Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat zijn dus de twee denkrichtingen:Wanhoopspoging om alsnog Verstappen te behouden wellicht?
Dat eerste lijkt me dan waarschijnlijker, als ik moet kiezen.Dat zijn dus de twee denkrichtingen:
- Max heeft al laten weten dat ie gaat, dus krijgt Horner nu al de schuld
- Max heeft Horners vertrek ooit als voorwaarde gesteld en nu ze horen dat Mercedes Max wil hebben gaan ze m nog snel even paaien.
Drie denkrichtingen:Dat zijn dus de twee denkrichtingen:
- Max heeft al laten weten dat ie gaat, dus krijgt Horner nu al de schuld
- Max heeft Horners vertrek ooit als voorwaarde gesteld en nu ze horen dat Mercedes Max wil hebben gaan ze m nog snel even paaien.
Dat is helemaal niet bekend. Het enige wat bekend is, is dat er ontsnappingsclausules in het contract zitten, maar dat is standaard. Maar wat die clausules precies zijn weet buiten de betrokken partijen niemand. Er wordt van alles geroepen, maar kun jij aantonen wat je zegt? Ik denk het niet eerlijk gezegd.Het is bekend hoe VER uit zijn contract komen bij RB Racing als hij op nr. 3 of of slechter is in de rijdersranglijst 2025. Als hij in de komende races rijfouten maakt of onlogische beslissingen tijdens de race dan weet je dat hij weg wil.
Met blauw bloed dus?Aanvulling: Laurent Markies van Racing Bulls volgt Horner op.
Moderator
Het is inderdaad al heel lang zo dat z'n teamgenoten zwaar in z'n schaduw staan, maar dit jaar is het (ook/juist sinds race 3) wel heel extreem. Tsunoda staat nu zelfs nog achter Liam Lawson op de grid voor de sprintrace, terwijl hij die moest vervangen bij het hoofdteam vanwege diens teleurstellende prestaties! En ook in het rijdersklassement staat hij nog erachter, terwijl Lawson veel vaker is uitgevallen. Ik ben bang voor Yuki dat het na dit seizoen einde verhaal wordt als hij niet heel gauw verbetering laat zien, als hij niet al tijdens het seizoen weer wordt gedemoveerd of volledig aan de kant geschoven.Max blijft zijn teamgenoten maar op een hoop rijden. Dat kan een keertje, maar 5x is wel erg veel. Het zegt natuurlijk alles, maar het blijft me verbazen dat die verschillen elke keer zo groot zijn.
Ah dat klopt, je hebt helemaal gelijk. Max heeft dus eigenlijk 0 kans om te winnen. Tenzij de papayas elkaar van de baan rijden…Regen is, zoals je misschien nog herinner van de vorige race, niet handig met de low-downforce setup. Laten we hopen dat het droog blijft voor Verstappen.
Was er achter de top 3 ook nog wat? Wel mooi hoe Red Bull weer een agressieve afstelling hebben gekozen en het werkte voor de Sprint. Toch knap hoe Verstappen het heeft laten werken en Piastri achter zich kon houden.De enige wisselingen waren Verstappen, die Piastri voorbij was, en de anderen die Gasly “voorbij” konden. Erg saai.
Dat zou inderdaad wel mooi zijn. Bij had in de kwalificatie ook de beschikking over de nieuwe vloer, dus misschien hielp dat ook.Toch wel verrassend dat Tsunoda nu in de top 10 staat, hopelijk kan hij dit volhouden.
De poster was zonder de x-wings. Gelukkig wel.De Tyrrell met de X-wings die ze soms gebruikten.![]()