Guest
rzasa zei:Bestaat Staalgevoel nog?
Yep, het is vandaag afgerond, dus ik verwacht dat onze secretaris het binnen 48 uur gaat versturen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:Bestaat Staalgevoel nog?
grensrijder zei:rzasa zei:Bestaat Staalgevoel nog?
Yep, het is vandaag afgerond, dus ik verwacht dat onze secretaris het binnen 48 uur gaat versturen!
stoterstangen90 zei:met Peugeot 504 breakachterlichten
Guus Leferink zei:En, PR74, die Sbarro's hebben het front van een Passat b1![]()
Guus Leferink zei:Oef, een Monteverdi Safari....
Is die EMW?
Valt mee, want het is het front van een faceliftversie en die vind ik (uit nostalgische overwegingen) veel minder begerenswaardig.isla zei:Guus Leferink zei:En, PR74, die Sbarro's hebben het front van een Passat b1![]()
Dat had je nou net niet moeten zeggen Guus, dit wordt dus "hebbe, hebbe" voor PR74 en dat nou hij net aan het afbouwen is. Tja, het zit niet altijd mee in het leven.
Phoenixrood74 zei:Valt mee, want het is het front van een faceliftversie en die vind ik (uit nostalgische overwegingen) veel minder begerenswaardig.
Is niet nodig hoor, ik kruip weer lekker onder mijn steen.isla zei:Phoenixrood74 zei:Valt mee, want het is het front van een faceliftversie en die vind ik (uit nostalgische overwegingen) veel minder begerenswaardig.
Hè gelukkig, ik was al druk aan het speuren naar een geschikte zelfhulpgroep voor jou.
Klassiekerrijder zei:Met een beetje geluk is het daar in ieder geval nog droog.
Wouter82 zei:Digitaal betalen gaat alleen niet bijster snel dus ik weet niet of het dit weekend al gaat lukken![]()
Heb je het lang genoeg geprobeerd en de motor van de andere auto laten draaien? En heb je goede startkabels en niet al te dunne? Dat laatste kan ook flink verschil uitmaken. Ik heb wel goede startkabels. Die liggen momenteel in een van de oudjes in de stalling. Laat maar weten of ik kan helpen. Dan wil ik als beloning wel mee naar Zuilichem.Wouter82 zei:Nog een probleempje met de Stellar, nu mijn eigen schuld: ik heb de deur niet goed dicht gehad de afgelopen twee weken en nu is de (nieuwe) accu leeg. Zo leeg dat startkabels niet meer helpen. Wat nu? Moet ik weer een nieuwe accu kopen of is er nog een andere oplossing?
Moderator
Wouter82 zei:Dat wil zeker wel doen! Sowieso om even lekker te rijden maar ook voor een mooi plaatje dat op canvas kan
Digitaal betalen gaat alleen niet bijster snel dus ik weet niet of het dit weekend al gaat lukken![]()
Moderator
grensrijder zei:Je kunt gewoon je bank bellen om je pinlimiet voor één dag te verhogen en dan via pin te betalen bij het ophalen.
Wouter82 zei:En contact betalen vond ik ook weer niet zo praktisch![]()
grensrijder zei:Je moet ook niet het contact betalen, maar de auto.
Moderator
grensrijder zei:Toevallig ben ik met iets anders bezig waarin een rood interieur zit. Dat is nog vele malen mooier.
Wouter82 zei:Ah, een contactslet in plaats van een contactslot
Trouwens, grens, wat zijn we aan het doen?
grensrijder zei:Toevallig ben ik met iets anders bezig waarin een rood interieur zit. Dat is nog vele malen mooier.
Moderator
grensrijder zei:Nee nee, het begint met een J en Wouter heeft ook iets van dat merk. Betekent wel dat er iets anders moet verdwijnen uit het wagenpark.
Contactslet: dat is weer een mooie toevoeging aan het EMWoordenboek, net als bijvoorbeeld staalfouten.Wouter82 zei:Ah, een contactslet in plaats van een contactslot
grensrijder zei:Uhhh... een witte XJ40 3.6 Sovereign met rood leer, uit 1986, dus economisch zeer geschikt voor LPG.
Moderator
Phoenixrood74 zei:Aan de quote hierboven kunnen we al zien wie het EMW-lid is waarmee Grensrijder de Jaguar gaat kopen. Niet zo onschuldig doen, Wouter!
Phoenixrood74 zei:Contactslet: dat is weer een mooie toevoeging aan het EMWoordenboek, net als bijvoorbeeld staalfouten.Wouter82 zei:Ah, een contactslet in plaats van een contactslot
Aan de quote hierboven kunnen we al zien wie het EMW-lid is waarmee Grensrijder de Jaguar gaat kopen. Niet zo onschuldig doen, Wouter!