Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Oma heeft Citroën eerder als stiefdochter aangenomen en niet altijd even fraai behandeld.

Ha vandaag lekker 300 kilometer dakloos gereden, het begin van een mooi autoweekeinde. Vanmiddag bij een autopoetser twee Kia Optima's gezien.
Ik dacht eerst dat het van opzij een Jaguar was. Wat een imposante automobiel, heel wat anders als zijn voorloper Opirius (hoewel die ook een imposant voorkomen niet ontzegt kon worden) . Vanavond de cabrio weer omgeruild voor de Camry, want stilstand is achteruitgang.
Morgen wordt het Fiatje op de ambulance getakeld, een weekje sleutelen en volgende week zaterdag voor het eerst sinds 24 jaar weer 850 rijden. Life's good !!!! :D

En ook nog de EMWling, de toekomst zal leren of dit EMW wordt

14_1326189416_kiaoptima2012brugge2.jpg

Yes, hij staat inmiddels veilig en droog in de stalling.

WP_000109.jpg

Met dank aan Jan Nijkamp van Nijkamp Youngtimers uit Kampen

WP_000114.jpg

VW1200 en ik hebben vandaag de Stellar eens lekker afgesopt. Van binnen en van buiten was die echt goed smerig, nu is het weer een mooie, nette blauwe luxelimo :D

Foto's volgen :)

Neem je hem de 21e mee Wouter? Ik ben zeer benieuwd. Lijkt mij wel gaaf een Camry, een Galant een Charmant en een Stellar in colonne.

Gisteren een video van de Camry gemaakt, staat wel een foutje in maar ik heb geen zin om hem opnieuw te uploaden.
Camry 1985

Wouter82 zei:
VW1200 en ik hebben vandaag de Stellar eens lekker afgesopt. Van binnen en van buiten was die echt goed smerig, nu is het weer een mooie, nette blauwe luxelimo :D

Als het goed is heb je de link naar de foto's in je mail, Wouter. Hoop dat je er zo bij kan. Hieronder alvast een voorproefje:

img1482085106.jpeg

Wat een heerlijke EMW auto is deze Stellar! (y)

VW 1200 zei:
Wouter82 zei:

Als het goed is heb je de link naar de foto's in je mail, Wouter. Hoop dat je er zo bij kan. Hieronder alvast een voorproefje:

img1482085106.jpeg

Ik kan me ook niet als autoloos lid opwerpen om in één van de EMWaanzinnigheden te chauffeuren, want ik zit dan in Sint-Petersburg. Ik moet dus een keer verstek laten gaan...

tsov zei:
Ik kan me ook niet als autoloos lid opwerpen om in één van de EMWaanzinnigheden te chauffeuren, want ik zit dan in Sint-Petersburg. Ik moet dus een keer verstek laten gaan...

Waar ben je nu precies niet bij? :confused: En ik had nog wel zo'n leuke leenauto voor je :(

tsov zei:
Edit: mijn bericht was echt té flauw. Tsov had helemaal gelijk.

Ik ben er de 21e niet bij. Daar ging die hele discussie erboven toch over? En op PR74 reageer ik gewoon niet meer. (Hmm, nu toch weer gedaan...)

tsov zei:
Ik ben er de 21e niet bij. Daar ging die hele discussie erboven toch over? En op PR74 reageer ik gewoon niet meer. (Hmm, nu toch weer gedaan...)
Hee, sinds wanneer zijn wij gebrouilleerd?:confused:

Wij zijn niet gebrouilleerd, waren we maar gebrouilleerd, dan kon ik dat schitterende woord wat vaker gebruiken. Ik had gewoon helemaal geen zin om op die dubbelzinnige opmerkingen te gaan reageren :p

tsov zei:
Wij zijn niet gebrouilleerd, waren we maar gebrouilleerd, dan kon ik dat schitterende woord wat vaker gebruiken. Ik had gewoon helemaal geen zin om op die dubbelzinnige opmerkingen te gaan reageren :p
Zullen we dan tijdelijk voor de schijn gebrouilleerd zijn? Alleen vanwege de schoonheid van het woord? Dan probeer ik daarna wat minder dubbelzinnig te zijn en een nieuw mooi woord te verzinnen.

Jeemig de Peemig, Ik heb de Camry op Marktplaats gezet met een filmpje erbij. Je lacht je slap om de reacties die mensen menen te moeten geven.
Van taalfouten tot hele verhandelingen waarom de auto te duur zou zijn o_O.
Japanse auto's waren destijds al discutabel dus waarom nu nog steeds niet.........

Enfin om in PR74 termen te spreken, een zekere mate van gebrouilleerdheid wekt zo'n exorbitant geprijsde Aziaat wel op.

Vooralsnog ga ik ervan uit dat ik op zoek zal gaan naar een extra stallingsplekje. Volgende week eerst maar eens een nieuwe voorruit in de Camry laten plaatsen (zo'n ding kost toch niets :))

Ja dat krijg ik dus niet gewijzigd, wel in de omschrijving maar niet meer in dat bewuste gedeelte van de advertentie. Maar je hebt gelijk, misschien heb ik het wel bewust gedaan :p

Pakkende advertentietekst,ZDRIE! Alleen al om de km.stand zou die auto een nieuw baasje moeten krijgen. Dat is uniek.
Reacties op advertenties op MP e.a. ben ik ook beu inmiddels. Plaatjeskijkers en mensen met te veel tijd die je iedere keer e.e.a. toezeggen, ik was en ben ze eventjes beu. De keuze is hier gemaakt, 2 van het totaal zijn verkocht en maken plaats voor 1 nieuwe. Maar bij die fabriek wordt momenteel gestaakt, zou de bestelling nog voor de zomer geleverd worden?

Zeg ZDRIE, hier heb ik geen geldboom staan,hoor! Bovendien gruweld 't meisje van een Abarth... [size=x-small]Ik niet, trouwens...:cool:[/size]

Ja ik mijmer soms ook stilletjes van een zuinige Abarth met cabriotopje, liefst een grijze, maar wel met een zwart dakje en handgeschakeld graag.
Maar vertel vertel is het zo'n leuke Panda geworden met al die lettertjes op het dashbord?

Phoenixrood74 zei:
tsov zei:
Zullen we dan tijdelijk voor de schijn gebrouilleerd zijn? Alleen vanwege de schoonheid van het woord? Dan probeer ik daarna wat minder dubbelzinnig te zijn en een nieuw mooi woord te verzinnen.

Voor wie zal ik eens partij trekken? :p

grensrijder zei:
Voor wie zal ik eens partij trekken? :p
De waere voorzitter gooit natuurlijk olie op de golven, niet op het vuur. Gelukkig is hier slechts sprake van een klein waakvlammetje, en dan ook nog alleen om maar vaak genoeg mooie woorden te kunnen schrijven.
Ikzelf gooi vooral veel olie in de Ro.

Leuk ding die Stellar! ik had laatst nog een oud echtpaar in een Nissan Laurel achter me rijden, ook leuk om te zien!

Is er al een programma bekend voor de voorjaarsrit? Ik wil namelijk wel even langskomen bij een stop, maar dan moet ik natuurlijk wel weten waar dat is en hoe laat. :T

Grundlichkeit uber alles bij Wouter, dus dat komt helemaal goed!

Het programma maakt me echt geen bal uit, zo lang we maar eindigen in een pannenkoekenrestaurant.(y) EMW: Elke Meellap Waardig!

Phoenixrood74 zei:
Het programma maakt me echt geen bal uit, zo lang we maar eindigen in een pannenkoekenrestaurant.(y) EMW: Elke Meellap Waardig!

Dan moet ik je helaas ernstig teleurstellen :D

Is je mailbox trouwens vol of zo, of negeer je mij gewoon? :confused: ;)

555999_262163787211519_100002536983153_555664_1012165357_n.jpg

Mooie nieuwe ruit in de Camry laten zetten. Lekkere oude voorraad nog met de obligate blauwe baan aan de bovenzijde.
Laat nu op 21 april de zon maar schijnen :cool:

Voorjaarsrit gaan we (vrouwlief en ik) mee. Helemaal met een pannenkoekhuis (dat gaat ze leuk vinden). Dat weekend in mei kom ik niet. Drie dagen hee, het is toch geen bivak?:T

Terug
Bovenaan