Over EMWalhalla gesproken..

Ik weet even niet wie de fotograaf is maar wat een geweldige foto!
Wij waren aanwezig met de Panhard en de Sud

Beide vielen duidelijk goed in de smaak en een hoop leuke gesprekken over gehad. Met de Panhard ook het voorstel rondje c.q. rijdend concours gedaan.
Mijn vrouw moest al eerder weg met de Sud
Ik zelf was ook niet al te laat weg en werd zo door Peter van hier op het forum op de foto gezet
Op een afgebroken sleutel na van de Panhard ging het ook allemaal prima. Nu wel tijd om weer een reserve te laten bijmaken. Ik hoorde bij het wegrijden nog net iemand roepen "Wow, een Panhard, die heb ik nog nooit gezien buiten een museum" - Toch fijn dat ik iemand zo het typische Panhard geluid eens heb kunnen laten horen.

Uiteraard viel ons deze Alfetta op in dezelfde kleur als onze Sud.

En daarvoor geparkeerd een inmiddels bekende Passat

Natuurlijk kijkt iedereen naar die bijzondere Max Roadster. Maar deze Renault Alliance auto is ook echt wel bijzonder. Een Amerikaanse midsize op basis van een Renault 21, maar wel groter dan een 25.

Een Isetta (van Iso of de licentie bouw van BMW) zie je nog weleens. Een 600 (doorontwikkeling door BMW) is een stuk zeldzamer. Deze heeft een achterbank en een zijdeur.

De Rio stond er als poortwachter
Binnen was natuurlijk het museum open maar ook stond er een collectie van merken die Louwman in hun geschiedenis gevoerd hebben.

Vanuit deze hoek en met deze lens lijkt zo'n Suzuki nog best wat.. maar het is nog kleiner dan mijn SC100.

En als je dit kent dan verraad je aardig je leeftijd...
We hebben ook van de mogelijkheid gebruik gemaakt om een proefrit te maken. Onze keuze was de Reliant Robin. Ik moet zeggen dat de rijervaring van een 3-wieler nogal meevalt. Er zijn Franse auto's die meer overhellen en minder stabiel voelen. Dat de voetenruimte minimaal is en dat er ook haast geen ruimte is rondom het stuur was meer opvallend. Om maar 1 pedaal tegelijk in te duwen is echt een uitdaging.