Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
D Elzinga zei:https://www.schadeautos.nl/nl/schade/personenauto-s/Metropolitan+Nash-1500+COACH/o/1247620 Ongetwijfeld een hoop nieuw plaatwerk nodig, maar wat een leuke karretjes zijn dit toch
![]()
Wouter82 zei:Is dit geen leuk project voor jou dan?
D Elzinga zei:https://www.schadeautos.nl/nl/schade/personenauto-s/Metropolitan+Nash-1500+COACH/o/1247620 Ongetwijfeld een hoop nieuw plaatwerk nodig, maar wat een leuke karretjes zijn dit toch
![]()
Audi A6 zei:Dat Franse in de collectie komt toch goed met de nieuwe camper?
Maar inderdaad zeer begeerlijke droomklassiekers, vooral die Panhard!
20201123_103606 by M R, on Flickr
20201123_141026 by M R, on FlickrBartM94 zei:Fijn dat de taxaties goed zijn verlopen. Blijft toch een momentopname..
Werk van de Suzuki blijft even stil liggen?
Trouwens wat een mooi lijnenspel heeft die Panhard zeg![]()
Moderator
A3 White zei:Wij hadden een taxateur uit Vlachtwedde, bureau Houtman, aardige man, al 40 jaar in het vak, schijnt een groot liefhebber te zijn van Alpine’s, heeft zowel een oud als nieuw model. Keek goed rond om de auto, wa enthousiast en taxatie waarde wij in mijn ogen hoog, wat hij counterde met “probeer er maar eens een in deze staat te vinden of te maken. Zit natuurlijk wat in.
uwbuurman zei:Tja, dat is wel het nadeel van de nieuwere oudjes. Andere clusters hebben dan ook vast vergelijkbare problemen... Hoop dat je snel een goede vindt.
Sanoma zei:Wat een heerlijk kleurrijk setje zo bij elkaar: de kleuren geven ook wel heel mooi de trends in het bouwjaar weer moet ik zeggen.
Engineer2 zei:Tijdens het vervangen (een klus van bijna 6 uurtjes) (..).
A3 White zei:Zou je niet in een van de garages een verwarming ophangen?
Durashift zei:Engineer2 zei:Tijdens het vervangen (een klus van bijna 6 uurtjes) (..).
Zo dan, dat klinkt als een forse verbouwing van het dashboard. Het zal dus niet zo 'plug and play' gemonteerd zitten als destijds het RNS navigatiesysteem van VW...
Software inladen zal ook wel enige tijd in beslag hebben genomen. Maar toch, 6 uurtjes tijd..
Zit er ook 5 jaar garantie op dat systeem of is dat beperkter (zoals bij Kia - als dat nog zo is dan- ).
20210107_151504 by M R, on Flickr
20210107_151528 by M R, on Flickr
20210107_151602 by M R, on Flickr
20210107_151610 by M R, on FlickrBarri zei:Wellicht dat schokbrekers van een Kever achtige passen? Je zou eens kunnen kijken in de Paruzzi webshop.
Moderator
Totaalgewicht misschien, maar dat hangt juist voor een groot deel achter de achteras. Dus qua belasting op de vooras zal het wellicht niet veel schelen. Wellicht is die info ergens online te vinden?Engineer2 zei:Ik had ook al gedacht aan een Kever oid maar die zijn toch al wel meer dan 100kg zwaarder.
20190716_201327 by M R, on FlickrMicha D zei:Maar als ik zo kijk ziet het eruit alsof je de beugel bovenaan eenvoudig kan aanpassen. Een Panda achterdemper is een soortgelijke vorm en bevestiging, waarbij de Oer-Panda (1980-1986) iets korter is dan de latere (1986-2003). Geen idee of je daar iets aan hebt.