Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Idranor zei:
Phoenixrood74 zei:
Doen! Lijkt me een prachtig gezicht!

Zijn er trouwens nog EMW-ers die zaterdag a.s. meerijden met de Skoda-club (zie de mail van onze secretaris)?

Ja ik wel. Nu ik mijn Skoda verkocht heb is het dan toch eindelijk wel eens tijd deel te nemen aan een Skoda-meeting, niet in de laatste plaats omdat de EMW-meetingen steeds worden gepland op dagen dat ik niet kan en ik toch wel eens een keertje eruit wil met de cabrio. :p

Ik ga met de Zastava en de cabrio, dus ik ga een beetje als EMW'er en een beetje als Skoda Clublid.

22 september gaat m helaas ook niet worden, behalve dat mn schoonpa z'n verjaardag viert, viert de Peugeot Club NL ook het 25-jarig bestaan.
Moet je toch eens uitleggen hoe je dat doet met twee auto's.:D Ik probeer me er misschien ook nog tussen te wringen als er nog plaats is. Ik werd alleen wat afgeschrikt door die Josti-band en aanverwante zaken.

Edit: de EMW-ling. Misschien niet zo voor de hand liggend, maar deze generatie Honda Accord is ook alweer bijna vergeten:

8x69he.jpg

De Jostiband zou niet komen, begreep ik uit het persbericht. Jij hebt trouwens de Jostiling!

grensrijder zei:
De Jostiband zou niet komen, begreep ik uit het persbericht. Jij hebt trouwens de Jostiling!
Gezien en aangepast. Ik zat trouwens net aan de tostieling.

@grensrijder, jammer van die veiling. Je hebt in ieder geval je best gedaan om er bij te kunnen zijn, maar er zijn grenzen.
@PR74, het beginAccord is goed. Ook weer zo'n auto die ik ooit nog eens wil hebben. Doe er dan ook gelijk maar een Rover 620 bij.

Ik zag van de week het laatste model Legend rijden. Heb ik nog eens een paar uur mee mogen sturen. Beroerde schokdemping, maar verder wel een plezierige auto.

24HondsmhM.jpg

Belachelijke tarieven,die veiling. Ik snap je keuze al was het natuurlijk wel een leuke happening geweest om zoiets mee te maken.

Phoenixrood74 zei:
Wat een rust hier. Is heel EMW op vakantie naar Alicanta?

Ik zit nogal in de vakantiestress. Vorige week dinsdag had ik de Jaguar naar de garage gebracht en hij is nog niet klaar :( Het plan was om morgenochtend vroeg te vertrekken maar dat gaat dus niet door. Waarschijnlijk kan ik dus pas morgen eind van de middag weg.

Dan ga je toch met de Corvette? Of moet je die ook nog ophalen? Anders de P100. Hoef je geen tent mee te nemen.

Met zes auto's moet er toch altijd een alternatief zijn. De P100 lijkt mij toch een ideale vakantie-auto. Heb je ook een keer profijt van het feit dat het een diesel is. Het gaat vast allemaal iets langzamer, maar het is tenslotte vakantie en je hebt altijd een noodslaapplaats bij je.
Mocht je het leven moe zijn dan kun je de Cuore lenen om door de Alpenpassen te rijden.

Corvette is ook nog niet klaar. Alles zou inmiddels werken behalve de cruisecontrol. Is waarschijnlijk de snelheidssensor. Mijn andere auto's wil ik echt niet de aanstaande vakantie aandoen. Acht dagen, 4000 km, 40 passen, veel hoogteverschil. Dat is een martelgang voor de ouwetjes.

Valt mee, hoor. Dat kilometers vreten zou ze juist goed doen. Ik kan me echter wel voorstellen dat je aan de Jaguar meer lol beleeft en dat die meer zekerheid geeft.

@Rzasa: fijne vakantie!
@Wouter82: vervelend! Wist de garage dat je de auto morgen nodig hebt of was je ervan uitgegaan dat je hem allang terug zou hebben? Ik kan me voorstellen dat je met de Jaguar wilt gaan. Die is toch het meest geschikt en je zult waarschijnlijk ook stevig over de passen willen gaan.
@Eddy C en Grensrijder: dat geniale Subaru-hutje gaat niet op vakantie, maar op kruistocht!:D

Een stille volger mag best naar voren stappen, m.a.w. wees welkom! Wordt lid!(y)

Phoenixrood74 zei:
Idranor zei:
Phoenixrood74 zei:
Doen! Lijkt me een prachtig gezicht!

Zijn er trouwens nog EMW-ers die zaterdag a.s. meerijden met de Skoda-club (zie de mail van onze secretaris)?

Ja ik wel. Nu ik mijn Skoda verkocht heb is het dan toch eindelijk wel eens tijd deel te nemen aan een Skoda-meeting, niet in de laatste plaats omdat de EMW-meetingen steeds worden gepland op dagen dat ik niet kan en ik toch wel eens een keertje eruit wil met de cabrio. :p

Ik ga met de Zastava en de cabrio, dus ik ga een beetje als EMW'er en een beetje als Skoda Clublid.
Moet je toch eens uitleggen hoe je dat doet met twee auto's.:D Ik probeer me er misschien ook nog tussen te wringen als er nog plaats is. Ik werd alleen wat afgeschrikt door die Josti-band en aanverwante zaken.

Gewoon de cabrio aan de trekhaak van de Zastava hangen. Althans dat dacht ik, maar toen bleek de Zastava helemaal geen trekhaak te hebben! :eek: Dus vriendin maar meegevraagd. :)

Heb je je er nog tussen kunnen wringen? Ik zag dat vrij snel na mijn aanmelding de boel vol zat... Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat daar maar de Jostiband was inderdaad gecancelled.

marathonmetallic zei:
Eddy C zei:
of op stap met de Sulky:

6680822609_502e029b64_z.jpg

Leuk, die Ritmo deurklinken :)

Fijne vakantie, EMW'ers. En blijf tijdens de vakantie hier posten (ben zelf een van de vele stille volgers ...)

Gezien je naam en avatar moet je haast wel een bekende van Phoenixrood74 zijn. ;)

Integendeel. Onze wagenparken groeien steeds meer naar elkaar toe. Als ik mijn Touran inruil voor een RO80, en PR74 verkoopt zijn Lexus dan lopen we qua wagenpark 1:1 :cool:

Idranor zei:
Phoenixrood74 zei:
Idranor zei:
Phoenixrood74 zei:

Ik probeer me er misschien ook nog tussen te wringen als er nog plaats is. Ik werd alleen wat afgeschrikt door die Josti-band en aanverwante zaken.
Heb je je er nog tussen kunnen wringen? Ik zag dat vrij snel na mijn aanmelding de boel vol zat... Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat daar maar de Jostiband was inderdaad gecancelled.
Nee, ik heb het uiteindelijk niet meer geprobeerd omdat ik 's middags al een afspraak in Utrecht had en het bejaardengehalte me toch wat tegenhield...

marathonmetallic zei:
Integendeel. Onze wagenparken groeien steeds meer naar elkaar toe. Als ik mijn Touran inruil voor een RO80, en PR74 verkoopt zijn Lexus dan lopen we qua wagenpark 1:1 :cool:
Mag ik je op de eerste plaats feliciteren met je meer dan uitstekende smaak op het gebied van auto's? De Lexus staat sinds kort in de verkoop. Ik verwacht binnen twee maanden mijn wagenpark tot drie te hebben teruggebracht.

Phoenixrood74 zei:
marathonmetallic zei:
Mag ik je op de eerste plaats feliciteren met je meer dan uitstekende smaak op het gebied van auto's? De Lexus staat sinds kort in de verkoop. Ik verwacht binnen twee maanden mijn wagenpark tot drie te hebben teruggebracht.

Tot 3 PR74? mis ik een stukje van de puzzel Passat, Ro en Lexus, wat hebbie nog meer dan.

Heerlijk, vandaag de steiger weer afgebroken. Het huis zit voor de komende jaren weer strak in de lak. Nu mijzelf nog even letterlijk ontgroenen.

Ik weet niet wie je bedoeld maar deze heb ik zojuist maar eens opengemaakt:

Noblesse_bier.jpg

Die ken ik niet, maar deze valt ook in de categorie Elk Moutproduct Waardig. Proost!

Weet iemand trouwens of Wouter82 zijn Dsjèèg op tijd terug heeft gekregen voor zijn vakantie?

Aangezien hij niet reageert meer in dit topic ga ik er uit van wel. Zijn mobiel is niet geschikt voor internet dus heeft hij alle tijd om te bezinnen in de Alpen.

Zo weer boven water, steigerbier is op. Oh nee pannebier :D

3 BBQ feestjes in 3 dagen tijd, ik voel mij nu zelf een kiloknaller.

Yep, het is gelukt met de Jag. Vrijdagmiddag voor vertrek werd er onverhoeds nog een elektronische storing gevonden, code P1000. Ik heb voor Wouter op internet gezocht en ontdekte dat dit betekent dat de motor na werkzaamheden (in dit geval het vervangen van de accu en dus het loskoppelen van het elektrisch circuit) gewoon een emissietestcyclus moet doorlopen, wat onder het rijden gebeurt. Hij is er toen rechtstreeks mee naar de Alpen vertrokken en ik kreeg vandaag een sms'je dat de auto prima functioneert.

Mooi. Ik las een beetje te snel en zag 'code P100', maar niets is minder waar want hij is toch met de Jag op pad.

De ideale combinatie is: boodschappen doen bij de C1000 in je P100 op Pirelli P1000-banden zonder P1000-meldingen. Die boodschappen moeten natuurlijk wel voor een EMWevenement zijn. Worstjes voor allen en steigerbier voor ZDrie. Succes verzekerd!

Natuurlijk. Tjolk valt in de buitencategorie. Zonder Tjolk geen blij volk.

Naast noblesse bier is deze:
3b5ace2f82999cd3e741fce10c4e7a28_320x320.jpg

ook lekker!

Tja... Tjolkbier is natuurlijk DE TOP! :D

Wil iemand dat Tjolk-verhaal eens uitleggen aan iemand die er nooit van heeft mogen genieten..?

Terug
Bovenaan