Guest
Wouter82 zei:[size=x-small]Hoewel er alweer een "offer you can't refuse" gloort aan de horizon...[/size]![]()
Meer uitleg graag!
Die leuke Aerodeck staat nog steeds te koop en is nu zelfs gezakt in prijs... Lastig lastig lastig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:[size=x-small]Hoewel er alweer een "offer you can't refuse" gloort aan de horizon...[/size]![]()
Ho, ho: dat is geen kritiek op Staalgevoel, maar een citaat van een verspreking van iemand (ik meen Martyn83er) op de laatste ALV.grensrijder zei:Kritiek op Staalgevoel? Ik zou zeggen: doe jij het zelf dan beter! Sterker nog, begin maar gelijk met de eerstvolgende editie.Phoenixrood74 zei:Contactslet: dat is weer een mooie toevoeging aan het EMWoordenboek, net als bijvoorbeeld staalfouten.![]()
![]()
Mijn IS is ook nog steeds te koop. Ik kreeg zojuist een bod via de ANWB verkoopservice en ook dat was schandalig laag. Ik ben dus, zeker voor jou, wel bereid aardig wat van de oorspronkelijke vraagprijs af te doen. Dan zijn er hopelijk twee mensen blij.Legacy3.0R zei:Mja ik overweeg sterk om 'ns te bellen hoor, lijkt me een leuk en irrationeel projectje. Binnen een jaar is hij oldtimer. Maar er is duidelijk carrosseriewerk aan, en dat kan ik niet zelf en dan loopt zoiets al snel op. En mijn favoriete kleur voor de Aerodeck is wit. En het voornaamste: ik heb er niet echt plaats voor. Tenzij ik bij familie aanklop en het is maar de vraag of die zo'n "hok" willen stallen.
Phoenixrood74 zei:Mijn IS is ook nog steeds te koop. Ik kreeg zojuist een bod via de ANWB verkoopservice en ook dat was schandalig laag. Ik ben dus, zeker voor jou, wel bereid aardig wat van de oorspronkelijke vraagprijs af te doen. Dan zijn er hopelijk twee mensen blij.Legacy3.0R zei:Mja ik overweeg sterk om 'ns te bellen hoor, lijkt me een leuk en irrationeel projectje. Binnen een jaar is hij oldtimer. Maar er is duidelijk carrosseriewerk aan, en dat kan ik niet zelf en dan loopt zoiets al snel op. En mijn favoriete kleur voor de Aerodeck is wit. En het voornaamste: ik heb er niet echt plaats voor. Tenzij ik bij familie aanklop en het is maar de vraag of die zo'n "hok" willen stallen.
Moderator
Legacy3.0R zei:Volgens mij is de verbruiksmeter wel kapot. No way dat dat ding 1 op 12 loopt.
Ach, ZDRIE staat - net als vrijwel alle andere leden van Elk Merk Waardig - gewoon open voor een veelvoud aan modellen en merken uit allerlei landen. Dat maakt onze vereniging ook zo leuk: het respect en de waardering voor elkaars voorkeur en keuzes. Net als oprechte belangstelling voor elkaars wagenpark en welzijn, overigens.FLYING DUCKMAN zei:ga je mond spoelen ZDRIE, ik in een japanner.....de gedachte al!...alhoewel een Copen.....
FLYING DUCKMAN zei:Ik heb eerlijk gezegd wel een zwak voor Daihatsu. Altijd al leuke auto's gevonden
FLYING DUCKMAN zei:ga je mond spoelen ZDRIE, ik in een japanner.....de gedachte al!...alhoewel een Copen.....
929V6 zei:Binnenkort 't omgekeerde: een Toyota Hiace op Expert/Jumpy-basis...
Wouter82 zei:Hoe dan ook een ideale klusbus voor FD![]()
Moderator
Phoenixrood74 zei:Ja, Wouter, hoe zit dat eigenlijk? De Corvette heb je alweer een tijdje, dus moet er niet eens iets nieuws komen?
Ik heb ook al zeker een half jaar geen auto meer aangeschaft.........Phoenixrood74 zei:Ik durf het bijna niet te zeggen, maar je hebt volkomen gelijk!
Dat is niet goed. Dat is helemaal niet goed. Wat is er met je aan de hand?stoterstangen90 zei:Ik heb ook al zeker een half jaar geen auto meer aangeschaft.........Phoenixrood74 zei:Ik durf het bijna niet te zeggen, maar je hebt volkomen gelijk!
Om een zeker iemand te parafraseren zou ik willen zeggen: gef-Ital-citeerd!stoterstangen90 zei:Wel is sinds vandaag de Ital weer voor 2 jaar voorzien van Apekool
stoterstangen90 zei:Wel is sinds vandaag de Ital weer voor 2 jaar voorzien van Apekool
Stuurhuis en remklauw vervangen.Eddy C zei:stoterstangen90 zei:Wel is sinds vandaag de Ital weer voor 2 jaar voorzien van Apekool
Nog narigheden gehad voor de keuring?
Ik zag trouwens gisteren een Ascona ( JN-12-HB ) in zo'n poepbruine kleur als de Ital.