzinnen.tsov zei:Wij zijn niet gebrouilleerd, waren we maar gebrouilleerd, dan kon ik dat schitterende woord wat vaker gebruiken. Ik had gewoon helemaal geen zin om op die dubbelzinnige opmerkingen te gaan reageren![]()
De waere voorzitter gooit natuurlijk olie op de golven, niet op het vuur. Gelukkig is hier slechts sprake van een klein waakvlammetje, en dan ook nog alleen om maar vaak genoeg mooie woorden te kunnen schrijven.grensrijder zei:Voor wie zal ik eens partij trekken?![]()
Moderator
Phoenixrood74 zei:Het programma maakt me echt geen bal uit, zo lang we maar eindigen in een pannenkoekenrestaurant.EMW: Elke Meellap Waardig!
Moderator
Moderator
Het kan natuurlijk ook gewoon heetmeel zijn, of een poederbrief.isla zei:Om in pannekoekentermen te blijven: ga je nou ook nog stroop smeren??![]()
Phoenixrood74 zei:Zat die blauwe baan gewoon in een fabrieksCamryvoorruit?