Guest
Vooral dat eerste. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moet je toch eens uitleggen hoe je dat doet met twee auto's.Idranor zei:Phoenixrood74 zei:Doen! Lijkt me een prachtig gezicht!
Zijn er trouwens nog EMW-ers die zaterdag a.s. meerijden met de Skoda-club (zie de mail van onze secretaris)?
Ja ik wel. Nu ik mijn Skoda verkocht heb is het dan toch eindelijk wel eens tijd deel te nemen aan een Skoda-meeting, niet in de laatste plaats omdat de EMW-meetingen steeds worden gepland op dagen dat ik niet kan en ik toch wel eens een keertje eruit wil met de cabrio.
Ik ga met de Zastava en de cabrio, dus ik ga een beetje als EMW'er en een beetje als Skoda Clublid.
22 september gaat m helaas ook niet worden, behalve dat mn schoonpa z'n verjaardag viert, viert de Peugeot Club NL ook het 25-jarig bestaan.
Gezien en aangepast. Ik zat trouwens net aan de tostieling.grensrijder zei:De Jostiband zou niet komen, begreep ik uit het persbericht. Jij hebt trouwens de Jostiling!
Eddy C zei:Misschien is iedereen met de camper op reis:
![]()
Moderator
Phoenixrood74 zei:Wat een rust hier. Is heel EMW op vakantie naar Alicanta?
Moderator
Eddy C zei:of op stap met de Sulky:
![]()
Phoenixrood74 zei:Moet je toch eens uitleggen hoe je dat doet met twee auto's.Idranor zei:Phoenixrood74 zei:Doen! Lijkt me een prachtig gezicht!
Zijn er trouwens nog EMW-ers die zaterdag a.s. meerijden met de Skoda-club (zie de mail van onze secretaris)?
Ja ik wel. Nu ik mijn Skoda verkocht heb is het dan toch eindelijk wel eens tijd deel te nemen aan een Skoda-meeting, niet in de laatste plaats omdat de EMW-meetingen steeds worden gepland op dagen dat ik niet kan en ik toch wel eens een keertje eruit wil met de cabrio.
Ik ga met de Zastava en de cabrio, dus ik ga een beetje als EMW'er en een beetje als Skoda Clublid.Ik probeer me er misschien ook nog tussen te wringen als er nog plaats is. Ik werd alleen wat afgeschrikt door die Josti-band en aanverwante zaken.
marathonmetallic zei:Eddy C zei:of op stap met de Sulky:
![]()
Leuk, die Ritmo deurklinken
Fijne vakantie, EMW'ers. En blijf tijdens de vakantie hier posten (ben zelf een van de vele stille volgers ...)
grensrijder zei:Gezien je naam en avatar moet je haast wel een bekende van Phoenixrood74 zijn.![]()
Nee, ik heb het uiteindelijk niet meer geprobeerd omdat ik 's middags al een afspraak in Utrecht had en het bejaardengehalte me toch wat tegenhield...Idranor zei:Heb je je er nog tussen kunnen wringen? Ik zag dat vrij snel na mijn aanmelding de boel vol zat... Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat daar maar de Jostiband was inderdaad gecancelled.Phoenixrood74 zei:Ik probeer me er misschien ook nog tussen te wringen als er nog plaats is. Ik werd alleen wat afgeschrikt door die Josti-band en aanverwante zaken.Idranor zei:Phoenixrood74 zei:Zijn er trouwens nog EMW-ers die zaterdag a.s. meerijden met de Skoda-club (zie de mail van onze secretaris)?
Ik ga met de Zastava en de cabrio, dus ik ga een beetje als EMW'er en een beetje als Skoda Clublid.
Mag ik je op de eerste plaats feliciteren met je meer dan uitstekende smaak op het gebied van auto's? De Lexus staat sinds kort in de verkoop. Ik verwacht binnen twee maanden mijn wagenpark tot drie te hebben teruggebracht.marathonmetallic zei:Integendeel. Onze wagenparken groeien steeds meer naar elkaar toe. Als ik mijn Touran inruil voor een RO80, en PR74 verkoopt zijn Lexus dan lopen we qua wagenpark 1:1![]()
marathonmetallic zei:Integendeel. Onze wagenparken groeien steeds meer naar elkaar toe. Als ik mijn Touran inruil voor een RO80...
Phoenixrood74 zei:Mag ik je op de eerste plaats feliciteren met je meer dan uitstekende smaak op het gebied van auto's? De Lexus staat sinds kort in de verkoop. Ik verwacht binnen twee maanden mijn wagenpark tot drie te hebben teruggebracht.marathonmetallic zei:Integendeel. Onze wagenparken groeien steeds meer naar elkaar toe. Als ik mijn Touran inruil voor een RO80, en PR74 verkoopt zijn Lexus dan lopen we qua wagenpark 1:1![]()
ZDRIE zei:vandaag de steiger weer afgebroken.
Nog steeds geen antwoord... Zou alles goed zijn?grensrijder zei:ZDRIE zei:vandaag de steiger weer afgebroken.
Oei, veel schade? Geen letsel opgelopen?![]()
Phoenixrood74 zei:Nog steeds geen antwoord... Zou alles goed zijn?![]()
Ik ken iemand anders die nu waarschijnlijk ook aan het (Belgische) bier zit.simca1006 zei:Phoenixrood74 zei:Nog steeds geen antwoord... Zou alles goed zijn?![]()
ZDRIE kennende zit ie gewoon aan het bier en is de tijd vergeten!
![]()