Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
VW 1200 zei:Beetje laat maar hier nog wat foto's van Operatie Save the Stellar
![]()
de leermeester zei:was vooral zelf aan het uitzoeken hoe het allemaal precies zat.
929V6 zei:(moeten we wel ergens een Taunus ronselen).
Moderator
929V6 zei:Je zou de achterlichtkappen op een of andere manier moeten kunnen polijsten aan de binnenkant. x-trailrijder weet daar wel iets van volgens mij.
Wouter82 zei:929V6 zei:Je zou de achterlichtkappen op een of andere manier moeten kunnen polijsten aan de binnenkant. x-trailrijder weet daar wel iets van volgens mij.
Ik weet even zijn naam niet meer, met hij met de Mercury Grand Marquis heeft de binnenzijde van de achterlichten bekleed met aluminiumfolie. Dat zou een behoorlijk goed effect geven. Edit - hij heeft er een topic over gemaakt: https://www.autoweek.nl/forum/read.php?6,4748906,4748906#msg-4748906
Moderator
rzasa zei:Yes! Oh shit, die vraagprijs...
https://link.marktplaats.nl/535934644
Klassiekerrijder zei:Niet verkeert voor een auto die in nieuwstaat verkeerd.
Phoenixrood74 zei:Ik had ook al de neiging om wat met onderschriften te gaan spelen! Bijvoorbeeld:
![]()
Wouter: 'Wat is dit eigenlijk voor soort gereedschap?'
Stoterstangen: 'Dat leg ik je zo uit. Ik ben nu even de Stellar aan het optillen.'
stoterstangen90 zei:Geniaal hutje toch?
simca1006 zei:stoterstangen90 zei:Geniaal hutje toch?
Als je daarmee naar het EMWeekend wil komen mag je wel een dagje eerder vertrekken....![]()
Er hangt gewoon een 50 pk dieselmotor in en te top ligt rond de 80.929V6 zei:simca1006 zei:stoterstangen90 zei:Geniaal hutje toch?
Als je daarmee naar het EMWeekend wil komen mag je wel een dagje eerder vertrekken....![]()
Als je hem op een autoambulance achter de XM hangt ben je sneller.![]()
Matrancho zei:
stoterstangen90 zei:Er hangt gewoon een 50 pk dieselmotor in en te top ligt rond de 80.
En daar is volgens mij ook nog wel wat aan te doen. Het is dus pertinent geen brommobiel. In Duitsland zijn ze gekeurd tot maximaal 4 ton. Met een keuring ton 3,5 ton mag het ding nog 1800 kilo meenemen.
Dat is natuurlijk helemaal geen raar idee.Legacy3.0R zei:50pk op 3,5 ton... Dan hoop ik dat je enkel auto's gaat ophalen in hoger gelegen gebieden dan je eindbestemming!
... Of je legt er een HDI-blok in natuurlijk![]()
Gezien de ledengroei van Elk Merk Waardig zul je bij het komende EMWeekend wel met iets groters moeten aankomen dan die krappe Dorchester.grensrijder zei:Da's een oude bekende. Ik wist niet dat hij ondertussen in Nederland verblijft. Mooi kan ik 'm niet noemen, maar hij zou best in de collectie hier passen.Matrancho zei:Ik vind dit echt iets voor Grensrijder. Waarom? Geen idee!!!![]()
Het is de beroemdste Croma van Nederland!simca1006 zei:Vanochtend reed ik op de A27. Ter hoogte van Nieuwegein kwam ik een paar gasten in een Astra tegen. Niks bijzonders zou je zeggen. Die gasten bekeken de Croma en vervolgens kreeg ik een positief duimpje te zien en werd er het Youngtimer magazine omhoog gehouden. Blijkbaar een herkenning! Leuk!![]()
Lijkt me een uitstekend plan!grensrijder zei:Misschien dan maar de Dorchester én de Kirklees? Dan kunnen we i.i.g. met zestien personen op pad.![]()
Phoenixrood74 zei:Lijkt me een uitstekend plan!grensrijder zei:Misschien dan maar de Dorchester én de Kirklees? Dan kunnen we i.i.g. met zestien personen op pad.![]()
Een naheffing voor het drankgebruik was toch al ingepland voor het EMWeekend?grensrijder zei:Phoenixrood74 zei:Lijkt me een uitstekend plan!grensrijder zei:Misschien dan maar de Dorchester én de Kirklees? Dan kunnen we i.i.g. met zestien personen op pad.![]()
Dan zoek ik nog wel sponsors voor de brandstof.
Phoenixrood74 zei:Een naheffing voor het drankgebruik was toch al ingepland voor het EMWeekend?grensrijder zei:Phoenixrood74 zei:Lijkt me een uitstekend plan!grensrijder zei:Misschien dan maar de Dorchester én de Kirklees? Dan kunnen we i.i.g. met zestien personen op pad.![]()
Tagora zei:Ik heb nog een kratje hunnebedbier in huis! Het bestaat echt!!!
Phoenixrood74 zei:Een naheffing voor het drankgebruik was toch al ingepland voor het EMWeekend?grensrijder zei:Phoenixrood74 zei:Lijkt me een uitstekend plan!grensrijder zei:Misschien dan maar de Dorchester én de Kirklees? Dan kunnen we i.i.g. met zestien personen op pad.![]()
Ik ook, beetje weinig artikelen. Nadeel van YM vind ik weer de meligheid in de schrijfstijl en vaak te korte beschrijvingen van het rijgedrag. Er is dan een heel lange introductie en dan wordt er de laatste alinea ook nog een stukje gereden. Dit soort rare exoten (net als die Sera) interesseren me ook helemaal niet, hoop niet dat YM die kant op gaat. Dergelijke curiosa sluiten niet echt aan bij wat ik van een youngtimer magazine verwacht, want niet in NL geleverd, vrijwel niemand heeft er iets mee en niet geschikt als youngtimer (geen onderdelen). Er zijn nog zoveel gewone auto's om aandacht aan te besteden..rzasa zei:Cool, de Nissan die ik op ebay had gespot wordt besproken in het nieuwe YTM!
![]()
Overigens vind ik de eerste uitgave van Auto Motor Youngtimer tegenvallen.
Precies. Over de Mercedes 124 willen we artikelen lezen. Liefst de dieselversiesBeros zei:Ik ook, beetje weinig artikelen. Nadeel van YM vind ik weer de meligheid in de schrijfstijl en vaak te korte beschrijvingen van het rijgedrag. Er is dan een heel lange introductie en dan wordt er de laatste alinea ook nog een stukje gereden. Dit soort rare exoten (net als die Sera) interesseren me ook helemaal niet, hoop niet dat YM die kant op gaat. Dergelijke curiosa sluiten niet echt aan bij wat ik van een youngtimer magazine verwacht, want niet in NL geleverd, vrijwel niemand heeft er iets mee en niet geschikt als youngtimer (geen onderdelen). Er zijn nog zoveel gewone auto's om aandacht aan te besteden..rzasa zei:Cool, de Nissan die ik op ebay had gespot wordt besproken in het nieuwe YTM!
![]()
Overigens vind ik de eerste uitgave van Auto Motor Youngtimer tegenvallen.
Met dit soort opmerkingen vraag ik me af wat je in dit topic te zoeken hebt. Het zal wel een grap zijn, vermoed ik.Beros zei:Nadeel van YM vind ik weer de meligheid in de schrijfstijl en vaak te korte beschrijvingen van het rijgedrag. Er is dan een heel lange introductie en dan wordt er de laatste alinea ook nog een stukje gereden. Dit soort rare exoten (net als die Sera) interesseren me ook helemaal niet, hoop niet dat YM die kant op gaat. Dergelijke curiosa sluiten niet echt aan bij wat ik van een youngtimer magazine verwacht, want niet in NL geleverd, vrijwel niemand heeft er iets mee en niet geschikt als youngtimer (geen onderdelen). Er zijn nog zoveel gewone auto's om aandacht aan te besteden..