Guest
Als je het gaat uitleggen, is het niet half zo leuk meer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je zult het misschien niet geloven, maar er is ook nog leven naast de Mazda 626...Martyn83r zei:Goh... noblesse Bier.... nooit van gehoord zeg
ken het alleen als actiemodel van de mazda 626 in 1986![]()
Goed, dan ga ik maar weer terug naar de Tjolk-negeermodus...grensrijder zei:Als je het gaat uitleggen, is het niet half zo leuk meer.
Phoenixrood74 zei:Je zult het misschien niet geloven, maar er is ook nog leven naast de Mazda 626...Martyn83r zei:Goh... noblesse Bier.... nooit van gehoord zeg
ken het alleen als actiemodel van de mazda 626 in 1986![]()
Deze auto kwam ik gisteren tegen toen ik oude foto's aan het bekijken was. Ik dacht toen nog: als ik weer de EMW-ling heb, wordt dit 'm. Nou, dit is 'm dus:
![]()
Belabberd cabrio rijden, dat is eigenlijk wel heel EMW!Idranor zei:Ja de Ritmo doet het al lang weer, even rondstruinen bij GAOS en ontdekken dat de koppelingskabel van een Ibiza serie 1 gelijk is aan die van Ritmo 1 (itt kabels van 127, 128, Ritmo serie 3, Panda...). Vervangen is zo gebeurd. Vervolgens nieuwe accu en de Ritmo rijdt weer. Nog altijd belabberd maar ik rijd wel lekker open.
Idranor zei:Het onderstel. Niet qua ontwerp maar wel qua staat. Ik heb al van alles vervangen (bladveer, schokdempers, draagarm) en het wordt wel iets beter maar nog niet goed. Ik ga rustig door met onderdelen vervangen en wie weet rijdt de Ritmo ooit weer zoals hij bedoeld is.
grensrijder zei:Idranor zei:Het onderstel. Niet qua ontwerp maar wel qua staat. Ik heb al van alles vervangen (bladveer, schokdempers, draagarm) en het wordt wel iets beter maar nog niet goed. Ik ga rustig door met onderdelen vervangen en wie weet rijdt de Ritmo ooit weer zoals hij bedoeld is.
Wat voel je dan tijdens het rijden? Zwabbert hij? Stuitert hij?
Eddy C zei:Gefeliciteerd met de verkoop. Op zo'n manier kun je er met een gerust hart afscheid van nemen. Hoe is de belangstelling voor de rest van de verkoopwaar?
Phoenixrood74 zei:Wat heb je toch weer een goede smaak, ZDrie!Al vind ik de sedan echt stukken mooier. Deze is eigenlijk best vreemd vormgegeven, maar zijn zeldzaamheid maakt hem dan weer aantrekkelijk.
Moderator
Moderator
Phoenixrood74 zei:Het was vroeger zo'n keurige jongen, die Wouter!![]()
Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Het was vroeger zo'n keurige jongen, die Wouter!![]()
Dat brave imago zal zeer binnenkort hopelijk nog wat verder geslonken zijn
![]()
Eerst nog maar eens even nagenieten van de vakantie![]()
Ik heb je naam alvast voor je aangepast.Stouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Het was vroeger zo'n keurige jongen, die Wouter!![]()
Dat brave imago zal zeer binnenkort hopelijk nog wat verder geslonken zijn![]()
Phoenixrood74 zei:Dus Grensrijder mag de auto van Wouter gaan schoonmaken? Vreemd.
Eddy C zei:Ik ken de Tjolk-cultstatus hier ook niet, maar dat spul dateert uit de tijd dat Twix nog Raider heette, Wubbo Ockels iedere week in de Kijk stond, Croky uitdeelzakjes nog in een kartonnen doos zaten en vier versnellingen de standaard was.
Moderator
Phoenixrood74 zei:Ik heb je naam alvast voor je aangepast.Stouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Het was vroeger zo'n keurige jongen, die Wouter!![]()
Dat brave imago zal zeer binnenkort hopelijk nog wat verder geslonken zijn![]()
Twix zei:Eddy C zei:Ik ken de Tjolk-cultstatus hier ook niet, maar dat spul dateert uit de tijd dat Twix nog Raider heette, Wubbo Ockels iedere week in de Kijk stond, Croky uitdeelzakjes nog in een kartonnen doos zaten en vier versnellingen de standaard was.
Heren, willen jullie mij er wel even buiten laten?
Phoenixrood74 zei:Het is dus toch Hulst geworden. Ik dacht dat jullie het plan hadden om het evenement iets noordelijker te organiseren? Maakt niet uit, ik denk dat ik een B&B ga regelen.
Moderator
Eddy C zei:Welkom terug Wouter!
![]()
Ik woon in Den Haag, dus de nettowinst zou voor mij vrij gering zijn.Auto-fan zei:Heb nog een kamer 'te huur' in de buurt van Rotterdam anders.![]()
Wouter82 zei:De Stellar heeft een kapot knipperlichtje linksvoor. Dat zou je toch makkelijk moeten kunnen vervangen, maar nee hoor. Het summiere tekeningetje in het instructieboekje helpt ook niet. Misschien even mee langs de Hyundai-dealer![]()
![]()
Wat een vreemde reactie. Het is toch algemeen bekend dat de Stellar destijds zijn tijd ver vooruit was?grensrijder zei:Wouter82 zei:De Stellar heeft een kapot knipperlichtje linksvoor. Dat zou je toch makkelijk moeten kunnen vervangen, maar nee hoor. Het summiere tekeningetje in het instructieboekje helpt ook niet. Misschien even mee langs de Hyundai-dealer![]()
![]()
Het is dan toch wel een heel moderne auto, in dit opzicht!![]()
simca1006 zei:Doet me denken aan "Guus kom naor huus". Die kocht ook een snelle Amerikaan!![]()
Moderator
Phoenixrood74 zei:Wat een vreemde reactie. Het is toch algemeen bekend dat de Stellar destijds zijn tijd ver vooruit was?grensrijder zei:Wouter82 zei:De Stellar heeft een kapot knipperlichtje linksvoor. Dat zou je toch makkelijk moeten kunnen vervangen, maar nee hoor. Het summiere tekeningetje in het instructieboekje helpt ook niet. Misschien even mee langs de Hyundai-dealer![]()
![]()
Phoenixrood74 zei:Wat een vreemde reactie. Het is toch algemeen bekend dat de Stellar destijds zijn tijd ver vooruit was?grensrijder zei:Wouter82 zei:De Stellar heeft een kapot knipperlichtje linksvoor. Dat zou je toch makkelijk moeten kunnen vervangen, maar nee hoor. Het summiere tekeningetje in het instructieboekje helpt ook niet. Misschien even mee langs de Hyundai-dealer![]()
![]()
Ik zit er nu nog en het bevalt me prima!grensrijder zei:Phoenixrood74 zei:Wat een vreemde reactie. Het is toch algemeen bekend dat de Stellar destijds zijn tijd ver vooruit was?grensrijder zei:Wouter82 zei:De Stellar heeft een kapot knipperlichtje linksvoor. Dat zou je toch makkelijk moeten kunnen vervangen, maar nee hoor. Het summiere tekeningetje in het instructieboekje helpt ook niet. Misschien even mee langs de Hyundai-dealer![]()
![]()
Was het niet benauwd voor je, onder die steen?
Moderator
rzasa zei:Bestaat Staalgevoel nog?